Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמירת מרחק - חוויה - תודה לפורום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הסיפור מתחיל ככה

אתמול שנסעתי לביקור של בן דוד שלי

עצר לפני איזה רכב במקום שבדרך כלל לא עוצרים בו ישר אחרי סיבוב שדה ראיה קטן

האוטו רצה לפנות שמאלה ואני רציתי להמשיך ישר אבל לא היה מקום לעבור

אני בלמתי בבלימה די אגרסיבית אבל לא אגרסיבית מדי

בזמן שאני עומד שם אני שומע מאחור חריקה של רכב נועל גלגלים, במבט חטוף במראה אני רואה אוטו מתקדם לכיוון שלי במהירות

קצת גז והתקדמות של בערך מטר וחצי

והנה לא התחמקות בטוחחחחחה מתאונה

 

חשוב לציין שאני נהג חדש חצי שנה

 

ואת הדבר הנ"ל למדתי מקריאה פה בפורום ורק מקריאה והנה היתה לי הזדמנות לנסות את זה ונרמה לי שבלי ההתקדמות הזאת האוטו שלי היה היום במוסך

טויוטה אוונסיס 2002

 

ודרך אגב לאחר מכן אותו אוטו עקף אותו וכמובן מי יושב לו מאחורי ההגה .... *עריכת הנהלה: גזענות לא אצלנו, תודה*

 

אז בקיצור תודה ותשמרו מרחק :wink:

פורסם

יפה מאד שאתה משנן את החומר הנלמד,שיעור הבא יהיה על נושא החלקות :lol:

 

ועכשיו ברצינות....

זה באמת חשוב לשמור מרחק ולהביט כל הזמן מאחור ככה מונעים תאונות.

 

יפה מאד אני שמח שלא קרה כלום ותמשיך להיות זהיר.

פורסם
יפה מאד שאתה משנן את החומר הנלמד,שיעור הבא יהיה על נושא החלקות :lol:

 

ועכשיו ברצינות....

זה באמת חשוב לשמור מרחק ולהביט כל הזמן מאחור ככה מונעים תאונות.

 

יפה מאד אני שמח שלא קרה כלום ותמשיך להיות זהיר.

 

:lol::lol:

 

שעור החלקות לא יהיה

לא הצלחתי להחליק גם במגרש החלקה =\

אוטו מצויק במערכת בקרת יציבה ו ABS

:mad:

פורסם
כל הכבוד ! לומדים משהו אני רואה =]

 

 

 

מחכמים ומניסיון אחרים עסקינן :lol:

 

 

 

 

 

איך אני שמח שלא פוצצו לי את האוטו

אני אוהב אותו :oops:

פורסם
כל הכבוד ! לומדים משהו אני רואה =]

מחכמים ומניסיון אחרים עסקינן :lol:

:oops:

 

נכון ! תמיד אבל תמיד אפשר ללמוד מאנשים וכל יום שאני קורא פה דיונים ומגיב אני לומד דברים חדשים !

הפורום הזה עזר לי מאוד בדרך המחשבה שלי בנהיגה ! 8)

המשך יום נעים!

פורסם

כפי שהמורה נהיגה שלי לימד אותי, דבר ראשון שאתה עושה במקרה של בלימת חירום זה להסתכל במראה האחורית.

ואיך אני זוכר את זה כל כך טוב? כי בפעם ראשונה שהייתה לי בלימת חירום, הוא שם את הרגל שלו מתחת לברקס והרים אותו קצת, ואמר: "מה אתה הומו? אתה רוצה שיכנסו בך מאחורה? תסתכל במראה! כמעט עשית תאונת שרשרת" תוך כדי כאפה קטנה מאחורי הראש :shock::cry::oops:

פורסם

המורה שלך אמר לך "מה אתה הומו" ???????????

איזה אידיוט !

ואם אתה באמת הומו, אז אתה תהנה מזה שיתנגשו ברכבך מאחור בעוצמה ?

 

ולעניין החשוב,

כל הכבוד על הפנמת הדברים הרשומים פה, ויפה מאד גם שהשכלת לעשות בהם שימוש בעת הצורך. הבאת דוגמא יפה לכך שתאונת חזית אחור הינה ברת-מניעה במקרים רבים, וכאשר היא מתרחשת אין פירוש הדבר שלנהג הנפגע אין כל אחריות לעניין.

 

לשאר הקוראים, כדאי שתזכרו את הדוגמא הזו, שכן היא מדגישה כי הדברים שנכתבים פה מגיעים פעמים רבות לכדי מימוש. לפעמים לטובה (כמו במקרה הזה), אבל לפעמים גם לרעה !!! (כמו בכל מיני עצות חסרות בסיס..).

 

דני.

פורסם
כפי שהמורה נהיגה שלי לימד אותי, דבר ראשון שאתה עושה במקרה של בלימת חירום זה להסתכל במראה האחורית.

ואיך אני זוכר את זה כל כך טוב? כי בפעם ראשונה שהייתה לי בלימת חירום, הוא שם את הרגל שלו מתחת לברקס והרים אותו קצת, ואמר: "מה אתה הומו? אתה רוצה שיכנסו בך מאחורה? תסתכל במראה! כמעט עשית תאונת שרשרת" תוך כדי כאפה קטנה מאחורי הראש :shock::cry::oops:

 

למען הדיוק הטוב

הרכב שלי היה בעצירה מלאה עברך 5 שניות בגלל הרכב שלא נתן לי לעבור והוא היה חייב לתת זכות קדימה

והמבט במראה הפנימית בה בשניה של שמיעת חריקת גלגלים

×
×
  • תוכן חדש...