Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלוגאן היא רכב טוב (פלטפורמה שהוכיחה את עצמה כבר ברכבים אחרים) אבל נטולת כל דבר שלא נחוץ לחלוטין. בגלל זה המחיר הנמוך שלה.

 

במכוניות האלו מצד שני, יש המון טכנולוגיות שאולות ממקומות אחרים והמון דברים שיכולים להתקלקל באופן פוטנציאלי.

 

אני בטוח שהם יגיעו ברגע מסוים לרמה של המכוניות היפניות, אבל הם עדיין לא שם.

 

בין זה ללוגאן, אני מעדיף את הלוגאן. מקווה שהעתיד יראה שאני טועה.

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לכולנו יש מוצרים סינים בבית, לכולנו הם עלו בערך רבע מחיר מהמתחרה הגרמני ותמיד הם נהרסים בשמינית מהזמן.

למה נראה לכם שעם מכוניות זה יהיה שונה?

 

ישנם המון מוצרים שונים ומגוונים תוצרת סין ולא כולם הם זבל. אם תבדקי למשל את שוק הנעליים, את תראי שיש לא מעט חברות מוכרות ואיכותיות כגון אסיקס, נייק(י), רוקפורט וכיו"ב שמרבית הצרכנים מרוצים ממוצריהן ואף מוכנים לשלם תמורת זוג נעליים מתוצרתן המון כסף, זאת למרות שלא מעט מהנעליים מיוצרים בסין.

 

לסינים יש יכולת, אך הביצוע תלוי כמובן בתמחור הסופי ולא כולם מוכנים לשלם עבור מוצר באיכות זו או אחרת מיצרן X ( לדוגמא מותג בעל שם חזק וחיובי כגון טויוטה. על פניו, בתיאוריה, ניתן לרכוש "סנצ'ורי" אך כמה מאיתנו היו רוכשים אחת על פני המתחרות?), לכן התמחור של הרכבים הסיניים בארץ יהיה בעייתי גם אם על פניו הוא יהיה משתלם כספית ביחס למתחרות.

 

נכון לעתה, הרכבים הסיניים עדין לא "שם", אך הם יגיעו ל"שם" במהרה ומן הסתם, טיב התוצרת יהיה בכפוף לתמחור.

פורסם
לכולנו יש מוצרים סינים בבית, לכולנו הם עלו בערך רבע מחיר מהמתחרה הגרמני ותמיד הם נהרסים בשמינית מהזמן.

למה נראה לכם שעם מכוניות זה יהיה שונה?

בגלל הריפודי עור האלה, אתם מוכנים לבדוק על בשרכם עד כמה המכוניות האלה טובות? ועוד במחיר מטורף של 150,000 שח?!

כן, פעם אמרו אותו הדבר על הקוריאניות, תראו איזה יופי הן הולכות היום, האוויאו בהחלט דוגמא למופת של בטיחות מדהימה.

 

שטמבל אחר יבדוק על החיים שלו עד כמה הסינים אמינים ובטיחותיים, אני גם ב50,000 ש"ח לא הייתי מתקרבת.

ריפודי עור ? זה אפילו לא עור באיכות של פולקסוואגן, או יפנית ממוצעת, זה עור של אשכרה פינצ'ר שאת יכולה לצאת עכשיו מהבית ולראות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
אתה צוחק עלי, נכון?

אתה מצפה מלוי יצחק להעריך נכונה מגמות עולמיות בשוק הרכב?

הרי מבחינתו יפני זה אמין, צרפתי זה חרא וגרמני זה הכי אחי...

טוב אחרי שכתבתי את המשפט האחרון, אני מבין למה אתה סומך עליו, סה"כ דעותיך די דומות לשלו...

 

ולגבי ה-AVEO, מסכים איתך לגמרי...פשוט אני לא חושב שנכון בשנת 2009 להשליך מהדגם הזה על כל תעשיית הרכב של קוריאה, כי המצב כבר שונה והולך להשתנות עוד יותר בקרוב.

 

חס וחלילה. אני לא מסכים איתו בשום דבר (חתך לי 15K מהמחירון תוך 4 חודשים), ובכלל דיברתי על השוק בארץ בו , עם כל הצער שבדבר, אין ליונדאי מוניטין כמו של היפניות. לוי יצחק זאת דוגמא טובה למוניטין של רכבים בארץ ולכן הזכרתי אותו.

