Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגיל, הבייבי שוב עושה בעיות.

 

 

הסימפטומים דומים בקצת לסימפטומים שהיו לפני מספר חודשים כשהייתי במוסך ימית, אבל הבעיה הרבה יותר קלה.

בזמנו היו לי רעידות, השתנקויות, חוסר סחיבה, קפיצות סל"ד, צריכת דלק היסטרית ומה לא. הבעיה בזמנו הייתה בסליל הצתה גמור ובלכלוך של המנוע צעדים.

 

כרגע הבעיה היא כזו:

לפני כשבועיים התחילו בעיות התנעה, שנפתרו באופן פלא לזה עתה.

אחרי שהיא כבר התניעה (בבקרים/ אחרי זמן רב שהבייבי עמדה), בדקות הראשונות של הנסיעה קורה לעיתים קרובות שהיא מגמגמת פה ושם, רועדת קלות וסוחבת פחות טוב.

 

 

אחרי כ- 2-3 דקות נסיעה היא חוזרת לעצמה והכל פיקס.

 

האם יכול להיות שהבעיה נובעת מזה שאולי קר לה והיא לא מתחממת מספיק לאחר ההתנעה? (גם אם אני מחכה יותר מהרגיל מספר דקות, זה לא פותר את הבעיה)

 

יש השערות כלשהן מה זה יכול להיות, ואיך זה שזה קורה רק בתחילת נסיעה בבקרים?

 

מן הסתם אני הולכת לבדוק את העניין במוסך מורשה עם מחשב דיאגנוזה, אבל אשמח לקבל את דעתכם.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
כרגיל, הבייבי שוב עושה בעיות.

הסימפטומים דומים בקצת לסימפטומים שהיו לפני מספר חודשים כשהייתי במוסך ימית, אבל הבעיה הרבה יותר קלה.

בזמנו היו לי רעידות, השתנקויות, חוסר סחיבה, קפיצות סל"ד, צריכת דלק היסטרית ומה לא. הבעיה בזמנו הייתה בסליל הצתה גמור ובלכלוך של המנוע צעדים.

 

כרגע הבעיה היא כזו:

לפני כשבועיים התחילו בעיות התנעה, שנפתרו באופן פלא לזה עתה.

אחרי שהיא כבר התניעה (בבקרים/ אחרי זמן רב שהבייבי עמדה), בדקות הראשונות של הנסיעה קורה לעיתים קרובות שהיא מגמגמת פה ושם, רועדת קלות וסוחבת פחות טוב.

אחרי כ- 2-3 דקות נסיעה היא חוזרת לעצמה והכל פיקס.

האם יכול להיות שהבעיה נובעת מזה שאולי קר לה והיא לא מתחממת מספיק לאחר ההתנעה? (גם אם אני מחכה יותר מהרגיל מספר דקות, זה לא פותר את הבעיה)

יש השערות כלשהן מה זה יכול להיות, ואיך זה שזה קורה רק בתחילת נסיעה בבקרים?

מן הסתם אני הולכת לבדוק את העניין במוסך מורשה עם מחשב דיאגנוזה, אבל אשמח לקבל את דעתכם.

 

מבלי לבדוק את הרכב במחשב קשה לדעת מה התקלה. קיים חשש (לפי מקרים קודמים) שה MAP סנסור שלך בדרך להתפגר (מדובר ב"בלאי טבעי", אוטו "ישן" :p ) או שמה ישנה בעיה אחרת במערכת ההצתה/הזרקה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כרגיל, הבייבי שוב עושה בעיות.

הסימפטומים דומים בקצת לסימפטומים שהיו לפני מספר חודשים כשהייתי במוסך ימית, אבל הבעיה הרבה יותר קלה.

בזמנו היו לי רעידות, השתנקויות, חוסר סחיבה, קפיצות סל"ד, צריכת דלק היסטרית ומה לא. הבעיה בזמנו הייתה בסליל הצתה גמור ובלכלוך של המנוע צעדים.

