Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אה,משום מה קיבלתי הרושם שאתה מדבר על אוזנייה רגילה :?

על דיבורית קבועה לרכב אני פחות יודע,אני מניח שיש מן מקרופון קטן שתלוי על הסוכך שמש,ומאיפה יוצא הקול - מרמקול כלשהו שמותקן איפהשהו :brickwall::|

בקיצור,חכה לאחד שמבין קצת יותר ממני :lol:

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבנתי שאפשר לנסות לשלוח למשטרת ישראל מכתב התנצלות בבקשה לביטול הדוח.

למען האמת אין לי מה להפסיד,רק אין לי מושג לאן צריך לשלוח זאת..

פורסם
סתם לידע כללי - קיבלתי טיפ ממהנדס במכון התקנים , שהדיבורית האלחוטית מוציאה קרינה של מיקרוגל (!!!!) .

אין דבר כזה קרינת מיקרו-גל.

יש קרינה אלקטרו-מגנטית, אותה מפיק גם תנור המיקרו-גל וגם אינספור מכשירים חשמליים אחרים שאתה מכיר מחיי היום-יום שלך - מהטלווזיה ועד לסלולרי, מהמחשב הנייד שלך ועד לשלט האזעקה של הרכב.

 

ההבדל העיקרי בין קרינה אלקטרו-מגנטית שמפיק תנור מיקרוגל לקרינה האלקטרו-מגנטית שמפיקה אוזניית בלוטות' אלחוטית הוא בעוצמה. אני מקווה שברור לך שמכשיר קטן בגודל של קופסאת גפרורים עם סוללה נטענת שגודלה אפילו לא רבע מקופסאת הגפרורים פשוט לא יכול להפיק את אותה העוצמה שמפיק תנור המיקרוגל הבייתי של אמך לאורך פרק זמן של עשרות דקות.

 

לדעתי המהנדס איתו דיברת היה מהנדס בניין ולא מהנדס חשמל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מספיק פעם אחת רק שדיברת בדיבורית והשוטר לא תפס אותך וזהו, יש לך רווח נקי של 700 שקל.

שהדו"ח עלה ל-1000 שקל ישר רצתי לקנות אחת, מפחיד לחשוב על לקבל דו"ח כזה.

לי יש דרך עוד יותר חסכונית, אני נכנס לאוטו ומיד מכבה את הנייד.

ככה גם איחסכתי עלות של דיבורית קבועה, גם חסכתי עלות של דיבורית בולו-טוט וגם לא מבלבלים לי את המח בנהיגה.

תענוג מושלם!

 

פשוט מניח את האוזניה על האוזן...

הנהיגה עם אוזניית בלו-טוט אסורה וגם עליה יש קנס.

אנחנו מדברים על דיבורית.

 

הבנתי שאפשר לנסות לשלוח למשטרת ישראל מכתב התנצלות בבקשה לביטול הדוח.

למען האמת אין לי מה להפסיד,רק אין לי מושג לאן צריך לשלוח זאת..

אתה מוזמן להתנצל, זה אפילו מעשה יפה מאוד מצידך ואזרחות למופת אבל אם אתה מצפה להמרת הדו"ח לאזהרה, אתה חייב קודם וותק של 5 שנים ברשיון הנהיגה ושנתיים נקיות מכל דו"ח.

אתה ידיד, לא עומד באף אחד משני התנאים האלה.

 

 

דרך אגב, יש היום מכשירי רדיו דיסק עם דיבורית בלו-טוס מובנית בתוכם וזה מאוד נח.

ברדיו יש מיקרופון קטן שקולט אותך, אתה שומע דרך הרמקולים של המערכת וכמובן שה MUTE הוא אוטומטי.

את מספר השיחה הנכנסת או המספר המחוייג הוא מראה בצג המכשיר.

 

 

 

PAR-ACCS-CK5100.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תאמינו לי,לא מבין את הקטע של נהיגה עם יד אחת. כאילו מה? יותר נוח זה לא.

 

אבל זה משהו שאתה לא יכול להגיד.

אני נהגתי על ידני תקופה ארוכה ויד ימין שלי תהיה על ידית ההילוכים.

היום אני נוהג על אוטומט והמצב נשאר אותו דבר רק מאותה סיבה של הרגל.

ואם אני יגיד לך שאני לא מרגיש בטוח כשאני נוהג עם שתיהן או עם ימין?.

 

כל אחד ומה שטוב/נוח לו.

 

אז פוזה? מה מפריע לכם. שיסעו עם פוזה.

נוחות? אחלה .. משטוב להם טוב להם.

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם

נהג צעיר יקר אני שמח שקיבלתה את הדו"ח,ככה תילמד להבא שכאשר מעוניינים לענות לשיחה מיד עונים ומעבירים למצב ספיקר בפאלפון ומניחים אותו על איזה שהוא מקום בדשבורד לא חסרים מקומות על הדשבורד,הוא פשוט רוכשים אוזניה שמתחברת לפלאפון(כול סוג פאלפון ואוזנייה שלה)ככה גם זה לא שורף לך את האוזן כמו אוזנית בלוטוס,הוא פשוט רוכש דיבורית לרכב.

בכול זות העם היהודי מבין רק כאשר מוצאים לו כסף מהכיס שלו רק אז הוא מבצע פעולות שלבא הוא לא יקבל קנס נוסף כול שהוא,אני מיזמן כבר הפנימתי את זה אתם עוד לא?..


×
×
  • תוכן חדש...