Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמנו לפני מס' חודשים שאלתי בעניין מנוע שכבה תוך כדי נסיעה ולאחר בדיקות גיליתי שחיישן סיבובי מנוע לא מוציא התנגדות

תקינה והוחלף אולם הבעיה לא נעלמה מה שכן סמתי לב למצב מוזר שאין לי הסבר לגביו וזאת לאחר מעקב.

כאשר אני מתדלק מיכל מלא לא יקרה מצב שבו המנוע יכבה תוך כדי נסיעה. אולם במצבים שבהם אני מתדלק רק כחצי מיכל ,

חוזרת התופעה הנ"ל.וכן כאשר אני פותח את מכסה הדלק ניתן להבחין שמשתחרר אוויר בלחץ עם אדי דלק.

שאלתי היא האם יתכן שישנה בעיה כלשהיא במשאבת הדלק? ומדוע נוצר לחץ אוויר במיכל הדלק וכמובן האם יתכן שזו הסיבה

לכיבוי מנוע בנסיעה?

תודה עודד

פורסם

עליך לבדוק את משאבת הדלק אם נותנת את הלחץ הנכון

אפשרות שניה בדיקת פילטר דלק סתום שנמצא בכנף האחורית הימנית

פורסם

אין קשר למסנן הדלק הוא הוחלף בזמן טיפול ומעבר לבדיקת לחץ דלק מה עוד יכול להיות בהתאם למה שרשמתי?

פורסם

תופעת השתחררות אויר או כניסת אויר למיכל הדלק היא סבירה ויש לבדוק לחץ דלק במצב בו התופעה מופיעה בתדירות גבוהה, אם זה אומר פחות מחצי מיכל, אז במצב זה לאבחן את הרכב.

בדר"כ בעיות ספיקת דלק יגרמו לחוסר סחיבה, בקפיירים והנעה קשה עוד לפני שיתחילו בעיות של דימום מנוע.

פורסם

חשבתי שאולי כתוצאה של לחץ אוויר ומשאבה שכנראה לא טבולה כולה בדלק במצב של חצי

מיכל יכולים להווצר נתקים במע' החשמל שלה

האם זה הגיוני או שאני כותב שטויות?

פורסם

אולי הרשת של המשאבה סתומה וכאשר המיכל מלא המשאבה סוחבת דלק ממקומות אחרי והבעייה נעלמת(מקרה שנתקלתי בו)

×
×
  • תוכן חדש...