Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

בחודש האחרון שמתי לב שלאחר הנעת הרכב יש רעש של מכונת תפירה מכיוון המנוע למשך 10-20 שניות.

 

לאחר שהרעש חולף, יש רעש כמעט בלתי מורגש של תקתוקים מהמנוע.

 

הרכב עבר טיפול שכלל בין היתר גם החלפת שמן מנוע+פילטר במוסך מורשה,

 

במוסך שמעו רק את התקתוקים הרגילים (רעשים חלשים מאוד) באותו זמן הרעש שך מכונת התפירה משום מה לא רצה לחזור.

 

בכל מקרה, המליצו לי בטיפול הבא (עוד חצי שנה) לעשות פלשינג למנוע, אם לא יעזור לפתוח ולבדוק את מצב השסתומים ההידראוליים.

 

רציתי לדעת אם זה מסוכן למשוך ככה חצי שנה, יכול להיווצר נזק מתמשך?

 

אני די בלחץ כי המוסך שמע רק את הרעשים השקטים של התיקתוקים ולא את רעש מכונת התפירה שבא מדי פעם.

 

בכל מקרה הסברתי במוסך שמדי פעם לאחר ההנעה הרעשים חזקים יותר לכמה שניות.

 

יכול להיווצר נזק גדול יותר כתוצאה מאי טיפול מיידי בשסתומים ההידראוליים?

 

הרכב הוא מיצובישי גאלאנט ספורט שנת 2001 מנוע 2000

 

אגב, אין נזילות שמן, אין הזעות שמן, הסחיבה יפה...

 

תודה

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

לא רשמתה איזה שמן יש במנוע 10-40 או 15-40 ( שהוא בד"כ מינרלי ) - בדוק בחשבונית וכתוב .

 

כאשר הרכב כבוי , יש פקק עגול בראש המנוע ( פקק מילוי שמן המנוע )

יש לפתוח ולהסתכל - אם יש צבע חום כהה ומשקעים על גלי הזיזים ובדפנות .

 

אם רואים צבע כזה - זה סימני שמן שרוף ובוצה - וכדאי לבצע " פלאשינג " .

( אני הייתי מבצע זאת עכשיו - כי מתחילה בעיה/הרעשים )

 

הטוב ביותר - גש לעוד מוסך וקבל חוות דעת נוספת - לגבי מצב השסתומים ,

ואולי הבעיה באחד מרכבי העזר , אלטרנטור , מדחס או מותחן .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אייל,

 

אני אנסה לבדוק סימני משקעים בדפנות, למרות שקשה לי להאמין שאני אראה משהו, רק לפני יומיים החליפו שמן ופילטר.

 

אלא אם כן הסימנים אמורים להיות שם גם בלי קשר להחלפת שמן.

 

לגבי השמן, עד כמה שזכור לי זה 15/40 מינרלי, שאלתי את מנהל העבודה איזה שמן יש שם הוא אמר עד כמה שזכור לי שמן מינרלי 15/40 (מוסך מורשה)

 

השאלה אם כדאי לרוקן שמן בן יומיים לעשות פלשינג ולמלא שמן חדש + פילטר.

 

או שבגלל שהשמן בן יומיים, ניתן להסתובב עוד חודשיים שלושה ואז לעשות פלשינג.

 

הבעיה היחידה שלי היא נזק מצטבר למנוע.

 

אם אין חשש אני נוסע ככה עוד חודשיים שלושה.

 

הבעיה היא רק ב-10 עד 20 שניות ראשונות של הנעה וגם זה לא קורה תמיד.

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

התחילה בעיה שלא היתה - כדאי לאבחן אותה ולטפל .

 

השמן מינראלי מתאים למנוע - הבעיה - עם הזמן הוא יוצר בוצה קלה ומשקעים .

( לכן רצוי לבצע "פלאשינג " )

 

אם אין בעיה של צריכת שמן - רצוי לעבור ל חצי סינטטי 10-40 ( מתפרק פחות )

 

אתה המחליט והקובע

אבל רצוי לקבל עוד חוות דעת לאבחון וטיפול - גש למוסך נוסף .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...