Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניראה מדהים כל הכבוד!!

 

אפשר בבקשה לפרט על תהליך הצביעה וגם לקבל אינפורמציה על המספר הקטלוגי של הצבע.

 

כל הכבוד

 

נדב.

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ניראה מדהים כל הכבוד!!

 

אפשר בבקשה לפרט על תהליך הצביעה וגם לקבל אינפורמציה על המספר הקטלוגי של הצבע.

 

כל הכבוד

 

נדב.

 

אני יודע שהרכב נצבע בשלוש שכבות ובנוסף פעמיים לקה לברק .

לגבי מספר צבע אני אנסה לבדוק לך אצל הצבעי8)

פורסם
תגיד איך ידעת?

היום כבר הזמנתי ארבע פלטות מנירוסטה 3 מילימטר לצורך העניין .. יפה לך אני מעוניין בעוד טיפים

 

 

 

נירוסטה ? 3 מ"מ ? כבד החרא הזה , קח פח אלומיניום 5052 עובי 1.5-2 מ"מ שלח לציפוי אנודייז טבעי , שוקל כלום ויחיה יותר מכולנו !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

באמת ניראת טוב גילי

אני חייב למצוא לעצמי זמן לקפוץ

 

אני רואה שהתחלת להרכיב את החשמל ואת השאר .

 

בהצלחה גיסנו

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
באמת ניראת טוב גילי

אני חייב למצוא לעצמי זמן לקפוץ

 

אני רואה שהתחלת להרכיב את החשמל ואת השאר .

 

בהצלחה גיסנו

 

טל גלאפו

 

טלוש אתה הרי יודע שבלי העזרה שלך לא הייתי נכנס כלל לשיפוץ . לכן המתחיל במצווה אומרים לו גמור..

חחחחחח אין מה לעשות.

אחינו היקר..:shock:

פורסם
נירוסטה ? 3 מ"מ ? כבד החרא הזה , קח פח אלומיניום 5052 עובי 1.5-2 מ"מ שלח לציפוי אנודייז טבעי , שוקל כלום ויחיה יותר מכולנו !

 

גם זה יקר.

 

קח אלומיניום 1100, פלטה של 2 מ"ר עולה כמה מאות שקלים (200~). תעשה לו ציפוי אנודי בצבע שתרצה, כך גם הצבע לא יירד אחרי אלפי כניסות לרכב.

משכנתא זה קל

פורסם
גם זה יקר.

 

קח אלומיניום 1100, פלטה של 2 מ"ר עולה כמה מאות שקלים (200~). תעשה לו ציפוי אנודי בצבע שתרצה, כך גם הצבע לא יירד אחרי אלפי כניסות לרכב.

 

 

1100H24 סגסוגת אלומיניום רכה שתקבל שריטות גם אם ניתן לצפות באנודייז .

5052H32 סגסוגת אלומיניום חצי קשה שאחרי אנודייז יהיה קשה לעוות ולשרוט .

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

גם אני חשבתי שזה "רך".

 

אני יכול להביא לך חלק שרק צבוע ביסוד אפוקסי+פוליאוריתן, מקסימום הצבע יישרט.

 

אגב, כמה עולה ה5052?

משכנתא זה קל

פורסם
אני יודע שהרכב נצבע בשלוש שכבות ובנוסף פעמיים לקה לברק .

לגבי מספר צבע אני אנסה לבדוק לך אצל הצבעי8)

 

 

אשמח לדעת.

 

אני כרגע משפץ פורד אסקורט דור 1 וזה הצבע שאני מעוניין לצבוע את הרכב!

פורסם
גם אני חשבתי שזה "רך".

 

אני יכול להביא לך חלק שרק צבוע ביסוד אפוקסי+פוליאוריתן, מקסימום הצבע יישרט.

 

אגב, כמה עולה ה5052?

 

בסביבות ה 15 ש"ח / ק"ג

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

טוב חברים תודה על הכל .. אתם אלופים בנוגע לקוסמטיקה .. הלאה צריך להמשיך

נכון להיום חסר מושבים ליפיפיה ג'אנטים ושיחזור כל מערכת החשמל ברכב

שזו היא הבעיה הרצינית ביותר כרגע ככה שאני זקוק דחוף לעזרה בשיחזור כל מערכת החשמל:cry:

פורסם

לצערי כל ההבנה שלי בחשמל זה : אם אי אפשר לתקן את זה עם פטיש אז זה בטח משהו חשמלי ...

 

 

בטוח שכל חובבי המיני יוכלו לעזור ואם תשים יד על ספר רכב כמו היינס תוכל לבנות צמת חשמל לבד .

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
לצערי כל ההבנה שלי בחשמל זה : אם אי אפשר לתקן את זה עם פטיש אז זה בטח משהו חשמלי ...

 

 

בטוח שכל חובבי המיני יוכלו לעזור ואם תשים יד על ספר רכב כמו היינס תוכל לבנות צמת חשמל לבד .

 

 

דני יש ספר הבעיה שאין ידע:cry: חחחחחחחח צריך עזרה ממקצוענים בעלי נסיון במיני:shock:


×
×
  • תוכן חדש...