Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תרומת דם


fz1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את האמת אני לא מפחד ממחטים,ואני גם אוהב ללכת לרופא שניים :lol:

 

 

יש אני גיבור :!::twisted:

 

 

טוב די אם השטויות יש לי מצב רוח טוב היום,אני רוצה להבין רק למה לתרום דם זה בריא מאד :roll:

 

בכך שאתה תורם דם אתה גורם לגוף שלך לייצר דם חדש, וכך אתה גורם לתחלופה של הדם בגוף... זה בערך מה שאני יודע... :roll:

 

למה צריך לגרום לתחלופה של הדם?

SENA לשעבר

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה כמו להחליף שמן מנוע, אתה מוציא את הישן הגוף מכניס חדש.

 

 

:shock: תגיד תומר אתה רציני לגבי זה כי אם כן אני ילך לרופא פרטי שלי ויגיד לו אם כדאי

 

לעשות פורטינג באף שאני ינשום טוב יותר :lol:

פורסם

לא אבל תחבר פילטר אויר בנחיר השמאלי, זה נותן כוח בפתיחה.

 

סתם תחשוב ככה, אתה מוציא דם מהגוף, הגוף מייצר דם חדש. זה חילוף חומרים פשוט

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
זה כמו להחליף שמן מנוע, אתה מוציא את הישן הגוף מכניס חדש.

 

 

:shock: תגיד תומר אתה רציני לגבי זה כי אם כן אני ילך לרופא פרטי שלי ויגיד לו אם כדאי

 

לעשות פורטינג באף שאני ינשום טוב יותר :lol:

 

אם כבר אז כדאי להתחיל בללכת לכלא לכמה ימים, ישפרו לך שם את האגזוז לכזה :ok: גודל. זה גם משפר את הסאונד... :?

 

 

 

ולגבי הדם - נראה לי שזה שטויות. כדוריות הדם ממילא מתות אחרי כמה שבועות, והגוף מייצר כל הזמן חדשות ומעיף את הגמורות. לא צריך להקיז דם בשביל זה (בניגוד לדעה המקובלת ברפואה של המאה ה-18 )

 

ואגב - כרטיס א.ד.י (תורמי איברים) כבר יש לכם? לי יש בארנק, אתם יודעים, למקרה שאחד הסיבובים יילקח טיפה יותר מדי חזק :evil:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אז אני אוסיף בדיחה, ככה סתם כי בא לי:

 

 

פעם היה ילד בן 12 שהלך לאורך המדרכה וגרר מאחריו צפרדע "מגוהצת" מחוברת לחוט. הוא הגיע אל פתח הדלת של בית ששמו נודע לשמצה והקיש על הדלת. כאשר פתחה המאדאם היא ראתה את הילד הקטן ושאלה מה הוא רוצה.

הוא ענה, "אני רוצה לשכב עם אחת מהנשים שבפנים. יש לי כסף ואני לא עוזב עד שתסכימי.". המאדאם חשבה לעצמה, "למה לא", ואמרה לו להיכנס. לאחר שנכנס, היא אמרה לו לבחור באחת מהבנות כראות עיניו. הוא שאלה אותה, "האם למישהי מהן יש מחלה כלשהי?", מובן מאליו שהמאדאם אמרה שלא. הוא אמר, "שמעתי שכל הגברים אומרים שהם נאלצו לקבל זריקה אחרי שעשו אהבה עם לוסי. זו הבחורה שאני רוצה.". מאחר והילד היו כה עקשן והיה לו כסף לשלם עבור השירות, המאדאם אמרו לו ללכת לחדר הראשון מימין. הוא פנה במורד המסדרון בעודו גורר את הצפרדע המעוכה מאחוריו.

עשר דקות לאחר מכן הוא חזר, עדיין גורר את הצפרדע, שילם למאדאם ויצא החוצה. המאדאם עצרה אותו ושאלה, "למה בחרת בבחורה היחידה בכל המקום שיש לה מחלה, במקום באחת מהאחרות?", הוא ענה, "ובכן, אם את חייבת לדעת, הלילה כשאחזור הביתה, ההורים ילכו למסעה כדי לאכול וישאירו אותי בבית עם השמרטפית. אחרי שהם יעזבו, השמרטפית תשכב איתי מפני שהיא אוהבת ילדים קטנים וחמודים. כך היא תידבר במחלה בה אני נדבקתי זה עתה. כאשור אמא ואבא יחזרו, אבא יקח את השמרטפית הביתה. בדרך הוא הוא ידפוק אותה ויקבל את המחלה. אחר-כך אבא יחזור הוא ואמא ילכו למיטה וישכבו ואמא תידבק במחלה. בבוקר כשאבא ילך לעבודה, החלבן יביא את החלב ויעשה קוויקי עם אמא וידבק במחלה, והוא הבן-זונה שדרס לי את הצפרדע!".

 

:lol:

פורסם
זה כמו להחליף שמן מנוע, אתה מוציא את הישן הגוף מכניס חדש.

 

 

:shock: תגיד תומר אתה רציני לגבי זה כי אם כן אני ילך לרופא פרטי שלי ויגיד לו אם כדאי

 

לעשות פורטינג באף שאני ינשום טוב יותר :lol:

 

על הדרך תחליף צ'יפ, כי נראה לי שמשהו נדפק שם... :wink:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

האמת שזה באמת בריא-ומי שתורם מקבל גם כרטיס תורם,כך שאם חלילה מישהו ממכם או מבני משפחתכם הקרובה ייפגע,מנות דם לא יעלו לו ביוקר.

 

לי יש O NEGATIVE (נדמה לי) שזה דם יחסית נדיר-כך שכל פעם שאני תורם אני מקבל 2 טרופיות :lol: (אייל- עדיין עושים את זה ועד היום אני דופק את הקשית ב"ניסיון ההחדרה"הראשון).

