Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה, נפלה לרשתי הזדמנות פז למגבר JBL דגם p4020 משומש במחיר 250 ש"ח.

המגבר הוא שני ערוצים ומוציא 40 RMS לערוץ.

 

כרגע באוטו יש לי קומפוננט מגנט בול-פאוור 5.25 שמוצהרים 50 RMS, ואחוריים 6*9 של פיוניר.

 

התכנון הגורף שלי בנושא היה להכניס מגבר וסאב כאשר הקומפוננט מוגבר והסאב מוגבר. האחוריים נשארים על ה HU.

 

למגבר יש יציאות PRE-OUT לחיבור מגבר נוסף מה שחוסך את הצורך בשימוש במפצלים/החלפת HU לכזה עם יציאות לשני מגברים.

 

א. האם המגבר הזה שווה את המחיר הזה למשומש (כמובן בהנחה שהוא תקין) ?

ב. האם JBL הם overrated/underrated או שהנתונים שלהם מדוייקים ?

ג. האם זו קונפיגורציה טובה למערכת שתיתתן לי איכות סאונד גבוהה מהיום (אני לא מחפש עוצמות של דיסקוטק, אבל לא יזיק להגביר את מה שקיים) ?

ד. אם ההתלבטות שלי היא בין זה ועוד מגבר 2 ערוצים שיתן בגישור 150-200 RMS לסאב לעומת 4 ערוצים דגם 1200 של קליפורניה וסאב. מה עדיף ?

(בקונפיגורציה של שני מגברים מדובר על מציאת עוד מגבר במחיר טוב וקניה של סאב, לעומת 750 ש"ח הקליפורניה + 500-700 סאב.)

 

 

תודה.

פורסם

הוא ממש חלש אחי תחפש משהו יותר חזק שיפתח את הרמקולים ... הוא בגישור נותן בערך 80 rms בלחץ לחבר שלי הביאו כזה יחד עם קנווד 7X10 מהדיוטי ממש על הפנים ...

 

 

יובל

פורסם

מה אתה אומר...

 

אני קניתי את זה מהדיוטי פרי עם הרמקולים של קנווד 6*9 , סוף הדרך שומעים

תאמין לי שזה מספיק הגברה מאחורה , אני לא יודע איך כיוונו לחבר שלך את ההגברה במגבר.

כל אחד שהשמעתי לו את זה התלהב...

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

הוא לא אמור לתת לי גישור, לסאב יבוא מגבר אחר.

כמו שאמרתי הקומפוננט שלי סופג 50 RMS ככה שאני לא מחפש משהו ממש מוטרף כדי לשרוף אותם, מה גם שהאקוסטיקה באוטו שלי היא כזו שגם עכשיו כשאני על פול ווליום ובפנים שומעים די חזק מבחוץ לא שומעים כלום ככה שאני לא מחפש להרעיד את השכונה כי אני לא יכול ולא רוצה ואני גם לא מחפש לקרוע לעצמי את עור התוף בגלל זה 40 RMS נראה לי מספיק לקומפוננט.

השאלה היא אם הוא UNDER/OVER RATED או שהנתון נכון או לפחות קרוב לנכון, ואם עדיף לי לקחת את זה ב 250 ולהוסיף עוד שני ערוצים חזק יותר נניח ב 500 ואז סאב ב 500-700 או שעדיף ללכת על 4 ערוצים של קליפורניה בום 1200W או אפילו 1000W מספיק ולהוסיף סאב ב 500-700.

מבחינת איכות ויציבות חשמלית (שני מגברים מול אחד).

×
×
  • תוכן חדש...