 

כרגע הבעיה היא כזו:

לפני כשבועיים התחילו בעיות התנעה, שנפתרו באופן פלא לזה עתה.

אחרי שהיא כבר התניעה (בבקרים/ אחרי זמן רב שהבייבי עמדה), בדקות הראשונות של הנסיעה קורה לעיתים קרובות שהיא מגמגמת פה ושם, רועדת קלות וסוחבת פחות טוב.

אחרי כ- 2-3 דקות נסיעה היא חוזרת לעצמה והכל פיקס.

האם יכול להיות שהבעיה נובעת מזה שאולי קר לה והיא לא מתחממת מספיק לאחר ההתנעה? (גם אם אני מחכה יותר מהרגיל מספר דקות, זה לא פותר את הבעיה)

יש השערות כלשהן מה זה יכול להיות, ואיך זה שזה קורה רק בתחילת נסיעה בבקרים?

מן הסתם אני הולכת לבדוק את העניין במוסך מורשה עם מחשב דיאגנוזה, אבל אשמח לקבל את דעתכם.

 

מבלי לבדוק את הרכב במחשב קשה לדעת מה התקלה. קיים חשש (לפי מקרים קודמים) שה MAP סנסור שלך בדרך להתפגר (מדובר ב"בלאי טבעי", אוטו "ישן" :p ) או שמה ישנה בעיה אחרת במערכת ההצתה/הזרקה.

 

איציק

 

בהחלט סביר.

 

מומלץ להתחיל לחפש בפירוקיות, אגב גם של סקסו 1.4 מתאים.

 

או לחסוך לחדש.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
כרגיל, הבייבי שוב עושה בעיות.

הסימפטומים דומים בקצת לסימפטומים שהיו לפני מספר חודשים כשהייתי במוסך ימית, אבל הבעיה הרבה יותר קלה.

בזמנו היו לי רעידות, השתנקויות, חוסר סחיבה, קפיצות סל"ד, צריכת דלק היסטרית ומה לא. הבעיה בזמנו הייתה בסליל הצתה גמור ובלכלוך של המנוע צעדים.

 

כרגע הבעיה היא כזו:

לפני כשבועיים התחילו בעיות התנעה, שנפתרו באופן פלא לזה עתה.

אחרי שהיא כבר התניעה (בבקרים/ אחרי זמן רב שהבייבי עמדה), בדקות הראשונות של הנסיעה קורה לעיתים קרובות שהיא מגמגמת פה ושם, רועדת קלות וסוחבת פחות טוב.

אחרי כ- 2-3 דקות נסיעה היא חוזרת לעצמה והכל פיקס.

האם יכול להיות שהבעיה נובעת מזה שאולי קר לה והיא לא מתחממת מספיק לאחר ההתנעה? (גם אם אני מחכה יותר מהרגיל מספר דקות, זה לא פותר את הבעיה)

יש השערות כלשהן מה זה יכול להיות, ואיך זה שזה קורה רק בתחילת נסיעה בבקרים?

מן הסתם אני הולכת לבדוק את העניין במוסך מורשה עם מחשב דיאגנוזה, אבל אשמח לקבל את דעתכם.

 

מבלי לבדוק את הרכב במחשב קשה לדעת מה התקלה. קיים חשש (לפי מקרים קודמים) שה MAP סנסור שלך בדרך להתפגר (מדובר ב"בלאי טבעי", אוטו "ישן" :p ) או שמה ישנה בעיה אחרת במערכת ההצתה/הזרקה.

 

איציק

 

בהחלט סביר.

 

מומלץ להתחיל לחפש בפירוקיות, אגב גם של סקסו 1.4 מתאים.

 

או לחסוך לחדש.

 

תודה.

 

בכמה בערך מדובר לחדש ומשומש, במידה וזו באמת הבעיה?

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

לפי תאורך אחרי מספר דקות נסיעה הבעיה נפתרת.

כדי באמת יעלו על הבעיה צריך לבדוק את הרכב במצב קר על הבוקר....