למען האמת, מעמדן של היצרניות הקוריאנות בשוק הרכב העולמי זה לא משהו שמעניין אותי, או שהקדשתי לו זמן.

 

תבדוק את המחירון ותבין שבשבילו אירופאי באופן כללי זה ח$א. גם הVAGים חוטפים ירידות ערך עצומות, במיוחד ברכבים שנמצאים מעל 5 שנים על הכביש.

העוגנים המרכזיים שלו אלו יצרנים כגון : טויוטה, הונדה , מאזדה , כל השאר נחתכים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ריפודי עור ? זה אפילו לא עור באיכות של פולקסוואגן, או יפנית ממוצעת, זה עור של אשכרה פינצ'ר שאת יכולה לצאת עכשיו מהבית ולראות.

 

אתה הרי רחוק מלהיות ילד, אז למה לדבר כמו אחד?

אתה יודע מה טיב מושבי העור ברכב בדיוק כמוני, אז למה לקטול משהו שאין לך טיפת מושג בו?

מקריאה של כמה ביקורות על הרכב באינטרנט דווקא דובר על כך שהמושבים איכותיים מאוד, נוחים לישיבה, ומציעים אופציות כיוון מגוונות (ובשום מקום לא הוזכר שמישהו ראה תמונה של כלב שתרם את גופו להכנת הריפוד).

פורסם

באמת שאני לא מבין את הזלזול שלכם - מוצרים שמורכבים בסין ויש להם תדמית רעה הם כאלה בגלל שהם זולים. לו המוצר יוצר במחיר הזה בגרמניה, הוא גם היה לא איכותי. היום יש הרבה חברות שמרכיבות בסין - למשל אפל עם האייפוד. מישהו מתלונן על איכות ירודה? כמו כן, הרבה מערכות אלקטרוניקה מורכבות שם ואין שום תלונה על איכות ירודה.

 

אני מוכן להתערב איתכם שהמושבים במכונית הזאת מצויינים (אולי הם בכלל מגיעים מספק אירופאי?) ולא עשויים מפינצ'ר, ושאתם תאכלו בקרוב את הכובע... התמחור באמת לא משהו, ויכול להיות שרק פראיירים יקבלו את זה בליסינג - אבל הרכב עצמו לא אשם בשיטות של היבואן, ואני סמוך ובטוח שזה רכב מצויין.

פורסם

לסיכום : אפשר יהיה לשפוט את טיבו של המותג הזה לאחר 5-10 שנים בארץ, לאחר שיצטבר בסיס לקוחות , בסיס תקלות, נתוני אמינות , סטטיסטיקת תאונות וכו' וכו'. תנו לאחרים להיות שפני נסיון.

 

לצדד בחתול בשק , שזה הסטטוס של המוצר הזה כרגע, זה קצת טיפשי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לסיכום : אפשר יהיה לשפוט את טיבו של המותג הזה לאחר 5-10 שנים בארץ, לאחר שיצטבר בסיס לקוחות , בסיס תקלות, נתוני אמינות , סטטיסטיקת תאונות וכו' וכו'. תנו לאחרים להיות שפני נסיון.

 

לצדד בחתול בשק , שזה הסטטוס של המוצר הזה כרגע, זה קצת טיפשי.

 

אתה סותר את עצמך. באמת צריך לתת למותג הזה זמן כדי שיוכיח את עצמו; זה לא אומר שצריך להשמיץ אותו. רכבי ליסינג אינם צריכים את רוב מה שהזכרת, אגב, וזה אולי למה לובינסקי בחרו לזה.

 

אם הם מציעים את הרכב לחברות הליסינג במחיר מגוחך, חברות הליסינג יכריחו חלק מהלקוחות לקחת את זה ולא מאזדה 6 למשל. ככה הם יחדירו אותה לשוק...

פורסם

הם רוצים להחליף את המזדה 6 באותו המחיר? (לא נראה לי שמר ישראל ישראלי יקח את הסיני במקום את המזדה אהובתו, אפילו בתוספת של 10.000 ש"ח)

כי ה6 עולה 150+-

שוב, התימחור הזוי.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

ואני עדיין לא יתקרב לרכב עד אשר הוא יעבור מבחן ריסוק אירופי (המבחנים החדשים,המחמירים וההקפיים). זה מעולה שהיא עברה ב-5 כוכבים מבחן ריסוק סיני אבל אני לא יודע עד כמה הם מחמירים (להבדיל מהמקביל האירופי).

