Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יניב,

 

אתה לא טועה.

הורדת היד ממהגה, מותרת אך ורק לצורך ביצוע פעולות הקשורות לתפעול הרכב בלבד, כגון העברת הילוך וכד'.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יניב,

 

אתה לא טועה.

הורדת היד ממהגה, מותרת אך ורק לצורך ביצוע פעולות הקשורות לתפעול הרכב בלבד, כגון העברת הילוך וכד'.

.

 

זה ידוע, אבל לא נראה לי שחובה על פי חוק לנהוג עם שתי ידיים על ההגה. כי עצרו אותי לבדיקות כמה וכמה פעמים, ועברתי הרבה על מתנ"ע בעיר, ואף פעם לא אמרו לי כלום על נהיגה עם יד אחת. כל מי שאני מכיר ורואה נוהג עם יד אחת.

פורסם

ומה משמיעה לנו תקנה 28 (א')?

"(א') נוהג רכב חייב להחזיק בידיו את ההגה או הכידון כל עוד הרכב

בתנועה (ההדגשה שלי ש"י); אולם רשאי הוא להסיר יד אחת

מן ההגה או הכידון אם עליו לעשות בה דבר להבטחת פעולתו

התקינה של הרכב או לקיום כללי התנועה."

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

 

האם יש סיכוי לבטל את הדוח ? לפחות להוריד נקודות. לא.

האם יתכן שבעוד שנה אני לא אקבל את רשיון הנהיגה שלי בגלל שאני נהג חדש ? לא. במידה ולא תצבור יותר עבירות.

 

תודה מראש.

 

תנאי להמרת דו"ח לאזהרה - לפחות 5 שנים רישיון נהיגה ושנתיים אחרונות ללא עבירות.

פורסם
"טלפון" - מכשיר המיועד לתקשורת אשר קיימים בו לחצנים לחיוג.

 

הופה סטופה!

מה החוק אומר על מכשיר כמו iPhone בו אין לחצנים לחיוג אלא מסך מגע?

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם
לפיכך אני מבין ששוטר יכול לתת לי דו"ח על נהיגה עם יד אחת?

 

לשוטר קשה לדעת, האם הורדת את היד לצורך העברת הילוכים, איתות או שלא להבטחת פעולתו

התקינה של הרכב או לקיום כללי התנועה."

 

אלא אם: קראת עיתון, שתית קפה, כתבת ביומן, התגלחת, מרחת שפתון\אודם\צבע לעיניים ועוד..

וכל זה בזמן הנהיגה.

:lol:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שאלה לי בקשר לנקודות. מה קורה איתן? נשארות לצמיתות?

אגב, כל עוד הורדת יד לא לצורך של פעולה אחרת במהלך הנהיגה זה מותר.

לפתוח חלון, להדליק את המזגן, לנגב את המצח/את היד.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

547. סיכום נקודות וצבירתן

א) רשות הרישוי תסכם את מספר הנקודות התקפות הרשומות לחובת נהג בכל פעם שנרשמות לו נקודות חדשות.י

ב) נקודות שחויב בהן נהג לפי תקנה 544, יעמדו בתוקפן במשך שנתיים מיום ביצוע העבירה (להלן - תקופת הצבירה), ומועד רישומן לא יובא בחשבון לענין חישוב תקופת הצבירה.י

ג) הצטברו לחובתו של נהג בתקופת הצבירה 22 נקודות או יותר, תוארך תקופת הצבירה שלו בשנתיים, ותעמוד על 4 שנים.י

ד) על אף האמור בתקנות משנה (ב) ו-(ג), הצטברו לחובתו של נהג בתקופת הצבירה הקבועה בהן, לפי הענין, שתים עשרה נקודות או יותר, הן יעמדו בתוקפן כל עוד הוא לא ביצע את אמצעי התיקון שהחליטה עליהם רשות הרישוי לפי תקנות 549 או 551.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
אלא אם: קראת עיתון, שתית קפה, כתבת ביומן, התגלחת, מרחת שפתון\אודם\צבע לעיניים ועוד..

וכל זה בזמן הנהיגה.

:lol:

 

במיקרים שציינת זה כבר הזמנה לדין עקב חוסר שליטה/חוסר זהירות/קלות ראש, ללא קשר לנהיגה ביד אחת.

פורסם
תאמינו לי,לא מבין את הקטע של נהיגה עם יד אחת. כאילו מה? יותר נוח זה לא.

תאמין לי חבר, גם אני לא מבין. כנראה הישראליות.

התשובה הנפוצה בינתיים אני חושב שהיא "זה נראה דבילי". תהרוג אותי מה דבילי אבל בסדר .

פורסם
אבל לא נראה לי שחובה על פי חוק לנהוג עם שתי ידיים על ההגה.

 

 

חובה על פי חוק לנהוג עם שתי ידיים על ההגה.

 

מעבר לעניין החוקי, יש גם עניין בטיחותי שאין להתעלם ממנו בנהיגה עם שתי ידיים על ההגה,

 

הן בהיבט של תפעול הרכב במצבי חירום, והן בהיבט של פתיחת כרית האויר ומיקום הידיים שלך באותו השלב.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
תאמין לי חבר, גם אני לא מבין. כנראה הישראליות.

התשובה הנפוצה בינתיים אני חושב שהיא "זה נראה דבילי". תהרוג אותי מה דבילי אבל בסדר .

"זה נראה דבילי" - הכוונה לנהיגה עם 2 ידיים,כן? לאן הגענו שמה שבסדר הפך ללא בסדר :?

נראה כמה דבילי זה יהיה כשאני אצליח להתחמק ממכשול בגלל שאני נוהג עם 2 ידיים,בעוד מי שנוהג עם יד אחת באותו זמן יהיה רק בתהליכים של הפניית ההגה :?


×
×
  • תוכן חדש...