 

האמת היא שכבר שנתיים לא תרמתי דם-כי למי שעושה קעקוע או פירסינג אסור במשך שנה לתת דם.

 

אבל בכללי זה בריא. וביננו- איפה עוד תקבל טרופית חינם?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
האמת שזה באמת בריא-ומי שתורם מקבל גם כרטיס תורם,כך שאם חלילה מישהו ממכם או מבני משפחתכם הקרובה ייפגע,מנות דם לא יעלו לו ביוקר.

 

לי יש O NEGATIVE (נדמה לי) שזה דם יחסית נדיר-כך שכל פעם שאני תורם אני מקבל 2 טרופיות :lol: (אייל- עדיין עושים את זה ועד היום אני דופק את הקשית ב"ניסיון ההחדרה"הראשון).

 

האמת היא שכבר שנתיים לא תרמתי דם-כי למי שעושה קעקוע או פירסינג אסור במשך שנה לתת דם.

 

אבל בכללי זה בריא. וביננו- איפה עוד תקבל טרופית חינם?

 

אתה מכניס את הקש בתחתית או איפה שמסומן? :lol::lol:

כשאני חושב על זה , כך או כך , נדפקים.

 

איפה מקבלים טרופית חינם? מסיבות של כיתה ב'.... 8)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בתחתית.

 

איפה שמסומן, תמיד הקש מחליק או שהשפיץ שלו בקצה מתעקם.ואז לך תפתח את השקית עם קש עקום.

 

עד היום ,למרות 27 וחצי שנותי, כל פעם שאני שותה טרופית (לא קורה הרבה) אני מחכה שאימא שלי תבוא לה מאיפהשהוא (חיפה),תיקח לי את הטרופית מהיד כמעט בכוח ,תהפוך אותה ותתקע את הקשית בתחתית,מה שגורם לי לדיכאון די רציני-כי קשה אח"כ לנפח את השקית של הטרופית ולפוצץ עם הרגל.

 

נ"ב- אין על מסיבות של כיתה ב'.עד היום כשאני שומע שיר של מדונה אני מקבל פלשבקים למסיבות כיתה פרועות (יש במבה!!!).

 

פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ RULES!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
בתחתית.

 

איפה שמסומן, תמיד הקש מחליק או שהשפיץ שלו בקצה מתעקם.ואז לך תפתח את השקית עם קש עקום.

 

עד היום ,למרות 27 וחצי שנותי, כל פעם שאני שותה טרופית (לא קורה הרבה) אני מחכה שאימא שלי תבוא לה מאיפהשהוא (חיפה),תיקח לי את הטרופית מהיד כמעט בכוח ,תהפוך אותה ותתקע את הקשית בתחתית,מה שגורם לי לדיכאון די רציני-כי קשה אח"כ לנפח את השקית של הטרופית ולפוצץ עם הרגל.

 

נ"ב- אין על מסיבות של כיתה ב'.עד היום כשאני שומע שיר של מדונה אני מקבל פלשבקים למסיבות כיתה פרועות (יש במבה!!!).

 

פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ RULES!

 

הכי גרוע זה שאתה תוקע את הקש איפה שמסומן והוא יוצא מהצד השני של הטרופית (לפעמים יוצאים להם קשים חדים יחסית...),

מה שהורג את הטרופית והיא מדממת למוות ... עכשיו לך תתרום עוד פעם דם :lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני מצטער אם זה מנפץ כמה מיתוסים, אבל אין שום דבר בריא בלתרום דם. אם אין עודף דם בגוף, זה לא מועיל לתרום בכלום. למקבל לעומת זאת, זה עוזר מאוד וזו גם הסיבה שעושים את זה.

אם אתה נזקק לתרומת דם, לא תוכל לקנות דם ומאז חוק זכויות החולה גם לא תתבקש להביא תורמים. מי שזקוק למנת דם מקבל אותה בלי שאלות או בעיות. כרטיס התורם לא נותן לך כלום חוץ מסיפוק שעשית מעשה טוב.

 

נמרוד

פורסם
זה כמו להחליף שמן מנוע, אתה מוציא את הישן הגוף מכניס חדש.

 

 

:shock: תגיד תומר אתה רציני לגבי זה כי אם כן אני ילך לרופא פרטי שלי ויגיד לו אם כדאי

 

לעשות פורטינג באף שאני ינשום טוב יותר :lol:

 

אם כבר אז כדאי להתחיל בללכת לכלא לכמה ימים, ישפרו לך שם את האגזוז לכזה :ok: גודל. זה גם משפר את הסאונד... :?

 

 

 

ולגבי הדם - נראה לי שזה שטויות. כדוריות הדם ממילא מתות אחרי כמה שבועות, והגוף מייצר כל הזמן חדשות ומעיף את הגמורות. לא צריך להקיז דם בשביל זה (בניגוד לדעה המקובלת ברפואה של המאה ה-18 )

 

ואגב - כרטיס א.ד.י (תורמי איברים) כבר יש לכם? לי יש בארנק, אתם יודעים, למקרה שאחד הסיבובים יילקח טיפה יותר מדי חזק :evil:

 

 

כרטיס אדי זה כבר מפחיד...

המחשבה שחלילה אחרי שתיקח סיבוב יותר מידי מהר יפרקו אותך לגורמים

מציקה...

פורסם
בתחתית.

 

איפה שמסומן, תמיד הקש מחליק או שהשפיץ שלו בקצה מתעקם.ואז לך תפתח את השקית עם קש עקום.

 

 

פעם שנייה שאני אומר לך את זה - KY :!::twisted:


×
×
  • תוכן חדש...