Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, אתמול נפגשתי עם מוכר פוטנציאלי של רכב לבדיקה.

הרכב:דיהטסו שרייד

דגם : CS

נפח מנוע:1300

שנה:1997

יד:3

ידני

ק"מ: 140K

 

בבדיקה במכון הדרום אמש התקבלו התוצאות הבאות:

דפיקות מערכת שסתומים וזימון, רעשים במנוע, חוסר שמן במנוע, נזילות שמן ,תושבות מנוע פגומות, שריפת שמן, רצועת זימון לבדוק במוסך, רעשים אביזרי מנוע, ניקוי מערכת הקירור, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, מסנן אויר לקוי

קפיצים:בולמי זעזועים קדמיים חלשים, בולמי זעזועים אחוריים להחליף.

מצמד:מפריד גבוה(בלאי), מצמד קשה, גומיות מגן לציריות פגומות, דיפרנציאל רועש.

דבר נוסף, לתקן מערכת היגוי, סטיות הגה, נקישה בתיבת הגה.

נ.ב-הטסט בעוד 4 ימים.

לגבי הדברים הטובים בבדיקה:המנוע בסדר יש סטייה של 10% בלבד ואין שאסי .

 

מכיוון שאין לי מושג במכנאות אשמח לכל עזרה מהמומחים כאן בפורום לעניין אם בכלל כדאי להתקרב לאוטו ואם כן מה המחיר הסביר לרכישה בתנאים הללו, אציין רק שכאשר שאלתי את הבוחן הוא אמר שעקב האבחון אם הוא היה רוכש את הרכב הוא היה משלם לא יותר מ 10K.

בתודה מראש , בוזי.

פורסם

בוא נתחיל מזה, שלבודק הרכב במכון, אין רשות ליעץ לך בקשר למחיר.

לא בטוח שהוא אכן מבין בנושא. גם ה"מומחה" שמזמינים אותו לבדית רכב, מיעץ בעניין המחיר.

לדעתי, גם מבחינה אתית היעוץ שגוי.

קשה ליעץ לך בקשר למחיר, לא כתבת את מצב הטסט,צמיגים, פחחות וצבע, מזגן, חימום, יד.

10% נפילת לחץ, זה לא בדיוק מצביע על מנוע תקין ב-100%. וזאת אינה הבדיקה היחידה כדי לקבוע.

בד"כ עד 5% נפילת לחץ זה תקין.

לדעתי ולפי הדברים שכתבת, יש הרבה השקעה ברכב.

בקניית רכב של 10000 הקונה תמיד בבעיה, כי מחיר הבדיקה במכון לא זול. וכמה רכבים אפשר לקחת לבדיקה ?.

חבר של הבן שלי לקח 8 רכבים לבדיקה (אני לא מגזים), עד שלא נשאר לו כסף לקנות.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...