Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום,

ראשית אדגיש שחיפשתי (במסגרת החיפוש המצומצם בלבד ע"י גוגל) ולא מצאתי מידע בנושא.

שאלתי היא, האם בעל הרכב (בגיר) יוכל לתת ייפוי כוח לקטין (17.5) ע"מ להעביר בעלות?

בתודה מראש.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

החסימה במשרד הרישוי היא להעברת בעלות לקטין/מקטין.

אין הנחיה שאוסרת יפוי כוח לקטין.

 

* החיפוש בגוגל אינו מצומצם, הוא רחב ומקיף ועדיף על החיפוש באמצעות החיפוש שהיה בפורום.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

יש לי שאלה

קודם כל אני קטין ואני צריך בקרוב לקנות טוסטוס,

אבא שלי לא יכול להתלוות אליי לדואר לעשות את העברת הבעלות כי מצבו לא מאפשר לו לצאת מהבית.

רציתי לשאול אם יש טפסים שמייפים את כוחי בתור קטין (שהאפוטרופוס עליהם חותם כמובן) בצורה כזאת שאוכל לעשות את זה לבד.

תודה רבה לעוזרים

פורסם

יש לך תעודת זהות?

אז ככל הנראה אתה יכול להעביר בעלות ללא אישור של הוריך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה,

 

העברת בעלות המתבצעת במשרד הרישוי בלבד

 

לנכה המשלם אגרת נכה, לרכב מירושה, מוניות, דיפלומטים, מעולה לעולה עם הגבלת מכס, רכב סיור ותיור, לרכב מדברי, קטינים, תיירים, למנהל עיזבון, העברות על-פי צו בית משפט, תבוצע העברת הבעלות בכל סניפי משרד הרישוי + ביטול שותף.

=======================================================================

אני לא מכיר אפשרות לביצוע העברת בעלות ע"ש קטין באמצעות יפוי-כח.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
יש לך תעודת זהות?

אז ככל הנראה אתה יכול להעביר בעלות ללא אישור של הוריך.

 

למה אתה תמיד קופץ?

מה זה "ככל הנראה" או שכן או שלא. אין חצי הריון.

אם אתה יודע, תענה. אם לא, סייג לחכמה שתיקה.

פורסם

קטינות ובגירות



3. אדם שלא מלאו לו 18 שנה הוא קטין; אדם שמלאו לו 18 שנה הוא בגיר.

 

פעולות של קטין

4. פעולה משפטית של קטין טעונה הסכמת נציגו; ההסכמה יכולה להינתן מראש או למפרע לפעולה מסויימת או לסוג מסויים של פעולות. יכול נציגו של קטין לבטל הסכמתו לפעולה כל עוד לא נעשתה הפעולה.

 

ביטול פעולות של קטין

5. פעולה משפטית של קטין שנעשתה שלא בהסכמת נציגו ניתנת לביטול -

(1) על ידי נציגו, ואם אין לקטין נציג - על ידי היועץ המשפטי לממשלה, תוך חודש ימים לאחר שנודע להם על הפעולה;

(2) אם לא נודע לנציג או ליועץ המשפטי לממשלה על הפעולה - על ידי הקטין, תוך חודש ימים לאחר שהיה לבגיר.

 

סייג לביטול פעולות

6. פעולה משפטית של קטין שדרכם של קטינים בגילו לעשות כמוה, וכן פעולה משפטית בין קטין לבין אדם שלא ידע ולא היה עליו לדעת שהוא קטין, אינה ניתנת לביטול כאמור בסעיף 5, אף שנעשתה שלא בהסכמת נציגו, אלא אם היה בה משום נזק של ממש לקטין או לרכושו.

אלה הוראות חוק הכשרות המשפטית.

 

רכישת קטנוע נכנסת לתחולה של סעיף 6.

אפשרות נוספת

אם רוצים להיות כשרים לחלוטין הורי הנער יכולים לתת יפוי כוח לבגיר, לא לקטין עצמו, ואז לבצע את ההעברה.

 

עמית אני לא ציינתי את מקום ההעברה , ידוע לי כי יש לבצעה במשרד הרישוי, למרות שמהודעתי אפשר היה גם להבין כי ניתן לבצעה בדואר.

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדיין לא מלאו לי 18 שנים והשאלה היא אם אני יכול לרשום בעלות של רכב על שמי?

אם לא, אני יוכל לרשום את הרכב על שם אבי ואני אהיה שותף או בעל שני של הרכב?

ואם גם זה לא, העברת בעלות מאב לבן נחשבת העברה מיד ליד? ז"א שברשיון הרכב תרשם עוד יד למרות שרק אני השתמשתי ברכב?

תודה לעוזרים

פורסם

אין בעיה לבצע העברת בעלות לרכב על-שם קטין - ההבלה היא שהעברת הבעלות חייבת להיות במשרד הרישוי בלבד, ובנוכחות אחד ההורים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מתוך אתר משרד הרשוי

 

עמוד הביתרישוי ופיקוחרישוי כלי רכבהעברת בעלות לכלי רכבהעברת בעלות המתבצעת במשרד הרישוי בלבד

העברת בעלות המתבצעת במשרד הרישוי בלבד

 

 



לנכה המשלם אגרת נכה, לרכב מירושה, מוניות, דיפלומטים, מעולה לעולה עם הגבלת מכס, רכב סיור ותיור, לרכב מדברי, קטינים, תיירים, למנהל עיזבון, העברות על-פי צו בית משפט, תבוצע העברת הבעלות בכל סניפי משרד הרישוי + ביטול שותף.

זקוקים להורה כיון שאתה עדיין קטין

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...