Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש ברשותי סיטרואן קסרה והחלטתי לקנות מערכת.

עכשיו אני מתחיל מההתחלה, חשבתי לקנות רמקולים אחוריים והבנתי שאני צריך בשביל זה לעשות חורים במגש

אני צריך גם המלצה לרמקולים, למישהו שיוכל להתקין לי אותם ואיזה רמקולים הכי כדאי לי לקנות בתקציב של 400-500 שקל

תודה רבה :)

פורסם

נתחיל ככה:

מה יש לך עכשיו ברכב?

לאן אתה מתכוון להגיע?

 

רמקולים אחוריים זה נושא רגיש.

מצד אחד אם אתה מתכנן מערכת רצינית, אז מומלץ לוותר עליהם לחלוטין.

אם אתה לא מתכוון להשקיע הרבה כסף, אז זוג 9*6 שייתנו עוצמה ובאס אכן מומלצים.

 

בנוגע לאיזה רמקול 9*6 מומלץ - אז שזה עניין של שמיעה.

בעיקרון כל רמקול 9*6 של חברה מוכרת (פיוניר, קנווד, JBL ושות') יעשה את העבודה.

 

אני אישית מעדיף JBL מסדרת ה-GTO.

זה-

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=453320

 

אחלה רמקולים.

פורסם

ברכב יש לי רדיו דיסק בלוטוס EAGLEROAD 45659

וכל השאר מובנה שבא עם האוטו.

אני לא מתכוון להגיע לרמות גבוהות מידי, אבל פשוט איכות השמע באוטו פשוט מזעזעת

כך שלפי דעתי בנתים לפי התקציב שיש לי ביד ברגע זה אני רוצה לקנות רמקולים בכדי שישמעו קצת יותר יפה

אני רוצה בעתיד שיהיה לי 2 רמקולים מאחורה עם מגבר ולהחליף את הרדיו דיסק.

 

ויוסיפון אפשר קצת פרטים על היוסי הזה ?

 

תודה רבה לשניכם !

פורסם

לא.

 

הרדיו דיסק שלך הוא זבל.

 

אתה צריך להחליף אותו.

גם אם תשים רמקולים ב-5 מיליון שקל זה יישמע כמו מערכת ב-1.90 ש"ח.

 

תקציב לעצמך 500-600 שקל על רדיו דיסק נורמלי ועוד 400 ש"ח על רמקולים 9*6 טובים.

 

בנוגע ליוסי - מתקין מדהים, אומן, אבל בשביל להתקין 9*6 על מגש אחורי של קסרה אין טעם לרוץ ליוסי מדובר בעבודה פשוטה מאוד ואין יותר מדיי מה לפשל שמה, מה גם שיש מצב טוב שתוכל לעשות לבד.

פורסם

אה אז אתה אומר שההבדל הוא כל כך משמעותי ?

אז אם ככה אני צריך להחליף את הרדיו דיסק

התקציב שלי יגדל ל 1000 שקל עכשיו אפשר המלצות לרדיו דיסק ורמקולים 6X9 שיתנו את המקסימום בשביל התקיב הקטן שלי ? חח

פורסם

הרדיו דיסק בסדר.

הרמקולים פחות.

 

אני ממליץ לך על כל דגם בסיסי של חברה מוכרת, בין אם זה פיוניר, קנווד, אלפיין, קלריון וכו' שנכנס בתקציב עד 600 ש"ח בערך.

יש מבחר ולא חסר.

אם אתה מתכנן שיהיה מגבר בעתיד תדאג שתהיה יציאה למגבר.

 

הדגם שהציעו לך בהודעה למעלה הוא מצויין, קצת יקר, אבל דגם טוב.

 

בנוגע לרמקולים - כמו שכבר אמרתי לך כל דגם של חברה מוכרת, יעשה את העבודה.

אני מאוד אוהב את ה-JBL GTO שננתי לך לינק אליהם.

