Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השרשור ולבחור השני.

כנסו לאתר הבא, http://www.ps-garage.com/

שם תוכלו לראות עבודות מקצועיות בטירוף, טוטוריאלים, ובעצם כל מה שאתם צריכים בשביל לעשות עבודות באמת פסיכיות.

בעברי גם התעסקתי עם זה לא מעט, ועדיין יש לי על המחשב כמה "עבודות".

בקיצור נחרץ, יש לאן להשתפר, עוד המון לאן, אבל ההתחלה טובה

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אפשר הוכחה? קובץ PSD?

 

אם ביקשת ממני, אז הנה:

http://www.f2h.co.il/4394000587054

(זה הPSD של הפוקוס ST, אם אתה רוצה עוד, אני יכול להביא לך)

 

spire, אני יודע שיש לי עוד הרבה לשפר, אבל אני לא כזה גרוע כמו שאתה מתאר אותי, גם העבודות שלך טובות, אבל בחלקן יש כמה פאקים...

האתר שהבאת הוא נחמד אבל יש לי אתר שהעבודות שם מקצועיות הרבה יותר, המכונית נראית כאילו יצאה ככה מהחברה.

הנה האתר: http://www.digimods.co.uk

באתר תכנס ל Virtual Cars למעלה ואתה תראה את כל המכוניות.

פורסם

spire, אני יודע שיש לי עוד הרבה לשפר, אבל אני לא כזה גרוע כמו שאתה מתאר אותי, גם העבודות שלך טובות, אבל בחלקן יש כמה פאקים...

האתר שהבאת הוא נחמד אבל יש לי אתר שהעבודות שם מקצועיות הרבה יותר, המכונית נראית כאילו יצאה ככה מהחברה.

הנה האתר: http://www.digimods.co.uk

באתר תכנס ל Virtual Cars למעלה ואתה תראה את כל המכוניות.

 

 

חס וחלילה גרוע, אפילו לא רמזתי לזה. אמרתי שבתור התחלה זה טוב, אפילו מצויין. פשוט שיש עוד המון להשתפר. אין צורך להתרגש, פשוט קצת ביקורת בונה.

מעבר לזה, ברור לי שגם בעבודות שלי לא חסר פאקים, אחרי הכל, אף אחד לא מושלם.

ואת דיג'מודס אני מכיר, גם אתר מעולה שגם ממנו למדתי המון. ההבדל הכי משמועתי בינהם שבדיג'מודס הסגנון הרווח הוא יותר ריאליסטי כמו שציינת בעוד שב PS-גאראז' זה יותר בראשינג טו דה אקסטרים:-)

 

GOLF: אם תרצה, אין זו אגדה. אלא אם זה יותר מידיי מוגזם:-)

 

שכחתי לצרף את התמונה הבאה בהודעה הקודמת, לחובבי השטח

suzuki_grand_vitara_2005_02_b[1].jpg

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בהמשך לתגובה ראשונה שלי על עבודות שלך, לא מבין מה הקטע שלך עם דלתות קצרות לדגמים שהפכת אותם ל-3 דלתות. איך אומורים להכנס לרכב נוסעים מאחור? הדלת הקצרה של ג'אז למשל אמורה לשרת גם נוסעים מאחור. מעבר לזה, גם הדלת הקצרה פוגעת בעיצוב הכללי של האוטו.

קח לדוגמא מזדה 2:

mazda2_neo_17.jpg

mazda2-rear.jpg

שמת לב לאורך דלתות?

 

חוץ מדלתות, עשית עבודה יפה ובקטע הזה קצת שיפור יעלה את העבודות שלך בכמה מדרגות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הוא לא עשה את העבודות האלו אתמול ושלשום, לכן אני מניח שהוא הבין את הרעיון של הדלתות כבר עם פתיחת האשכול.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

הבנתי את הקטע עם הדלתות!

וכמו שאלון אמר, עשיתי את העבודות האלה לפני כמה זמן, לפני שפירסמתי אותן פה, אז מן הסתם- כל הדלתות קצרות, כי זה היה לפני שאמרתם לי!

שכחתי מזה שהדלתות יותר ארוכות (לא ששמתי לב לזה כל כך...), בפעם הבאה אני אעשה אותן יותר ארוכות.

 

הנה התיקון לאימפרזה:

 

subaruimprezawrxsti2008p.jpg

http://img40.imageshack.us/img40/3584/subaruimprezawrxsti2008p.jpg

 

 

עכשיו יותר טוב?

פורסם

הייתי שולח לסובארו אם הם ייצרו, אני בטוח שתקבל קרדיט!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם
הייתי שולח לסובארו אם הם ייצרו, אני בטוח שתקבל קרדיט!

כן לכל סובארו יהיה כתוב על השמשה האחורית "בזכות אדיר סבג"

 

לא יודע למה, אבל הדלת הקצרה יותר יפה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

עבודות מאוד יפות!

גם לשני שפירסם את העבודות מאוד אהבתי את השיפורים.

 

ד"א אם כבר הזכרתם STI B3, אתמול בשכונה שלי תפסתי אחת כזו שדרשה שאני אצלם אותה! :-)

 

sti.jpg

 

sti2.jpg


×
×
  • תוכן חדש...