Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם! אז ככה... :x

 

1) אני בן 17.5 עכשיו בגלל שאני קטין אז בשביל להעביר בעלות על שמי אני צריך ללכת עם אחד ההורים למשרד הרישוי ועם המוכר ובקיצור זה בלגן ואני לא מדבר איתם הם לא רוצים לבוא!:-(

האם יש עוד איזה דרך להעביר בעלות על שמי?

 

חשוב להזכיר שיש לי אח 1 והוא לא רוצה תרכב על שמו :cry:

 

תודה רבה לכל העונים בבקשה תעזרו לי למצוא פיתרון !

:evil: פיג'ו 306 :evil:

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשכנע איכשהו את ההורים שלך לבוא איתך ( אתה לא רוצה להיות הצד ששובר את השתיקה? ) או שתחכה עד גיל 18 .

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

אתה בטוח שאתה צריך את ההורים איתך בהעברת הבעלות?

למיטב זכרוני, בדואר לא ניתן להעביר בעלות על קטין - אך במשרד הרישוי אין כל בעיה.

אני לא סגור על התשובה שלי, אך כך אני זוכר מניסיון של חבר (אולי החוק הישתנה מאז, או שאני לא זוכר טוב).

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לפי מה שהבנתי מהדואר אין לי אפשרות לעביר עלי בעלות עד גיל 18 (אני 17.9 כרגע)

איך מתבצעת העברת בעלות דרך משרד הרישוי?

פורסם
אין לי אפשרות לעביר עלי בעלות עד גיל 18 (אני 17.9 כרגע)

 

אני מניח שתיכף הצבא ייקח עליך בעלות ויעביר אותך לטיפולו המסור של המ"כ...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מותר לרשום רכב גם על ילד בן שנה ובלבד שאחד או שני ההורים יבואו איתו, כיון שעד גיל 18 הוא נחשב כקטין.

 

העברת הבעלות רק במשרד הרישוי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה ענה לך.

אתה עדיין לא בטוח, אז יתכבד כבודו לגגל לאתר משרד התחבורה ולקרוא שחור על גבי מסך.

מועדים לשמחה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אפשרי לבצע העברת בעלות למישהו בעל רישיון נהיגה שהוא קטין בסניפי דואר?

 

עשיתי חיפוש בפורום וחלק אומרים שאפשרי מגיל 17 וחלק אומרים שמגיל 18

Seat Leon cupra R

פורסם

באתר משרד התחבורה כתוב:

מתי נדרשת העברת בעלות במשרד הרישוי? נכה המשלם אגרת נכה, רכב מירושה, רכב דיפלומטי ואו"ם, אוטובוס, רכב סיור ותיור, רכב מדברי, קטינים, תיירים, מנהל עיזבון, העברה על פי צו בית משפט ורכב ללא מבחן שנתי (טסט).

 

במדינת ישראל, קטין יחשב למי שטרם הגיע לשנתו ה-18.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...