Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשיפוטכם:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=34&SubModelID=302&FromYear=2009&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=NASR&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

 

ג'טה 2009, 0 ידיים, 0 ק"מ. ידוע שזה קיים באוטודיל, מסתבר שיש להם סניף בכפר יאסיף :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בכפר יאסיף יש מגרש של מכוניות יוקרה שאולי היו מביישות את רחוב המסגר .

יש לי בעיר M6 חדשה שנקנתה משם.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

לא רק צ'מפיון..

הרבה מהיבואנים הגדולים שנתקעו עם סחורה העיפו אותה למגרשי רכב.

יש גבול לכמה ג'טות אפשר להעמיד במגרש של אוטו-דיל. מה גם שזה קצת מגביל מבחינת קהל יעד.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לא יותר משתלם ליבואן "לצאת במבצע זמני" של מכירת רכבים במחיר זול יותר בתקופה מוגבלת?

הרי ממילא כאשר הם מוכרים את הרכב למגרש הנ"ל הם מוכרים במחיר מוזל יותר.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

כנראה שהם מנסים להמשיך לשדר לישראלי הממוצע ש VW זה יוקרה .

 

 

אבל היותר מיודעים מבינינו יודעים ש VW זה ממש ממש לא יוקרה .

רק להציץ מי נוסע ברכבים האלו בארהב,אנגליה,גרמניה וכו מגלה שזה רכב ממוצע פלוס מבחינת יוקרת המותג .

 

חוץ מה פייטון :)

פורסם

זה לא צריך להפתיע, כי זו שיטת שיווק ידועה:

לעיתים יבואן נתקע עם מלאי מקררים, כדי ל"העיף" אותם הוא יעשה מבצע מכירות במחיר סופר מוזל, הם תמיד ינמקו את מחיר הזנות בשריטה שהמקרר קיבל בהובלה (השריטה תמיד מופיעה בגב המקרר והיבואן עשה אותה במתכוון).

דוגמא נוספת, לפני 5 שנים בחנוכה ניופאן עשתה מבצע מכירות מטורף שנומק כמכירת עודפים, המכירה נעשתה בתנאי מחסן ללא אפשרות לבדוק את המוצר או לקבל סיוע מאיש מכירות. התשלום נעשה אצל פקידות שישבו ליד שולחן גינה של כתר... :shock:

כמובן שמי שהגיע כשהוא יודע בדיוק מה הוא צריך (מוצר ומספר דגם), נהנה ממחיר שהיכה את האינטרנט בעשרות אחוזים. :-P

 

אני מניח שגם לג'טות יש איזה "פגם נוראי" שלא הותיר ליבואן ברירה אלא למכור אותן בהנחה דרך מגרש...

פורסם

אותי דווקא מעניין האם יש קשר בין ג'טות שנשארו במלאי לבין הורדת הג'טה לקבוצת רישוי 2?

האם מכירת הג'טה בליסינג פגע במכירה לידיים פרטיות?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

×
×
  • תוכן חדש...