יש לי שאלה
קודם כל אני קטין ואני צריך בקרוב לקנות טוסטוס,
אבא שלי לא יכול להתלוות אליי לדואר לעשות את העברת הבעלות כי מצבו לא מאפשר לו לצאת מהבית.
רציתי לשאול אם יש טפסים שמייפים את כוחי בתור קטין (שהאפוטרופוס עליהם חותם כמובן) בצורה כזאת שאוכל לעשות את זה לבד.
תודה רבה לעוזרים