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
כרגיל, הבייבי שוב עושה בעיות.

הסימפטומים דומים בקצת לסימפטומים שהיו לפני מספר חודשים כשהייתי במוסך ימית, אבל הבעיה הרבה יותר קלה.

בזמנו היו לי רעידות, השתנקויות, חוסר סחיבה, קפיצות סל"ד, צריכת דלק היסטרית ומה לא. הבעיה בזמנו הייתה בסליל הצתה גמור ובלכלוך של המנוע צעדים.

 

כרגע הבעיה היא כזו:

לפני כשבועיים התחילו בעיות התנעה, שנפתרו באופן פלא לזה עתה.

אחרי שהיא כבר התניעה (בבקרים/ אחרי זמן רב שהבייבי עמדה), בדקות הראשונות של הנסיעה קורה לעיתים קרובות שהיא מגמגמת פה ושם, רועדת קלות וסוחבת פחות טוב.

אחרי כ- 2-3 דקות נסיעה היא חוזרת לעצמה והכל פיקס.

האם יכול להיות שהבעיה נובעת מזה שאולי קר לה והיא לא מתחממת מספיק לאחר ההתנעה? (גם אם אני מחכה יותר מהרגיל מספר דקות, זה לא פותר את הבעיה)

יש השערות כלשהן מה זה יכול להיות, ואיך זה שזה קורה רק בתחילת נסיעה בבקרים?

מן הסתם אני הולכת לבדוק את העניין במוסך מורשה עם מחשב דיאגנוזה, אבל אשמח לקבל את דעתכם.

 

מבלי לבדוק את הרכב במחשב קשה לדעת מה התקלה. קיים חשש (לפי מקרים קודמים) שה MAP סנסור שלך בדרך להתפגר (מדובר ב"בלאי טבעי", אוטו "ישן" :p ) או שמה ישנה בעיה אחרת במערכת ההצתה/הזרקה.

 

איציק

 

בהחלט סביר.

 

מומלץ להתחיל לחפש בפירוקיות, אגב גם של סקסו 1.4 מתאים.

 

או לחסוך לחדש.

 

תודה.

 

בכמה בערך מדובר לחדש ומשומש, במידה וזו באמת הבעיה?

 

משומש יכול לעלות כ 300 -500 ש"ח

 

חדש כבר נושק ל1000

 

אך על תמהרי, יש לבצע בדיקה מקיפה לפני.

 

האם זה קורה גם אחריי שהרכב עמד הרבה זמן? או רק בבוקר?

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
כרגיל, הבייבי שוב עושה בעיות.

הסימפטומים דומים בקצת לסימפטומים שהיו לפני מספר חודשים כשהייתי במוסך ימית, אבל הבעיה הרבה יותר קלה.

בזמנו היו לי רעידות, השתנקויות, חוסר סחיבה, קפיצות סל"ד, צריכת דלק היסטרית ומה לא. הבעיה בזמנו הייתה בסליל הצתה גמור ובלכלוך של המנוע צעדים.

 

כרגע הבעיה היא כזו:

לפני כשבועיים התחילו בעיות התנעה, שנפתרו באופן פלא לזה עתה.

אחרי שהיא כבר התניעה (בבקרים/ אחרי זמן רב שהבייבי עמדה), בדקות הראשונות של הנסיעה קורה לעיתים קרובות שהיא מגמגמת פה ושם, רועדת קלות וסוחבת פחות טוב.

אחרי כ- 2-3 דקות נסיעה היא חוזרת לעצמה והכל פיקס.

האם יכול להיות שהבעיה נובעת מזה שאולי קר לה והיא לא מתחממת מספיק לאחר ההתנעה? (גם אם אני מחכה יותר מהרגיל מספר דקות, זה לא פותר את הבעיה)

יש השערות כלשהן מה זה יכול להיות, ואיך זה שזה קורה רק בתחילת נסיעה בבקרים?

