Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם,

חבר שלי התחדש ב-MAZDA 3 חדשה, וידוע שבמערכת מקורית אין MP3, וכאן מתחילה הבעיה.

הוא לא רוצה לשדרג, להוסיף וכול הסיפור של הגברה ומסגרות וכו...

 

 

הוא רוצה חיבור ל-IPOD/IPHONE או AUX או USB אם יש.

 

מה לדעתך יותר טוב?

מה זול יותר?

ואיפו קונים?

 

תודה מראש על התגובות

פורסם

האם הוא מעוניין בדיבורית BT?

 

במידה וכן יש מספר דיבוריות חדשות בשוק ואין אותם עדיין בחנויות .

אלו הם דיבוריות שכוללות ממשק לIPOD\IPHONE ונאפשרות טעינה ושליטה מלאה על המכשיר.

 

במידה והוא לא מעוניין בדיבורית.

יש מתאמי AUX לכול הרכבים ולמאזדה 3 אישום שום בעיה מיוחדת,

בקשר למתאמי IPOD\IPHONE יש בעיה עם חלק מהמתאמים, שלא יקנה את הכי זול, כי זה תוקע את המכשיר ואת הר"ד המקורי של הרכב.

פורסם

אולי בדגם הספציפי שלו אין MP3 מאחר ודגמי 2008 הגיעו ארצה מצוידים המכשיר אשר תומך בפורמט MP3.

 

בוודאות (יש לנו רכב כזה בבית, ליסינג - ברמת גימור הכי נמוכה והמכשיר קורא MP3).

 

אך אני יודע שקיימת כניסה של AUX באחורי המכשיר, כל שהכי זו הוא לחבר נגן על כניסת ה AUX.

 

מקווה שעזרתי

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

×
×
  • תוכן חדש...