Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

היום באתי לבדוק שמן ושמתי לב לשכבה של מילימטר +- של בוצה שחורה שמכסה את הפח שיושב מעל השסתומים.

ניתן לגרד את השכבה בקלות עם הציפורן, והיא דביקה ושמנונית מאוד.

 

רציתי לדעת האם לדעתכם יש צורך בפלאשינג? (הרכב עבר רק 63000 ק"מ)

האם זה מצב גרוע ביותר? האם יכול להיות שזה התפתח מהחלפת השמן האחרונה? (לפני 5000 ק"מ)

 

מצורפת תמונה עם מה שהורדתי משם עם הציפורן.

 

תודה לכולם גילעד

photo(2).jpg

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
שלום לכולם,

 

היום באתי לבדוק שמן ושמתי לב לשכבה של מילימטר +- של בוצה שחורה שמכסה את הפח שיושב מעל השסתומים.

ניתן לגרד את השכבה בקלות עם הציפורן, והיא דביקה ושמנונית מאוד.

 

רציתי לדעת האם לדעתכם יש צורך בפלאשינג? (הרכב עבר רק 63000 ק"מ)

האם זה מצב גרוע ביותר? האם יכול להיות שזה התפתח מהחלפת השמן האחרונה? (לפני 5000 ק"מ)

 

מצורפת תמונה עם מה שהורדתי משם עם הציפורן.

 

תודה לכולם גילעד

 

מומלץ פלאשינג למנוע והחלפת שמן 5W40 סינטטי

פורסם

בהחלט לא.

 

על הפחית שנמצאת מתחת לפקק מילוי השמן.

 

רואים את זה אך ורק בפתיחה של הפקק.

 

פשוט זוועה שחורה דביקה ועבה.

 

אף פעם לא ראיתי כמות כזאת.

 

השאלה מה עושים, להחליף שמן זה לא בעייה השאלה אם לפני זה לנקות או לא ואם כן אז איך?

אני יודע שהחלפת השמן לאיכותי יותר לא תנקה, אבל לפחות לא יצטבר עוד.

 

מרוב דעות שנויות במחלקות קשה להחליט.

 

זה נכון שהרכב עלה ממש מעט במונחים ישראליים (10000 ש"ח אלה המחירים באירלנד פלוס מינוס), אבל אני לא רוצה להזיק.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

אולי עוד מישהו?

 

יש דעות ברחבי האינטרנט שצריך לערבב קצת נוזל ATF ביחד עם השמן כדי לבצע פעולת ניקוי עדינה כי בפלאשינג יש סיכוי לסתימה של מעברי שמן ע"י כל הג'יפה.

 

האם מישהו שמע על זה?

 

מה דעתכם על זה? נשמע אמין? הגיוני? מישהו ניסה?

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

יכול להיות או שהחלפתה מנוע או שהרכב עמד הרבה זמן.

אל תתעסק עם פלש מנסיון כל הליכלוך יכנס לך למיסבים ויגרום לך נזק למנוע לכן והצעתי היא .

פתח 4 ברגי מכסה שסתומים קח אותו לניקויי בחומצה יצא לך חדש או שתקנה מנקה קרבורטורים .

באותו הזדמנות פתח גם את הקרטר 10 ברגים ושלח גם אותו לניקויי גם שם יש בוצה וגם את המסננת בתוך הקרטר 2 ברגים.

לאחר מכן קנה פילטר שמן אורגינל ושמן 10*40 של אגיפ

×
×
  • תוכן חדש...