 

רק הזמן יראה האם הרכב טוב או לא.

פורסם
אתה סותר את עצמך. באמת צריך לתת למותג הזה זמן כדי שיוכיח את עצמו; זה לא אומר שצריך להשמיץ אותו. רכבי ליסינג אינם צריכים את רוב מה שהזכרת, אגב, וזה אולי למה לובינסקי בחרו לזה.

 

אם הם מציעים את הרכב לחברות הליסינג במחיר מגוחך, חברות הליסינג יכריחו חלק מהלקוחות לקחת את זה ולא מאזדה 6 למשל. ככה הם יחדירו אותה לשוק...

 

למה רכבי ליסינג לא צריכים ? אנשים שנוסעים ברכבי ליסינג - הבטיחות שלהם פחות חשובה מלקוחות פרטיים?

אני רוצה לראות את הרכב הזה עובר תחת EURO NCAP ואחר כך נדבר.

 

במקרה כזה הרי מה שחברות הליסינג יעשו זה יחכירו את הגרוטאות האלה (עד שלא יוכח אחרת, מבחינתי הן גרוטאות) במחיר חודשי לא רחוק ממזדה 6 / סובארו B4/מונדיאו , ויעשו עליהן קופה.

הרווח יתגלגל לחברות הליסינג ולא לצרכנים, כמו תמיד , אז למה בעצם שמישהו יעדיף את זה על פני רכב עם אבא ואמא מוכרים ואמינים?

 

אולי זה מיועד לקהל הפראיירים שמוכנים לקחת שברולט אופטרה במקום מזדה 3 / קורולה/ מגאן ושות' בשביל חסכון חודשי של 100 שקל.

 

באמת שאני לא מבין את הזלזול שלכם - מוצרים שמורכבים בסין ויש להם תדמית רעה הם כאלה בגלל שהם זולים. לו המוצר יוצר במחיר הזה בגרמניה, הוא גם היה לא איכותי. היום יש הרבה חברות שמרכיבות בסין - למשל אפל עם האייפוד. מישהו מתלונן על איכות ירודה? כמו כן, הרבה מערכות אלקטרוניקה מורכבות שם ואין שום תלונה על איכות ירודה.

 

.

 

סלח לי, אבל יש הבדל בין מוצר מערבי שמורכב בסין לבין מוצר סיני שמורכב בסין.

מהרגע שהחברה נרכשה ע"י הסינים, בקרת האיכות הופכת להיות סינית ונהלי העבודה סינים וההקפדה סינית (במוקדם או במאוחר)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה נכון שהסינים מתקדמים בצעדי ענק אבל הם עוד לא שם ואני לא מוכן להיות שפן הנסיונות שלהם בוודאי לא במחיר הזה.

מישהו פה כתב שהוא מקווה שלא יהיה להם את האמינות של רובר ,אז אני אומר לך שאם כבר בשלב הזה יש להם אמינות של רובר, או של כל יצרן אירופאי אחר עם מוניטין אמינות בעייתי ככל שיהיה -אז הם במצב טוב.טוב מאוד אפילו. ולדעתי זה לא כך

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אני לא מבין מי ישלם על צעצוע סיני 140K.

מעצבן שדוחפים לארץ ישראל את כל המכוניות החסרות ערך האלו ועוד רוצים עליהם מחירים מופקעים.

אני כבר רוצה לראות את הפראיירים החדשים על הכביש.

פורסם
ואני עדיין לא יתקרב לרכב עד אשר הוא יעבור מבחן ריסוק אירופי (המבחנים החדשים,המחמירים וההקפיים). זה מעולה שהיא עברה ב-5 כוכבים מבחן ריסוק סיני אבל אני לא יודע עד כמה הם מחמירים (להבדיל מהמקביל האירופי).

 

רק הזמן יראה האם הרכב טוב או לא.

 

כנ"ל.

הסינים יעשו הכל כדי להראות שהם הכי טובים ומצליחים. גם אם זה לרמות ולכופף חוקים פה ושם.

בכל מקרה אפילו בארץ אין לו ממש סיכוי להצליח, הפנים שלו מעוצב כמו חיקוי סיני לרכב מפואר ומקדימה הוא נראה מוזר.

Insane things comes from insanely people.


×
×
  • תוכן חדש...