Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי מיכאל ורכשתי לא מזמן רכב סקודה פליסיה עכשיו הקלאץ לא הכי בסדר ואני מרגיש את זה,

אז רציתי להתייעץ האם כדאי לקנות קלאץ' חדש או לעשות לו תיקון אם יש דבר כזה.

 

תודה רבה,

מיכאל, בורה 1.6 00'

פורסם

שלום רב מיכאל

 

מה הכוונה לא בסדר? הוא מפריד גבוה? לא נכנסים הילוכים? מחליק?

 

תן יותר פרטים :)

"בשביל להגיע לתוצאות משמעותיות יש לערוך שינויים משמעותיים"

פורסם

כשאני מוריד את הרגל ממנו כמה סנטים האחרונים זה עושה רעש כזה כאילו ישן כמו חריקה של דלת

מישהו יודע אולי מחיר של קלאץ' ?

מיכאל, בורה 1.6 00'

פורסם

קלאץ בסקודה אכן בעל רעשים מוזרים. נורמלי לחלוטין אצלי.

אחד חדש עלה לי 600 שקל לפני כשנתיים.

ממליץ בחום דבר ראשון להציץ מבט מתחת להגה ולראות את מצב הפדל עצמו , בחלק העליון איפה שהחיבור של הפדל

אם כבל הקלאץ המקום שביר אם נוצר סדק הרעש יהיה חריקות.

אודי A4

דימה.

פורסם

שחחר קלאץ' קצת לא עד הסוף, אם הרעש הוא לא תקתוקים ולא כלול תקתוקים והוא נשמע גם כאשר אתה מתחיל ללחוץ' על המצמד לאט לאט אפילו בהיולוך ניוטרל! אז סביר להניח שזה המסיב לחץ.

בכל מקרה כאשר מפקרים במוסך הכל יראה לעיין.

פורסם

אם הבעיה היא מהמיסב לחץ אז לא צריך מצמד חדש, למרות זאת מומלץ לבדוק את מצב המצמד, למה כי בכל מקרה יפרקו את שניהם במוסך, אז בשביל מה לעבוד פעמיים?

בכל אופן נראה לי שאם מחליפים מצמד, מחליפים גם מיסב לחץ.

פורסם

לי אישית יש את אותה הבעיה כ6-7 שנים עכשיו , המיסב לחץ תקין , קצת שמן פוטר את הבעיה למשך כחצי שנה ואז זה חוזר שוב.

אבל אצלי הרעש בזמן לחיצה איתית ובזמן עזיבה איתית.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...