Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

195/65 R15

 

גולף FSI 1.6 אוטומט. (2005)

 

המלצות? כרגע רוצה להחליף רק זוג קדמי כי האחוריים עוד בסדר ויסחבו לדעתי עוד חודשיים לפחות (כשיירגע הישראכרט :p)

 

חשבתי על:

1) יוקוהמה S-DRIVE

2) ברידג'סטון פוטנזה/טורנזה

3) פירלי כלשהם (לא מכיר דגמים)

 

יש לציין ש99% מהזמן אני לבד ברכב,נסיעות רגועות בעיקר מחוץ לעיר.

 

תודה ! :)

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

עבר לי זמן העריכה - שכחתי לציין את קוד המהירות שהינו 91H

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ברגע שתקנה זוג חדש תשים אותו מאחורה.

לגבי יוקוהמה S-DRIVE זה צמיג ספורטיבי, אני לא יודע אם ביצועים זה מה שאתה מחפש, בכל אופן לא תמצא אותו במידה שלך.

אצלי הגולף במידה קצת שונה- 205\60\15 נועלת יוקוהמה C-DRIVE צמיג אוחז דיי טוב, שקט, מומלץ!

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

גם אני חושב כך ..

על הגולף שלי יש 205/55R16 ולדעתי זה הצמיג האידילי לגלוף .. עולם אחר מהצמיג הישן 175/80R14

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

ניב - זה היה ברור מאליו ;) כרגע אחליף רק זוג,אעביר את האחוריים לקדמיים,והזוג החדש יהיה מאחור.

אוראל יא חנטריש - הייתי היום בצ'מפיון נצרת ואין להם את המידות כרגע :| (הזוי משהו). ביום ראשון אהיה במכון רישוי ליד העבודה ואברר אם המידה אפשרית.

punz - מעולם לא חסכתי בצמיגים. לראייה ברכב הקודם מיד עם רכישתו החלפתי לרביעייה טרייה של S-DRIVE - צמיג מעולם אחר :)

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הקפצה - לא יצא לי היום לבדוק את המידות האחרות של הרכב בקשר לצמיגים.

 

היכן נקבע שהקוד מהירות 91H הוא של הרכב? ככה זה גם במידות האחרות?

 

כרגע הרכב עדיין עם המקוריים כך שהסקתי מזה שזהו הקוד שצריך

 

עריכה - עדיין מתלבט על איזה חברה ללכת הפעם ואם יש דגם ספציפי - מה טוב :

 

1) מישלין

2) יוקוהמה

3) פירלי

4) גודייר

5) ברידג'סטון

6) דנלופ

 

תודה לעוזרים :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

עוד הקפצונת בתקווה להגיע להחלטה !

 

בחיי,כבר השתגעתי מרוב חברות ודגמים :|

 

קוד המהירות על הנוכחיים הינו 91H,מבירור קצר התברר ש91H משמע עד 210קמ"ש ו91T עד 190 (ככה או ככה לעולם לא אגיע למהיריות הנ"ל). האם להתמקד על הזול יותר (91T)? כי ההפרשים די גדולים.

 

יוקוהמה - היו לי רביעיית S-DRIVE בפולו,ומבירורים לא ניתן להשיג במידה שלי,אלא רק דגם אחר > C-DRIVE

 

ברידג'סטון - קיימים במלאי רק בפנצ'ריות רחוקות ממני (חיפה והלאה),יקר מדי (520 מחיר התחלה),ואני לא רוצה לקנות צמיגים ולהתחיל לבזבז ימי חופש ודלק אם תצוץ בעיה (חס ושלום).אה והרבה בעלי פנצ'ריות ששאלתי אומרים שהם סתם יקרים ולא נותנים תמורה מלאה לכסף.

 

דנלופ - זולים יותר (סביבות 380 והלאה לצמיג) , אין לי ניסיון עימם,מקווה לטוב אם ארכוש.

 

מישלין - כמעט אותו דבר כמו ברידג'סטון (יקר,רחוק,יחס עלות לתמורה..).

 

גודייר - מה ההבדל בין ה DURAGRIP,אקסלנס,והשאר?

 

פספסתי עוד חברות מומלצות? לעלות מידה אין מצב כי זה מקפיץ את המחיר משמעותית,ולי זה נראה מיותר.

 

נ.ב - עד כמה רחוק אפשר ללכת בשבוע-ייצור של הצמיג? תחילת 2009 טוב מספיק? ה S-DRIVE שלי היו בני חודשיים וחצי כשרכשתי.

 

נ.ב 2 - הצמיגים מיועדים לנסיעות רגועות בלבד,100-120קמ"ש גג,כך שאין טעם ללכת על משהו יקר מדי.

 

באתר TIRES4U אין פרטים על דגמים של צמיגים למרבית החברות (סתם דוגמה,בצמיגי דנלופ לא כתוב אם זה דירזה,בבריג'סטון לא כתוב אם זה פוטנזה\טורנזה וכו',וכן הלאה.

 

* מצטער על החפירה והפוסט הארוך,וכן על מבול ההודעות הפרטיות לאנשים מסויימים ;). *

 

תודה תודה ושוב תודה :p - אופיר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יירכשו מחר בעזרת ה' צמיגי GOODYEAR EXCELLENCE מבציר 2009 (התחלה). :) תודה לשלל העוזרים באשר הם ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...