Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטעיית קונה בעסקת רכב משומש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב מחברת ליסינג (400 ק"מ, מודל 2008), לאחר יומיים נתגלתה תקלה במערכת הגיר, מאז הרכב במוסך, מבירור שביצעתי במוסך, מתברר כי לרכב הנ"ל "עבר" עם התקלה הנ"ל, דבר שלא הועבר לי ע"י החברה שמכרה את הרכב (לשאלתי האם יש לרכב הנ"ל היסטוריה, נסמר כי הרכב נקי מתקלות), בטופס גילוי נאות לא נרשם דבר בגין התקלה.

האם יש לי איזו שהוא CASE מול החברה ?

מה עלי לעשות ?

פורסם

נפק לנו עוד פרטים בבקשה:

סוג הרכב, שם חברת הליסינג, מחיר הקניה (מול מחירון), האם הרכב עבר בדיקה אוביקטיבית?

ספר גם אם יש מסמך המאשר את תקינות המערכות והסטורית הטיפולים, רק כך יוכלו לעזור לך.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

400 קילומטר לרכב בן שנה?

ואני הייתי בטוח ש stio הוא אלוף הארץ בלהשאיר את הרכב בחניה...

סתם, איזה רכב קנית, ומאיזו חברת ליסינג?

האם לקחת אותו לבדיקה, או יש לך מסמך מהם פרט לגילוי נאות הזה שמאשר שהרכב נמסר תקין ושלם?

איזו תקלה הופיעה בגיר?

קצת יותר פרטים יעזרו לנו לעזור לך, בכל אופן ברר האם יש אחריות, ודרוש מהם לתקן את התקלה גם אם צריך להחליף גיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אני חושב שפותח השרשור שכח עוד אפס- לא הגיוני שרכב מודל 2008 יגמע רק 400 ק"מ (תאמין לי).

בכל מקרה אינני מבין מה הבעיה, הרכב חדש לחלוטין והוא באחריות יצרן, תן להם לשבור את הראש.

תקלות ברכב חדש הם לא דבר נדיר בכלל, ולא צריך להיבהל מכל פיפס קטן שקורה לרכב.

אגב, לא חייב שהוא בן שנה, מודל 2008 יכול להיות גם בדצמבר 2008, ואז לרכב יש 3 חודשים על הכביש.

 

כפיר- גם כשאני משאיר את הרכב בחניה אני דואג לו, ראה תמונה מצורפת..

80615026tb3.jpg

פורסם

stio, שלום

 

אם כבר צירפת תמונה של האוטו עם כיסוי, אז אפשר לשאול מה אתה עושה אם האנטנה?

האם אתה מפרק אותה כל פעם, או שהיא מתכופפת?

פורסם

את האנטנה אני משכיב על הגג. מעל לבסיס האנטנה יש איזור שבו ניתן ע"י סיבוב שלה פשוט לשחרר אותה ולהשכיב אותה.

היא לא יוצאת החוצה בשום אופן כי יש שם מנגנון נגד גנבים.

פורסם

עד ספטמבר לאותה שנה נחשבת השנה.

זאת אומרת רכב שיוצר באוקטובר 2008 נחשב כבר שנת יצור 2009.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אתה טועה, גם רכב שעלה לכביש בדצמבר 2008 נחשב שנת ייצור 2008.

ברישיון רכב רשום בכלל "מועד עלייה לכביש" (חודש ושנה).

 

גם אם תקנה רכב חדש עכשיו, הוא יהיה שנת ייצור 2008, אומנם ברישיון רכב הוא יהיה 2009.

אתה חושב שיספיקו לייצר רכב ולייבא אותו תוך חודש לארץ? תראה מה קורה בנמלים, המון מכוניות עומדות ללא דורש, הם לא עומדות שם לא מאתמול ולא מלפני חודש.

×
×
  • תוכן חדש...