Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וגם לפי מה ששמתי לב אם אתה תקבל עכשיו 10 נקודות + 2 שאמרת שקיבלת או שאתה חושב שקיבלת , זה כבר לא נהיגה מונעת? ( 12 נקודות)

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עד היום לא שמעתי שניתן דוח לבן אדם שלא שם את 2 ידיו על ההגה.

 

לפני מספר שנים אבא שלי נהג באוטו, וביד אחת תפס את משענת הכסא שלו...

שוטר עצר אותו כי חשב שהוא מדבר בפלאפון. לאחר שאבא שלי הסביר לו שהוא לא דיבר בפלאפון והראה לו את הדיבורית, השוטר ויתר ו"רק" נתן לו כנס על נהיגה עם יד אחת.

 

זה המקרה היחידי ששמעתי...

פורסם
מה החוק אומר על מכשיר כמו iPhone בו אין לחצנים לחיוג אלא מסך מגע?

 

לדעתי, אף שוטר לא יוותר על הדו"ח בגלל מסך מגע.

מי שיבקש להישפט יגלה שהתובע לא מתרגש ואפילו ישמח לתקדים משפטי בענין.

כשההתחכמות הזאת תגיע לכותלי בית- המשפט, יפרש השופט אם זה יחשב ללחצנים או לא. לדעתי יפרש כלחצנים במובהק.

התביעה לא תפסיד, במקרה הגרוע היא תמיר את זה לסעיף קל יותר של נהיגה ללא שתי ידיים על הגה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

עדיף דיבורית Bluetooth מהפשוטות ביותר עד 300 שקלים, מאשר 1000 שקלים + נקודות.

אני בעצמי עוד לא קיבלתי את הרשיון שלי (בתהליכים), וכבר סידרתי אחת לרכב.

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

100+ לתגובה שמעליי.

 

פעם דיבורית באוטו היה סרט, לך תתקין וגם לפעמים הרכב לא שלך והדיבורית לא מתאימה.

 

היו קופצים לאוטו-דיפו ליד הבית, 300 שקל ויש דיבורית בלוטוס' שלא מצריכה שום התקנה ושום כלום, וזה כל כך שווה את זה.

אפשר להעביר את זה מרכב לרכב, זה נכנס לכל תיק, נתפס בקליפס לסוכך שמש. רק יתרונות יש לזה.

מספיק פעם אחת רק שדיברת בדיבורית והשוטר לא תפס אותך וזהו, יש לך רווח נקי של 700 שקל.

 

שהדו"ח עלה ל-1000 שקל ישר רצתי לקנות אחת, מפחיד לחשוב על לקבל דו"ח כזה.

יש לי 1000 דרכים יותר טובות להשתמש בכסף הזה מאשר לתת אותו על דו"ח.

פורסם
547. סיכום נקודות וצבירתן

א) רשות הרישוי תסכם את מספר הנקודות התקפות הרשומות לחובת נהג בכל פעם שנרשמות לו נקודות חדשות.י

ב) נקודות שחויב בהן נהג לפי תקנה 544, יעמדו בתוקפן במשך שנתיים מיום ביצוע העבירה (להלן - תקופת הצבירה), ומועד רישומן לא יובא בחשבון לענין חישוב תקופת הצבירה.י

ג) הצטברו לחובתו של נהג בתקופת הצבירה 22 נקודות או יותר, תוארך תקופת הצבירה שלו בשנתיים, ותעמוד על 4 שנים.י

ד) על אף האמור בתקנות משנה (ב) ו-(ג), הצטברו לחובתו של נהג בתקופת הצבירה הקבועה בהן, לפי הענין, שתים עשרה נקודות או יותר, הן יעמדו בתוקפן כל עוד הוא לא ביצע את אמצעי התיקון שהחליטה עליהם רשות הרישוי לפי תקנות 549 או 551.

 

 

אז רק כדי לקבל תמונה ברורה יותר.

כל עבירה כיחידה תקפה לשנתיים?

ה"מונה" של הנק' מתחיל לספור שנתיים מעת קבלת נק', לדוגמא : עברה שנה וחצי מאז עבירת התנועה הראשונה שלי, ולצערי ביצעתי עוד אחת. ישארו לי רק הנק' על העבירה השנייה אחרי חצי שנה? או שרק אחרי עוד שנתיים זה יתאפס ביחד?

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
100+ לתגובה שמעליי.

 

 

שהדו"ח עלה ל-1000 שקל ישר רצתי לקנות אחת, מפחיד לחשוב על לקבל דו"ח כזה.

יש לי 1000 דרכים יותר טובות להשתמש בכסף הזה מאשר לתת אותו על דו"ח.

 

"BlueTootH" לכל נהג?! אולי כדאי לחייב כל נהג בדיבורית כזו, כמו שמחייבים באפוד זוהר? ואז אם תיתפס בטלפון נייד בנהיגה, תוכל לקבל 2 דוח"ות תנועה.:-)

Xbox12341

פורסם
100+ לתגובה שמעליי.

 

פעם דיבורית באוטו היה סרט, לך תתקין וגם לפעמים הרכב לא שלך והדיבורית לא מתאימה.

 

היו קופצים לאוטו-דיפו ליד הבית, 300 שקל ויש דיבורית בלוטוס' שלא מצריכה שום התקנה ושום כלום, וזה כל כך שווה את זה.

אפשר להעביר את זה מרכב לרכב, זה נכנס לכל תיק, נתפס בקליפס לסוכך שמש. רק יתרונות יש לזה.

