Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאונדר הם חנות סטריאו לרכב ברחובות.

זהו האתר שלהם:

http://sounder.co.il/emall/shopHome.asp?sc=1885

 

הם לא תמיד הכי זולים.

אבל לא חובה לקנות מהם, אפשר רק להתקין אצלהם.

 

בנוגע לציוד שבחרת - אחלה של בחירות.

 

בנוגע לחנות - אני לא מכיר.

 

אבל הרמקולים לפחות מגיעים עם אחריות של ניופאן וזה אומר הרבה - זהו היבואן הרישמי ולא פרללי.

הפיוניר מגיע בייבוא פרללי לדעתי וזהו אינו היבואן הרישמי (עוזי רדיו) אבל בכל מקרה אתה מקבל 3 שנות אחריות ולדעתי לא תצטרך אותם.

 

שניהם יחד עולים לך כ-850 ש"ח, שזה משאיר לך דיי והותר להתקנה באיזה מקום שתבחר.

 

מה שכן אתה מוותר כאן על הכניסת USB, שבחינתי זה לא משנה כי אני גם ככה לא משתמש בזה אף פעם, לא יודע עד כמה לך זה קריטי.

פורסם

אני לא הולך להשתמש ב USB כך שזה טוב לי

אני אלך לסאונדר להתרשמות בימים הקרובים

 

ואם מישהו קנה באתר NINJA NET ויכול לתת חוות דעת על המקום בשביל להשאיר אותי עם לב שקט בקניה זה יהיה נחמד :)

פורסם
אוקי, אני קראתי באתר כמה וכמה נושאים והתחלתי לגבש דיעה, מה שבנתים אני חושב לקנות זה זה:

http://ninja-net.co.il/Product.aspx?productid=542

http://ninja-net.co.il/Product.aspx?productid=1025

 

ועוד פרט אחד ששמתי לב הוא שבאתר נינג'ה נט המחירים מאוד נמוכים ביחס למקומות אחרים, השאלה אם הם באמת אמינים, רציתי לדעת אם מישהו קנה שם בעבר, מכיר או יודע משהו על החנות כי אני ממש להוט להזמין.

 

שוב תודה ומצטער על הטירחה :-D

 

רכשתי לא פעם אחת מנינג'ה נט ואני רוצה לציין שהם בסדר גמור.

×
×
  • תוכן חדש...