Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי , אז כולכם אומרים שגיר ידני חסכוני יותר , אז נכון שיש פחות ביזבוזי כוח בגיר ידני ,

 

השאלה היא איך אפשר לחסוך בשימוש בגיר ידני? האם לנסוע במישור במהירות 50 קמ"ש בהילוך 4 במקום 3 יחסוך דלק?

 

האם נסיעה בהילוך 5 על 60 קמ"ש תחסוך דלק?

 

ולגבי עלייה? איך אפשר לחסוך בה דלק?

פורסם

אם אתה רוצה לחסוך בדלק, תיסע לאט כמו זקנה (על סל"ד נמוך)

ולא למשל לי יש ידני ואני לא מעביר לרביעי מתי שלא צריך (כאילו לא לקצר את ההילוכים) פשוט תיסע רגוע וזהו!

פורסם

נסיעה בהילוך הגבוה ביותר המתאים למהירות היא החסכונית ביותר.כמובן שבמצב זה אין מה לדבר על תאוצות. יש להחליף הילוכים כאשר המנוע מגיע למומנט (ב- C3 כ- 3000 סל"ד) ולא למשוך לסל"ד גבוה.

קל לביצוע בדרך מישורית אך בעליה יש להוריד להילוך נמוך יותר כדי להכנס לסלד בו המנוע מייצר מומנט.

כמובן ששיוט במהירות של 100 קמ"ש חסכוני יותר מ 120 קמ"ש. יש להמנע מתאוצות ובלימות ברמזורים, יציאות מהירות לעקיפה וכו',

זה פחות כיף מנהיגה ספורטיבית אבל החיסכון בדלק יכול בקלות להגיע ל- 30 אחוז.

פורסם
בבדיקה גילית הפרש רציני בין נסיעה ב ממוצעת 100 ל 120 .הפרש של כ חמש ק"מ לליטר.

סע רגוע הפרש מורגש

 

שום סיכוי. אולי שליש מזה.

 

ובנוסף - מה שקומנדר אמר נכון מאוד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז חוץ מההפסד של איבוד כוח באוטומט , מה החיסכון בדלק בעצם בידני?

 

האם אותו רכב בדיוק אותו משקל אותו נהג , אותו סוג נסיעה עם 2 גירים שונים - הידני יחסוך הרבה יותר דלק?

 

כיצד?

פורסם

עברנו על זה בפורום מיליון פעם - ממיר המומנט מאבד יותר אנרגיה על חום משקורה בגיר ידני בו אין ממיר מומנט. יחסי ההעברה בדרך כלל יאפשרו פעולה בטווח נכון יותר של המנוע והוא פחות יתאמץ = חסכון בדלק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שילוב של כמה דברים- הגיר הידני קל יותר שמקל על המשקל העצמי של הרכב, יש בד"כ יותר יחסי העברה=ניצול יעיל יותר של רצועת הכוח, אין ממיר מומנט חזיר בר שעסוק בלווסת כוח תוך גזילתו וכריתת פין הרכב וחדוות החיים.

אם כן גיר רגיל לא רק חוסך במשאבי אנרגיה אלא גם משמח את חיי המשתמש ודוחה את הפלגמטיות בעוד כמה שנים.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

×
×
  • תוכן חדש...