Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האם יש בנמצא מישהו שמסוגל לבנות דבר כזה .. או להשיג דבר כזה

 

 

http://www.mokeaustralia.com/products/Moke_Wire_Loom-36-1.html

 

במידה ואין לך סכמה של החמשל ברכב אני מצרף לפה אחת,

 

לא צריכה להיות בעיה להרכיב צמה חדשה עפ"י הסכמה הזאת,

 

מקווה שזה יעזור,

mokewiring04.pdf

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם
האם יש בנמצא מישהו שמסוגל לבנות דבר כזה .. או להשיג דבר כזה

 

http://www.mokeaustralia.com/products/Moke_Wire_Loom-36-1.html

 

שים לב

העלת סכימה ורכיבים מאתר אוסטרלי , זו סכימה ימנית.

צריך להרכיב אותה הפוך.:lol:

 

בהצלחה

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
שים לב

העלת סכימה ורכיבים מאתר אוסטרלי , זו סכימה ימנית.

צריך להרכיב אותה הפוך.:lol:

 

בהצלחה

ישי

מה זאת אומרת ?? איך מרכיבים את זה??

פורסם
למה לא לשפץ את מה שהיה ?

 

 

הכסאות שהיו הם כסאות זוגיים מכוערים ולא נוחים לכן אני מחפש כסאות נורמליים

 

שיהיה אפשר להנות מהנהיגה..:cry:

פורסם
הכסאות שהיו הם כסאות זוגיים מכוערים ולא נוחים לכן אני מחפש כסאות נורמליים

 

שיהיה אפשר להנות מהנהיגה..:cry:

 

 

בגלל אופיו הפתוח של המני מוק, ובגלל השיפוץ החיצוני המדהים שעשית לו

הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מחליף כיסאות!

 

החלק החשוב ביותר במראה המוק הינם הכיסאות המקוריים, שמתישבים

היטב בתכנון הכללי של הכלי!

 

הכיסאות הם האופי והסגנון של הרכב, והם שנותנים לו את המראה היחודי!

 

 

כלים המשופצים היטב לרמת המקור או כאלה שלא ביצעו בהם שינוים

זוכים ברחבי העולם למחירים גבוהים יותר מכאלה ששינו פרצופם!

 

במחיר שווה לכל נפש את יכול לשפץ את הכיסאות המקוריים, כולל תוספת

ריפוד לנוחות ושמירה על המראה המקורי!

 

שום כיסא שתימצא לא יחזיק מעמד ברכב פתוח, אולי כיסאות של ג'יפ שאינם

משתלבים כלל באופי החמוד של המוק!

 

המוק שלך לא מתוכנן לחצות יבשות או מסעות חובקי עולם, המרחק שתיסע

איתו לא יעלה על כמה מאות ק"מ בשנה.

 

לכן עשה לעצמך ולמוק טובה, רפד את הכיסאות המקוריים, הכי טוב להשיג

בחו"ל את ערכת השיפוץ המקורי, עולה קצת יותר, אבל אחרי ההשקעה שלך

בצבע ובפחחות היא דורשת את זה.

הכלי שלך אחרי השקעה כזו יעלה במחירון הבין לאומי הרבה יותר,

כך שבפועל מדובר גם בהשקעה שתחזיר את עצמה!

 

ותאמין לי שבסיכום הכללי אתם תגידו לי תודה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
בגלל אופיו הפתוח של המני מוק, ובגלל השיפוץ החיצוני המדהים שעשית לו

הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מחליף כיסאות!

 

החלק החשוב ביותר במראה המוק הינם הכיסאות המקוריים, שמתישבים

היטב בתכנון הכללי של הכלי!

 

הכיסאות הם האופי והסגנון של הרכב, והם שנותנים לו את המראה היחודי!

 

 

כלים המשופצים היטב לרמת המקור או כאלה שלא ביצעו בהם שינוים

זוכים ברחבי העולם למחירים גבוהים יותר מכאלה ששינו פרצופם!

 

במחיר שווה לכל נפש את יכול לשפץ את הכיסאות המקוריים, כולל תוספת

ריפוד לנוחות ושמירה על המראה המקורי!

 

שום כיסא שתימצא לא יחזיק מעמד ברכב פתוח, אולי כיסאות של ג'יפ שאינם

משתלבים כלל באופי החמוד של המוק!

 

המוק שלך לא מתוכנן לחצות יבשות או מסעות חובקי עולם, המרחק שתיסע

איתו לא יעלה על כמה מאות ק"מ בשנה.

 

לכן עשה לעצמך ולמוק טובה, רפד את הכיסאות המקוריים, הכי טוב להשיג

בחו"ל את ערכת השיפוץ המקורי, עולה קצת יותר, אבל אחרי ההשקעה שלך

בצבע ובפחחות היא דורשת את זה.

הכלי שלך אחרי השקעה כזו יעלה במחירון הבין לאומי הרבה יותר,

כך שבפועל מדובר גם בהשקעה שתחזיר את עצמה!

 

ותאמין לי שבסיכום הכללי אתם תגידו לי תודה-רן

רן נשמה שלי . כנראה שלא הובנתי נכון. אין לי את הכיסאות האורגנליים אם היו לבטח הייתי משפץ אותם...

מכיוון שאין לי אותם אני מנסה להשיג כסא שיתאים למוק ....

 

אשמח אם תוכל לעזור לי

 

 

בינתיים עוד שתי תמונות מהמשך השיפוץ . הרכבת פנלים מנירוסטה . בדפנות הרכב עם הכנת בסיס לקשת התהפכות.

P5180040.jpg1.jpg

P5180041.jpg2.jpg

פורסם

ביד 2 באספנות יש מישהוא שמוכר 2 כסאות שכנראה יתאימו לך.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
לא יודע צריך לבדוק . שרוחב הכיסא לא עולה על 45 סנטימטר:lol:

 

אז במקום לחייך, תעשה בדיקה באינטרנט.

 

אם הם מתאימים, תקבל שני כסאות מקוריים של מיני במחיר סימלי.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...