Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחר יום מלא צרות וריצות ממוסך למוסך,הגיע הקינוח.

נתפסתי עם פאלפון ביד.

 

תיאור המקרה: יצאתי מהחניה באזור התעשיה באשדוד,בשיחה עם אמא שלי..

נסעתי 2 מטר וראיתי רכב מסחרי יוצא מהחנייה שחסם את הכביש לכן נצמדתי לימין והמתנתי שיצא.

ניידת סמוייה כורזת לי לעצור בצד.

טענתי שלא הייתי בזמן נהיגה וסיימתי לדבר בטלפון כי בידיוק יצאתי מהחנייה,השוטר אמר "ראיתי אותך עם מכשיר ביד בזמן נהיגה."

 

תיאור של המקרה בדוח : במהלך סיור שגרתי,הבחנתי ברכב הנל בנתיב הימני כאשר הנהג לבד ברכב מחזיק פלאפון ביד ימי ומצמיד לאוזן ימין,כרזתי לו שהוא מולי והבנחתי אותו מוריד את הפאלפון.

לציין כי הנהג חדש ואין לו שלט בשמשה האחרוית ועל כך הוזהר בעל פה.

דברי הנהג "לא דיברתי."

 

1000 ש"ח קנס,4 נקודות.

נהג חדש,רשיון בידיוק שנה ללא עברות תנועה כבדות מלבד קנס על נסיעה מחוץ לעיר ללא אורות (הקנס כלל 2 נקודות אם אני לא טועה).

 

האם יש סיכוי לבטל את הדוח ? לפחות להוריד נקודות.

האם יתכן שבעוד שנה אני לא אקבל את רשיון הנהיגה שלי בגלל שאני נהג חדש ?

 

תודה מראש.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה יכול לבקש ביטול דו"ח לכתובת שרשומה עליו, תחינות, התבכיינויות, וגיבויים רשמיים שלהן עלולים לעזור, למרות שבמצבך (נהג חדש עם הרשעה) לא הייתי יותר מדי אופטימי.

 

פלאפון לא כלול בתוספת השניה או השלישית לתקנות התעבורה ולכן לא יעשו לך בעיות עם הרשיון, רק קורס של 12 נקודות בנוסף לקורס ריענון אחרי 3 שנים

פורסם

רוצה לדבר בפלאפון בנהיגה? תתקין דיבורית. או שתשים על רמקול (אם הוא ח-ז-ק והרכב שלך לא מרעיש זה עשוי לעבוד).

 

ואגב, כותבים עשוי (כשמדובר במשהו חיובי) לעזור, כשמדובר בשלילה כותבים עלול (כמו - עלול לדרדר את העונש שקיבלת...).י

Insane things comes from insanely people.

פורסם

כל עוד שתי הידיים על ההגה כן!

במקרה אחר לא!

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

אז תיאורטית,אני יכול לענות עם האף כאשר הפלאפון על המושב ליד?

ואני תמיד פחדתי שיתפוס אותי שוטר שאני עושה את זה :brickwall:

פורסם

הטפת מוסר בטח שלא תעזור כרגע,כבר קרה ולמדתי את הלקח.

לא שהייתי בנהיגה וסיכנתי מישהו,בקושי "גלישה" על פחות מ20 ק"מ עם הצמדה למדרכה הימנית לקראת עצירה.

 

האם כדי להתעסק במשפט ועריכת דין ?

פורסם

כל עוד הרכב בתנועה, והגלגלים שלו מסתובבים, ולא עוצרים במקום, זו תנועה.

את השוטר לא מעניינת העובדה שהיית על 20 קמ"ש 50 או 100.

מבחינתו היית בתנועה והשתמשת בנייד.

לדעתי האישית אין לך כל כך טיעון מוצדק כדי להופיע בפני שופט ולזכות, כדאי לשלם את הקנס ולספוג את הנקודות.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

השוטרים באשדוד , פעם אחת תפסו אותי שנסעתי עם אורות חנייה בלילה הסברתי להם ששכחתי להוסיף עוד סיבוב בזה של האור אבל זה לא עזר הם קשוחים . גם לאזהרה לא ימירו לך בגלל שיש לך את הדוח על האורות

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
כל עוד שתי הידיים על ההגה כן!

במקרה אחר לא!

 

ואם בלי קשר אני נוהג עם יד אחת?

בקיצור, תקנה דיבורית בלוטוף, פשוט וטוב.

פורסם
כל עוד הרכב בתנועה, והגלגלים שלו מסתובבים, ולא עוצרים במקום, זו תנועה.

את השוטר לא מעניינת העובדה שהיית על 20 קמ"ש 50 או 100.

מבחינתו היית בתנועה והשתמשת בנייד.

לדעתי האישית אין לך כל כך טיעון מוצדק כדי להופיע בפני שופט ולזכות, כדאי לשלם את הקנס ולספוג את הנקודות.

 

 

 

ל'

 

לא אמרתי שאני צודק,אני בדר"כ גם לא מדבר בזמן נהיגה.

סך הכל שאלתי האם כדי להיכנס ולחפש דרכים לצאת מזה,או לשלם 1000 ש"ח ולספוג 4 נקודות.

פורסם

לא אמרתי שאתה צודק או שלא, ציינתי עובדה קיימת, ובנוסף כתבתי :

"לדעתי האישית אין לך כל כך טיעון מוצדק כדי להופיע בפני שופט ולזכות, כדאי לשלם את הקנס ולספוג את הנקודות."

 

מכאן יש לך את ההחלטה שלך באיזה דרך לבחור.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

1. להוריד את הנקודות לא תוכל וגם לא להמיר את העבירה לעבירה אחרת משום שראו אותך מדבר בסלולרי.

 

2. על מנת לסבר את האוזן וגם את ההבנה בחוק (כמה מהחברים נתנו ממש עצת אחיתופל) צירפתי את התקנה המתאימה 27:

תק' (מס' 2) תשס"ח-2007

(ב) (1) בעת שהרכב בתנועה, הנוהג ברכב –

(א) לא יאחז בטלפון קבוע או נייד, ולא ישתמש בהם ברכב אלא באמצעות דיבורית;

(ב) לא ישלח או יקרא מסרון (s.m.s);

(2) בתקנת משנה זו –

"דיבורית" - התקן המאפשר שימוש בטלפון בלא אחיזה בו ובלבד שאם ההתקן מצוי בטלפון, הטלפון יונח ברכב באופן יציב המונע את נפילתו;

"טלפון" - מכשיר המיועד לתקשורת אשר קיימים בו לחצנים לחיוג.

פורסם

קרה לי מקרה דומה, גם אותי תפסה ניידת סמויה וזכיתי לקנס של 1000 שקל.

 

לא יעזור לך לבקש להמיר - ניסיתי את זה. נעניתי בשלילה בגלל הסטטוס שלי (נהג צעיר), וזה עוד אחרי 4 שנות רשיון.

הם לא מוותרים על קנסות לנהגים חדשים או צעירים, אין טעם שתנסה ואין טעם שאפילו תחשוב על משפט.

 

עשית עבירה, תבין, תחכים, תשלם את הקנס ותמשיך הלאה. תקנה דיבורית או לפחות אל תדבר באוטו בזמן נסיעה.

אם יש לי שיחה בזמן נסיעה, אני פשוט עוצר את האוטו בצד או לא עונה. חבל על עוד 1000 שקל.


×
×
  • תוכן חדש...