מן הסתם אני הולכת לבדוק את העניין במוסך מורשה עם מחשב דיאגנוזה, אבל אשמח לקבל את דעתכם.

 

מבלי לבדוק את הרכב במחשב קשה לדעת מה התקלה. קיים חשש (לפי מקרים קודמים) שה MAP סנסור שלך בדרך להתפגר (מדובר ב"בלאי טבעי", אוטו "ישן" :p ) או שמה ישנה בעיה אחרת במערכת ההצתה/הזרקה.

 

איציק

 

בהחלט סביר.

 

מומלץ להתחיל לחפש בפירוקיות, אגב גם של סקסו 1.4 מתאים.

 

או לחסוך לחדש.

 

תודה.

 

בכמה בערך מדובר לחדש ומשומש, במידה וזו באמת הבעיה?

 

משומש יכול לעלות כ 300 -500 ש"ח

 

חדש כבר נושק ל1000

 

אך על תמהרי, יש לבצע בדיקה מקיפה לפני.

 

האם זה קורה גם אחריי שהרכב עמד הרבה זמן? או רק בבוקר?

 

הרמן.

 

זה קורה בעיקר בבוקר, חוץ מבפעם הראשונה שזה קרה, שאז היתה שעת ערב, והאוטו עמד איזה שעתיים.

 

זה גם לא קורה כל יום. בערך כל יומיים- שלושה.

 

אגב, האוטו גם אוכל קצת שמן לאחרונה. האם יש קשר כלשהו/ על איזו בעיה זה מצביע?

 

יום חמישי אני במוסך.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

לא חושב שאכילת שמן קשורה לזה, השאלה גם כמה שמן ביחס לק"מ?

 

יש לדעתי לבדוק MAP חילופי לפני שהולכים על החלפה.

 

אולי במוסך באמת יוכלו לבדוק דרך המחשב עם יש בעיה כלשהי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
לא חושב שאכילת שמן קשורה לזה, השאלה גם כמה שמן ביחס לק"מ?

 

יש לדעתי לבדוק MAP חילופי לפני שהולכים על החלפה.

 

אולי במוסך באמת יוכלו לבדוק דרך המחשב עם יש בעיה כלשהי.

 

מבדיקה קצרה של הרכב, עושה רושם שלא מדובר ב MAP סנסור (או שמה עליי לומר: "עדיין לא מדובר ב MAP סנסור" :p).

 

כיוון לפתרון: ריליי משאבת דלק.

מדובר ברכיב נפוץ שנוטה לעשות בעיות (היה לרוני פעם, גם כן קירטועים וכד').

חלי מספרת שגם פעם אחת הרכב סירב להניע במשך דקה שלמה.

 

כל זה מוביל אותי בראש ובראשונה לריליי משאבת דלק. נעדכן בהמשך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כל זה מוביל אותי בראש ובראשונה לריליי משאבת דלק. נעדכן בהמשך.

איציק

 

מה זה ריליי? ממסר (ככה אמרו בחיים הכט הצדיק :angel: )?

מישהו יכול להציג תרשים של ממסר ע"מ להבין דרך פעולתו?

תודה

פורסם

כל זה מוביל אותי בראש ובראשונה לריליי משאבת דלק. נעדכן בהמשך.

איציק

 

מה זה ריליי? ממסר (ככה אמרו בחיים הכט הצדיק :angel: )?

מישהו יכול להציג תרשים של ממסר ע"מ להבין דרך פעולתו?

תודה

 

עזוב אותך מתרשימים כולה מפסק מבוקר מתח. יש כאלה עם תזמון כמו במגבים ויש כאלה שהם סתם מפסק פשוט.

למה לא משתמשים ישירות במפסק? שיקולים של זרמים, אורך חיי המפסק עלויות ממסר לעומת מפסק מכני גדול וכו....

יש מקרים שזה לא ממש ריאלי להשתמש במפסק כי מנגנון ההפעלה הוא מיקרוסוויטש עדין שלא מסוגל לסחוב את הזרם.

×
×
  • תוכן חדש...