Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם תייקתי ניירת מהבנק (הפועלים) ובעסקאות קניית ומכירת אג"ח ראיתי ששילמתי עמלה של 0.4%. זכרתי שסגרתי איתם 0.15% על ני"ע ישראלים.

האמת שאם בנייר מהבנק לא היה כתוב בפירוש אחוז העמלה, לא הייתי טורח לחשב אותו בעצמי.

בטלפון הראשון לבנק, הפקיד שמטפל בי טען ש"ני"ע ישראלי זה לא כולל אג"ח", אבל הבטיח לחזור אלי, אם אפקסס לו את האישורים (תמוה בעיני שהוא לא יכול לראות במחשב כמה עמלה שילמתי, אבל ניחא).

פיקססתי את האישורים וחיכיתי לשווא לטלפון שלא הגיע. אחרי שלושה טלפונים, כשהוא מבטיח לחזור אלי, קיבלתי טלפון רק כשצילצלתי למנהל הסניף להתלונן.

בטלפון הפקיד הודה שהטעות היא שלהם "בשל טעות במערכת מחשב שקלטה שיעורים שגויים של עמלות על אג"ח".

את הכסף, כאלף ש"ח, קיבלתי היום חזרה. מה שמדאיג אותי שעליתי על טעות רק כשהיה מאוד קל לגלות אותה ולא דרשה חישוב. אם היה לי עוד זמן הייתי יושב ומחזיר לעצמי כסף על עוד טעויות שלהם.

פורסם

כל מה שמצליחים להוציא מהבנק זה ברכה :wink:

מעבר לכך: מתי בוצעה הפעולה שבגינה חוייבת בעמלה?

הפקיד צודק - לעתים, כאשר מדובר בפעולה שהתרחשה לפני זמן רב (בד"כ המקסימום זה שלושה חודשים, אם כי יש יוצאים מן הכלל), הפקיד לא יכול לראות את הפעולה באופן מיידי, ויש צורך להוציא את תדפיס הפעולות מהארכיון - פעולה שניתן לבצע אך ורק בסניף (ולא במוקד, אם לשם התקשרת) ואשר כרוכה גם בעמלה מסויימת.

 

אגב, הסיפור שלך הוא לא כזה ביג דיל. אני מוציא מידי חודש בחודשו כמה אלפי שקלים מהבנק, ולא רץ לספר על זה בפורום :-D

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

העמלות של הבנקים מופרזות!

 

כל בית השקעות רגיל יגבה 0.1% או 0.08% על קניית/ מכירת אג"ח.

קנייה ומכירה ל ני"ע ישראלים 0.1%-0.12%

 

אז.... שלא יעבדו עליכם

פורסם

לגלות לך איך הרווחתי הרבה יותר מאלף שקל מהבנק? עזבתי את בנק הפועלים (בו התנהל חשבוני ב-33 שנותי הראשונות בעולם) לבנק שרוצה אותי יותר. מיותר לציין שחוץ מההטבות בעמלות, וריביות הזכות הטובות הרבה יותר, מ ע ו ל ם הבנק החדש (לא אומר את שמו כדי שלא יראה כאילו אני עושה פרסומת) לא "עשה טעות" לרעתי.

 

די הדהים אותי ההבדל בתנאים בין שלושת הבנקים הגדולים לבין מה שמציעים הבנקים הקטנים. כשבאתי לסגור את החשבון ב"הפועלים" ולהעביר את כספי לבנק החדש, הבנקאי "שלי" יעץ לי ללכת לבנק XXX ששם אקבל תנאים טובים עוד יותר מהבנק אליו עברתי.

 

צריך לציין שע"מ לקבל תנאים טובים, צריך להיות עם משכורת יפה וחסכונות.

:turn-l:
פורסם

בעזרת כושר מיקוח טוב ניתן גם בבנק לקבל עמלות על ני"ע הדומות או אפילו זהות לאלה שלוקחים בבתי ההשקעות השונים.

תכניסו לכם לראש שבנק זה שוק. אומנם מסתובבים שם אנשים מכובדים עם עניבות, אבל זה עדיין שוק. יאללה להתמקח!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הכותרת לא מייצגת את מה שקרה בעיני, ואתה בטח מבין את זה.

אם אינך מבין... אז גם אני מוכן לקחת ממך סכום כסף כלשהו (למרות שלא מגיע לי) ולאחר זמן כשתגלה גם אתה אני אחזיר לך את סכום הכסף, אחרי שלא אצור עמך קשר כפי שהבטחתי, ואתה תוכל לפתוח שרשור חדש של איך לקחת ממני X שקלים.

 

עסקה משתלמת בשביל שנינו.:wink:

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

אני קיבלתי יום בהיר אחד צ'ק על אלף ומשהו שקל ממישהי לחלוטין לא מוכרת. גיליתי את זה רק שבוע אחרי והסתבר לי שהצ'ק היה אמור להיות מופקד לחשבון XXXXX9 בעוד מספר החשבון שלי הוא XXXXX0. בהיותי אזרח טוב הרמתי טלפון לבנק (ממילא היו עולים על זה) והסבתי את תשומת לבם. מעניין שאת הפקיד בבנק זה לא כל כך שיעשע כשאמרתי שסוף סוף הבנק עושה טעות לטובתי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
העמלות של הבנקים מופרזות!

