Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תיראה אצלי בסאב זה מחובר פלוס לפלוס ומינוס למינוס.

ורשום מאחורי הסאב "dual 4ohms voice coils".

מה זה אומר שזה 4 אום או 2?

ואם זה 4 אום איזה מגבר אני צריך בישבילו?

תודה רבה

 

סאבים שבאים עים שתי סלילים נועדו לכך שתוכל להתאים אותם למגברים שונים כולל של בית...וזאת שבדרכ מגבר של בית דורש שעכבת הרמקולים(IMPADNCׂ ׂ( היגב הסליל) תהיה 8 אוהם ולעומת זאתי במערכות לרכב צריך 2 או 4 אוהם למרות שיש כבר מגברים של רכב שעובדים על 8 אוהם.

אים יש לך מגבר תסתכל בקטלוג שלו איזה התנגדות צריך לחבר לו ביציאה לסב (חיבור גשר)

אים לא קנית מגבר אז זה לא משנה איזה אתה קונה כי בעזרת שתי הסלילים אתה יכול לקבל איזה עכבה שאתה צריך למגבר ולפי מה שרשמת יש לך שתי סלילים של 4 אוהם...

חיבור של הסלילים במקביל ליציאת המגבר יתן לך התנגדות כוללת של 2 אוהם

חיבור של סליל בודד יתן לך את ההתנגדות של הסליל שלפי מה שרשמת היא 4 אוהם

וחיבור של הסלילים בטור (פלוס ומינוס אחד של הסלילים מחוברים אחד לשני והקצה השני של הסלילים למגבר)יתן לך התנגדות של 8 אוהם.......בכול מקרה אים אתה מסתבך אשמח לעזור צור קשר.

אים היו לציפורים מכוניות בכייף היתי יושב על חוט חשמל ומחרבן עלהם :lol:8)

פורסם
איפה ראית בזמן האחרון מגברים פשוטים שיורדים ל2 אום מונו?.

כמעט ולא קיים.

לא חיפשתה טוב:lol:

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני ממליץ רק על סאבים של קנווד הם הכי איכותים...פחות הדף אבל יותר איכות אצלי יש שתים בתיבה כפולה והם עובדים אחלה כבר איזה 6 שנים

אים היו לציפורים מכוניות בכייף היתי יושב על חוט חשמל ומחרבן עלהם :lol:8)

פורסם

כן אני בדרך כלל אוהב לחבר סאב של קנווד עם מונובלוק של ג'נסיס או טרו לפעמים גם מגבר של סינפוני ככה להוציא את מיטב האיכות מהסאבים הי-אנד האלה.:loco:

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

×
×
  • תוכן חדש...