הרבה פחות את ה-JBL CS שהציעו לך למעלה.

ממליץ לך יותר על כיוון של קנווד ופיוניר במקום ה-CS.

כאשר יש לך גם מורל פולס 9*6 שהם אחלה.

 

אם התקציב שלך 1000 ש"ח, אתה מוזמן ללכת למתקין (ורצוי מאוד מאוד מאוד לבדוק מחירים באינטרנט קודם שלא יעשקו אותך) והוא כבר יכין לך חבילה שתכלול רדיודיסק + רמקולים + התקנה בסכום שאתה רוצה.

התקנה כזאת לא צריכה לעלות יותר מ-150 ש"ח גג.

וכיוון שאתה קונה אצלו ציוד אז המתקין בד"כ מוכן לעשות אותה על חשבונו שכן הוא מרוויח מהציוד.

 

תגיד מאיפה אתה בארץ, וננסה לכוון אותך למקום הוגן עם מחירים טובים.

 

בעיקרון אני דיי ממליץ עליו אם אתה מאיזור המרכז:

http://www.tomcar.co.il/

פורסם

ועל גלגלים זה בסדר..?

הרדיודיסק שהצעתי לך ב-720 שקל טוב בהרבה מהרדיודיסק שהצעתה

רוב החנויות שמפרסמות בזאפ הם גם חנויות אמיתיות ולא רק חנויות וירטואליות ,פומפה היא חנות ענקית ברמת גן

ופאנץ סיסטם היא חנות בת"א ובשתיי המקומות ניתן להגיע עם הרכב ולהתקין את הרדיודיסק או הרמקולים במקום.

לא חייב לקנות דרך האינטרנט ,תתקשר ותגיד שאתה מעוניין לבוא לקנות ולהתקין.

פורסם

אני גר בגדרה, ולכן אני לא רוצה ליסוע עד לתל אביב וגם לא להזמין דרך האינטרנט

אם תוכלו לכוון אותי למקום טוב באיזור גדרה, רחובות אז אני יודה לכם

פורסם

בכיף.

 

סע לסאונדר ברחובות.

אין מניעה ליסוע גם לעל גלגלים. קניתי אצלו לא פעם ציוד.

בעיקרון, שהייתה בעיה לא היה כ"כ עם מי לדבר.

פעם קניתי ממנו רדיו דיסק בלי חוברת הפעלה באריזה.

חודשים רדפתי אחריו שישיג לי את החוברת, תמיד היה אומר לי שבוע הבא ויוק.

 

אבל מה שכן. בשום מצב שלא יהיה אל תתקין אצל על-גלגלים.

גרם לנזקים גם אצלי וגם אצל חבר ברכב.

התקנות רדיו דיסק פשוטות ביותר נגמרו לא טוב.

 

אתה יכל לקנות אצלו ולהתקין במקום אחר. (כי הוא זול ברכיבים)

או לקנות ולהתקין אצל החברה מסאונדר - הם ליד התחנת משטרה.

פורסם

אפשר פרטים מה זה הסאונדר ברחובות ?

וכן, גם אני שמעתי ממשהו שעל גלגלים עשו לו נזק בהתקנה לא פעם אחת..

 

תודה :)

פורסם

אוקי, אני קראתי באתר כמה וכמה נושאים והתחלתי לגבש דיעה, מה שבנתים אני חושב לקנות זה זה:

http://ninja-net.co.il/Product.aspx?productid=542

http://ninja-net.co.il/Product.aspx?productid=1025

 

ועוד פרט אחד ששמתי לב הוא שבאתר נינג'ה נט המחירים מאוד נמוכים ביחס למקומות אחרים, השאלה אם הם באמת אמינים, רציתי לדעת אם מישהו קנה שם בעבר, מכיר או יודע משהו על החנות כי אני ממש להוט להזמין.

 

שוב תודה ומצטער על הטירחה :-D

×
×
  • תוכן חדש...