מספיק פעם אחת רק שדיברת בדיבורית והשוטר לא תפס אותך וזהו, יש לך רווח נקי של 700 שקל.

 

שהדו"ח עלה ל-1000 שקל ישר רצתי לקנות אחת, מפחיד לחשוב על לקבל דו"ח כזה.

יש לי 1000 דרכים יותר טובות להשתמש בכסף הזה מאשר לתת אותו על דו"ח.

 

אם כבר ציינת את העניין שהדוח עלה ל1000 ש"ח.

האם זה 1000 ש"ח לכולם או בגלל שאני נהג צעיר וחדש ?

אמרו לי שזה אמור להיות 500 ש"ח

פורסם
100+ לתגובה שמעליי.

 

פעם דיבורית באוטו היה סרט, לך תתקין וגם לפעמים הרכב לא שלך והדיבורית לא מתאימה.

 

היו קופצים לאוטו-דיפו ליד הבית, 300 שקל ויש דיבורית בלוטוס' שלא מצריכה שום התקנה ושום כלום, וזה כל כך שווה את זה.

אפשר להעביר את זה מרכב לרכב, זה נכנס לכל תיק, נתפס בקליפס לסוכך שמש. רק יתרונות יש לזה.

מספיק פעם אחת רק שדיברת בדיבורית והשוטר לא תפס אותך וזהו, יש לך רווח נקי של 700 שקל.

 

שהדו"ח עלה ל-1000 שקל ישר רצתי לקנות אחת, מפחיד לחשוב על לקבל דו"ח כזה.

יש לי 1000 דרכים יותר טובות להשתמש בכסף הזה מאשר לתת אותו על דו"ח.

 

איך הולך כל עניין הדיבורית בלוטוס'? דרך איפה אני שומע את השיחה ולאיפה אני אמור לדבר? אשמח לקצת יותר פרטים... אני בטוח שזה יהיה שימושי לכמה גולשים :)

פורסם

פשוט מניח את האוזניה על האוזן,וכשיש שיחה אתה תשמע אותה דרך האוזניה. בשביל לענות לוחץ על כפתור על האוזניה,ומדבר כרגיל :-) (שבכל הזמן הזה היא מונחת לך על האוזן בלי הרבה סיבוכים)

פורסם

סתם לידע כללי - קיבלתי טיפ ממהנדס במכון התקנים , שהדיבורית האלחוטית מוציאה קרינה של מיקרוגל (!!!!) .

לא שזה כבר לא ידוע בלי מכון התקנים , אבל הדיבוריות שיושבות על האוזן הן פשוט כלי לטיגון המוח .

תחליף ? דיבורית בלו טוט' לרכב , ללא הרכבת דברים שמטגנים לך את האונה הימנית\השמאלית במוח .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
אם כבר ציינת את העניין שהדוח עלה ל1000 ש"ח.

האם זה 1000 ש"ח לכולם או בגלל שאני נהג צעיר וחדש ?

אמרו לי שזה אמור להיות 500 ש"ח

 

"

5. שימוש בטלפון ללא דיבורית 1000 ₪

"

מייל שקיבלתי ממורה הנהיגה שלי לשעבר בנושא הדבורה וקנסות.

מה שמוזר לי הוא שנספח שמצורף למייל רשום לי שהזמנה לדין הי 41 קמ"ש ומעלה מעל המהירות המותרת, כאשר פה בפורום לפני כמה דקות קראתי שבחור שנסע 31 מעל המהירות המותרת בתוך העיר הוזמן לדין.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
סתם לידע כללי - קיבלתי טיפ ממהנדס במכון התקנים , שהדיבורית האלחוטית מוציאה קרינה של מיקרוגל (!!!!) .

לא שזה כבר לא ידוע בלי מכון התקנים , אבל הדיבוריות שיושבות על האוזן הן פשוט כלי לטיגון המוח .

תחליף ? דיבורית בלו טוט' לרכב , ללא הרכבת דברים שמטגנים לך את האונה הימנית\השמאלית במוח .

20 דקות? 30 דקות נסיעה בבוקר?

עוד זמן זהה בחזרה?

כפרות. נולדנו כדי להנות מהחיים לא כדי לדאוג, לא?

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
עד היום לא שמעתי שניתן דוח לבן אדם שלא שם את 2 ידיו על ההגה.

אני שמעתי על מקרה אחד כזה. כבר סיפרתי עליו פה אבל שווה לחזור על זה.

מישהו נסע לתומו, מישהו אחר חתך אותו בפראות, המישהו הראשון עשה לו ככה :screwy:, המישהו השני במקרה היה שוטר, ונתן לו דו"ח על נהיגה בלי שתי ידיים על ההגה.

 

המקרה הזה והמקרה השני שהובא פה, מראים שזה כנראה דו"ח שתקבל רק אם השוטר ממש רוצה לתת לך דו"ח ואין לו על מה.

פורסם
פשוט מניח את האוזניה על האוזן,וכשיש שיחה אתה תשמע אותה דרך האוזניה. בשביל לענות לוחץ על כפתור על האוזניה,ומדבר כרגיל :-) (שבכל הזמן הזה היא מונחת לך על האוזן בלי הרבה סיבוכים)

 

 

אני מדבר על דיבורית בלוטוס' לרכב, לא אוזניית בלוטוס' רגילה...


×
×
  • תוכן חדש...