כל בית השקעות רגיל יגבה 0.1% או 0.08% על קניית/ מכירת אג"ח.

קנייה ומכירה ל ני"ע ישראלים 0.1%-0.12%

אני מקבל בבנק תנאים (על הנייר :-( ) שמאוד דומים לתנאים של החזקת הכסף בחשבון בבית ההשקעות עצמו, כשההטבה הגדולה ביותר היא פטור מדמי משמרת שמגיעה למאות ש"ח כל רבעון (גם כאן הבנק עובד איתי בשיטת "מצליח" - הוא מנכה לי דמי משמרת כל רבעון ומחזיר לי את הסכום בקלות - רק שלושה ארבעה טלפונים לבנק, כולל אחד למנהל הסניף :-P ).

לפני פרוץ המשבר התעניינתי בלתת את הניהול למנהל תיקים באחד מבתי ההשקעות וקיימתי סבב בינהם, מהלך שהחלטתי להקפיא עם פרוץ המשבר.

כולם מאוד רצו לנהל לי את התיק, אבל הודו שמכיוון שהשגתי בבנק תנאים מצויינים, עדיף לתת להם יפוי כוח בחשבון הבנק, במקום להעביר את הכסף לבית ההשקעות עצמו.

אני מניח שאם הייתי שם, נניח, את הכסף בפריזמה, הייתי ישן הרבה פחות טוב מאשר כשהכסף בבנק הפועלים.

אני סופג פה ושם הפסדים בעמלות בגלל שיטת "מצליח" של הבנק, אבל עדיין אין סכנה להתמוטטות של בנק גדול בישראל, בעוד שסכנה להתמוטטות בית השקעות היא לא מדע בדיוני.

 

לגלות לך איך הרווחתי הרבה יותר מאלף שקל מהבנק? עזבתי את בנק הפועלים (בו התנהל חשבוני ב-33 שנותי הראשונות בעולם) לבנק שרוצה אותי יותר.

אשמח מאוד אם תשתף את כולם בשם הבנק, כדי שאוכל לשקול לעבור לשם.

פתחתי חשבון גם בבנק איגוד בשל הפטור מדמי משמרת, אבל כשהפועלים השווה תנאים כשאיימתי לעזוב אותו לטובת איגוד, נשארתי בפועלים.

 

אג"ח?!

לא עושים מזה היום נייר טואלט?

לא השקעתי באג"ח של תשובה ודומיו, אלא באג"ח ממשלתי ובאג"ח קונצרני בטוח יחסית, כמו אג"ח של בנקים.

פורסם

אני חוסך אלפי שקלים ע"י עבודה מול כמה בנקים ושופינג ביניהם. תתפלא עד כמה מיקוח אפילו בין שני סניפים של אותו הבנק יכול להוריד מאות שקלים מעמלות על פעולות מסויימות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא השקעתי באג"ח של תשובה ודומיו, אלא באג"ח ממשלתי ובאג"ח קונצרני בטוח יחסית, כמו אג"ח של בנקים.

 

מבלי להמליץ על השקעה כזו או אחרת, מה רע באג"חים של תשובה ודומיו?

עם פיזור נכון, רכישה במינון מינורי (לטובת שינה ערבה בלילה), סלקציה נאותה של מח"מ ותשואה - אפשר (לדעתי הפרטית בלבד - אינני ממליץ על השקעה בניירות ערך) להשיג תשואה מעולה.

 

כמובן שהחלק הארי של התיק צריך להיות מושקע באג"ח בנקים או קונצרנים בדירוג גבוה מאוד.

פורסם
מבלי להמליץ על השקעה כזו או אחרת, מה רע באג"חים של תשובה ודומיו?

זה היה החודש "תשובה" שלי... אבל התודה הגדולה מגיעה לישראמקו! תודה לך קידוח תמר!!

:multi::multi::multi:

פורסם

נכון מאוד, כל זה קרה כי אמון המשקיעים ביכולת של תשובה להחזיר את החוב - עלה.

 

לדעתי יש עדיין לא מעט כסף טוב שמונח על הרצפה, רק להתכופף ולהרים.

פורסם
העמלות של הבנקים מופרזות!

 

כל בית השקעות רגיל יגבה 0.1% או 0.08% על קניית/ מכירת אג"ח.

קנייה ומכירה ל ני"ע ישראלים 0.1%-0.12%

 

אז.... שלא יעבדו עליכם

 

בתי השקעות מתאימים בעיקר למקצוענים או למי שיש זמן פנוי להתעסק עם הנושא.

מי שאינו כזה, וצריך את השירותים המוצעים בבנקים, משלם בהתאם.

 

כיועץ השקעות בבנק קטן, אני יכול להגיד שהלקוחות שלי לא מתלוננים על עמלות- הם יודעים על מה הם משלמים.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

×
×
  • תוכן חדש...