Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

לאחרונה נתקלתי בבעיה מוזרה ברכבי מסוג דיהאטסו אפלאוז '99 ידנית והיא הבאה:

מידי פעם כשאני מתחיל נסיעה או שכבר נוסע, בזמן לחיצה על דבשת הגז, במקום ישר להאיץ הרכב עושה רושם לשבריר שניה שהוא הולך להיכבה ורק אז מתחיל בתאוצה. מה שאני מרגיש זה עובדן מוחלט של כח בעט לחיצה על הגז לשניה ואז תאוצה.

לפעמים זה קורה אפילו ליותר משניה, הרכב כאילו נכבה (אבל הוא לא) ואז מתחיל בתאוצה. בכל זמן אחר הרכב מתנהל מצויין ולא עושה שום בעיות.

מישהו יכול לומר לי מה הבעיה? מה צריך לתקן? ניחוש ראשון שני הוא שצריך להחליף חוטי הצתה. נכון?

 

נ.ב. היום לראשונה זה קרה לי גם ברכב השני של משפחתי (בלאנו 96 אוטומט).

תודה רבה מראש.

תודה רבה ויום טוב!

פורסם

מתי בוצע טיפול לרכב לאחרונה?

מתי הוחלפו פלאגים?

האם חוטי הצתה מקוריים? או שהוחלפו כבר בעבר?

אולי יש צורך לעשות אינפוזיה (בצע חיפוש בפורום) לסעפת היניקה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

אחי מהר תיבדוק טיימינג ומותח.

לי בדייהטסו הקודמת היתה אותה בעיה בדיוק,

עשיתי בעצת החרטומים המוסכניקים

(אז עדיין לא גלשתי באינטרנט)

את כל הבדיקות האפשריות למעט רצועת הטימינג

שניקרעה לי לפני נתניה בלילה וניצלנו בנס,

אבל השסתומים התעקמו וראש המנוע הלך,

מזלי שהאוטו חזר בגרר

ואני לא על גרר של חברת קדישא:cry::twisted:

 

אנא תיזדרז.

8):?
פורסם

עשיתי טיפול לפני 8000 קילומטר (7 חודשים) אבל פלגים לא החלפתי בטיפול הזה, פלגים החלפתי בטיפול שעבר בערך לפני שנה (18000 ק"מ) וחוטי ההצתה מקוריים (בני 11 שנה).

גם אתה חושב שזה יכולה להיות בעיה בפלגים/חוטי הצתה?

אינפוזיה לא נראה לי כי אין ירידה בכוח או בזבוז בדלק.

לא מאמין שטיימינג, עשיתי טיימינג לפני 15,000 ק"מ. (לפני 10 חודשים בערך).

תודה רבה ויום טוב!

פורסם

בתור אחד שהחזיק רכב כזה יש לבדוק: מסנן דלק סתום,פלאגים יש להחליף ברכב כל 10-12,000 ולא כל 18,000.

כמובן שגם חוטי הצתה לא תקינים (יש לבדוק התנגדות) עלולים לגרום לתקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...