Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מכיוון שהידע שלי לא ממש נרחב בתחום האודיו ברכב, אשמח לקבל ייעוץ לגבי רכישת רדיו דיסק + רמקולים איכותיים.

התקציב עומד על 700 ש"ח, המכונית היא מאזדה 323 שנת 2001.

 

תודה מראש :)

פורסם

שלום טל.

 

כאמור התקציב עומד על 700 שקלים,כנראה וידוע לך שלא תוכל למצות משהו איכותי בתקציב זה.

 

אם ברצונך לשמוע מה קורה ברדיו,או סתם להעביר את הזמן במוסיקת רקע,אז אפשר לומר "מספיק ודיי!"

 

לגבי דגמים פשוט שוטט בזאפ ומצא לך דגם של פיוניר הנקרא 2050 אני חושב שהוא עולה לא יותר מ 450 שקלים.

 

רמקולים אתה רוצה להחליף? הבנתי שכן אם כן גם פה אין משהו באמת שאפשר לבחור ויהיה שיפור משמעותי,אם אני לא טועה יש סט של JBL במחיר

של 480 (אם אתה מותח את התקציב בעוד כמה שקלים).

 

פשוט היה לי קשה לחשוב מה להמליץ לך מאחר ולא סיפרת מה הרצון והצפיה שלך מהמערכת.

ג'ובני

פורסם

קודם כל תודה רבה על התגובה.

 

המטרה שלי היא לשמוע מוזיקה בעוצמה בינונית + באיכות טובה.

לפי מה שהבנתי מדיונים פה, כדי לשמוע באיכות ממש טובה צריך לקנות מגבר, סאב, קומפונטים וכו'...

המטרה לא לשמוע רדיו אלא יותר בכיוון של ראפ והאוס בעוצמה די גבוהה.

 

מקווה שהבהרתי את עצמי קצת יותר.

 

תודה רבה.

פורסם

אוקי,אז אם כך אני רואה שהבנת את הנקודה.

 

אז בשביל לשמוע כמו שאתה מבקש 700 שקל יספיקו רק אולי למכשיר איכותי יותר ממה שהמלצתי לך עליו.

 

בגדול התקציב אמור לעבור את ה 1000 ומשהו, וכדי לשמוע בעוצמה שביקשת הבנת כבר שמגבר מתבקש.

 

פשוט נסה לגרד עוד תקציב ואז תוכל להתקדם יותר,כי פשוט ב 700 שקלים אני יכול להמליץ לך רק על רדיו דיסק טוב יותר.

ג'ובני

פורסם

תראה, מצאתי פה כמה הודעות באותו נושא שלי, מה שהוצע להם זה רדיו דיסק Pioneer 2050 (כמו שאתה הצעת)

ורמקולים במגש האחורי JBL CS3196

 

השאלות שלי:

- איך הרמקולים של JBL?

- האם ההספק שלהם מספיק? 210 וואט

- איזה רמקולים כדאי לקנות לדלתות הקדמיות?

 

תודה :)

פורסם

בוא נעשה סדר בדברים.

 

כרגע עומד על הפרק תקציב דיי קטן בשביל כל מני רעיונות,מה דעתך לפרט תקציב?

 

וכשאומר לך שתסתפק כרגע בסט קדמי טוב,ומכשיר אחר ממה שהמלצתי לך עליו,תוכל לוותר כרגע על רמקולים אחורים ולהשתדרג בעתיד.

 

אז מה אתה אומר?קח בחשבון שמכשיר איכותי יותר דוגמת 6050 של פיוניר או כל משהו ברמה הזאת יעלה לא פחות מ 900 שקלים.

 

מה לגבי מגבר? מה לגבי סט? הכל מדובר בתקציב.

 

אם תשאל אולי אני היתי מתקדם בשלבים,מתחיל עם המכשיר(בין הרכיבים היותר חשובים במערכת)

 

וממשיך הלאה עם הזמן.השאלה אם אתה מעונין בזה.

 

לגבי JBL כאלמנטים,הם בסדר גמור לתקציב שלך.

ג'ובני

×
×
  • תוכן חדש...