Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום!

בקרוב אני מתכוון לרכוש רכב ולהשקיע במערכת סטריאו רצינית ומושקעת בשווי 4500 ש"ח לערך.

אחת האופציות העיקריות שלי היא סיאט איביזה 3 דלתות שנת 2001-2002. לאחרונה שמעתי ממספר אנשים שבדגמים הנ"ל של האיביזות יש בעיה בהתקנת מערכת mp3 עקב חוסר מקום בפנל הקדמי של הרכב, שכן את רוב המקום תופסת מערכת בקרת האקלים. האם זה נכון? האם יש הבדל בין דגמי ה-stella ל-signo בהיבט זה? והאם בכל זאת אפשר ליצור איזושהי קומבינה וכן למצוא מקום? אני אומנם מעוניין ברכישת הרכב הנ"ל אך האופציה להתקנת מערכת mp3 הינה תנאי הכרחי.

אבקש את התייחסותכם בנושא.

תודה, איגור.

פורסם

אין שום בעייה בלהתקין בלהתקין פאנל פשוט לא דאבל דין בסיאט איביזה סטאלה.

לחבר שלי יש כזאת והוא פשוט הרכיב את הפאנל מתחת לקונסולה המרכזית

אם היה לי תמונה של הקונסולה הייתי מראה לך בדיוק

אם קצת מחשבה אין שום בעייה בלהתקין שמה פאנל רגיל חשמלי נופל הכול רק לא דאבל דין.

מקווה שעזרתי ובהצלחה ברכישה.

פורסם

מה זה אין בעיה ? זה מצריך התערבות חרורגית ואין שום מתאם בשוק,

אז ברגע שיש צורך בקומבינות קאסטום זאת בעיה

 

במיוחד לאור התקציב הנמוך של פותח השרשור,

פורסם

אם היה לי תמונה להראות לך הייתה רואה שזאת ממש לא בעייה.

וכן צריך קומבינות קאסטום אלא אם כן הוא רוצה להוציא חלק נכבד מהבקרת אקלים

אני ישיג תמונה ויעלה לפה.

גבי

פורסם

מצטער על הדאבל הודעה

 

אבל הינה מצאתי תמונה

 

ולפי דעתי כול מתקין הכי פשוט ידע איך להרכיב שמה יחידת ראש.

 

ואפילו כול מי שיש לו ידיים.

 

מתחת לקונסולה אפשר לשים פלאחים ולתפוס את היחידת ראש בדיוק

מתחת לקונסולה.

http://img519.imageshack.us/my.php?image=1125598820090108200153wx5.jpg

 

 

בהצלחה גבי.

פורסם

תודה רבה על ההתייחסות!

הבנתי שהתמונה המצורפת היא של דגם stellа. מה לגבי דגם ה-signo?

גם שם מתחת לקונסולה אפשר להתקין בצדדים מתאמים ולתפוס ראש מערכת?

פורסם

אם תתפוס אותו עם פלאים מתחת לקונסולה זה יראה המילאה אחת - חרא !

 

אתה צריך ללכת למתקין שיבנה לך שם מבנה מפיבר ויחליק אותו, ויצבע בצבע הקונסולה

או לפחות ירפד את זה בעור שדומה למרקם של החלק העליון של הדש

 

עבודה חאפרית נראית ושווה ככה, אם אתה רוצה עבודה מסודת תגש למתקין רציני שיבצע לך את זה כמו שצריך,

 

אתה יכול ליצור קשר עם יוסי אלפיין להצעת מחיר, ECA

יש לו ניסיון רב בבניות מהסוג הזה, והוא האיש לביצוע מושלם !

פורסם

נראה לי שב2 הדגמים זה אותה קונסולה .

אני לא בטוח אבל זה נראה לי ככה.

כמו שעתיד אמר לך יש חאפריות ויש עבודה מקצועית מפיבר.

 

אני בלי לחשוב פעמיים הייתי עושה מפיבר

 

את יוסי (אלפיין) אני לא מכיר אבל ראיתי פה הרבה עבודות שלו בפורום.

ואין לי מילים על העבודות שלו מדהימות.

 

ואם ברצונך פיבר תיצור איתו קשר.

פורסם

האג'נדה שלי בנוגע למערכות אומרת שמערכות זה מותרות נטו !, אז אם אתה לא מתכוון לעשות כמו שצריך אל תעשה בכלל

פורסם

ניתן להתקין באיביזה גם רדיו דיסק רגיל וגם ניתן להתקין דאבל דין בלי פלאחים

ישנה חנות באשדוד שנקראת mysound

שהתקינו באיביזה כזאת רדיו דיסק רגיל

וגם דאבל דין

תפנה אלי בפרטי אני יתן לך את כל הפרטים

מקווה שעזרתי

פורסם

התקנת דאבל-דין בסיאט איביזה 2000 על גבי פאנל "קאסטום פיט" מפיברגלאס.

מבחינת הקונסולה,רכב זה זהה לחלוטין לרכב שלך.

כאשר מדובר בבניות מסוג זה,אינך מוגבל כמעט בכלום.

כמובן כאשר זה מתבצע בידי אדם היודע לעשות זאת כראוי.

DSC00798.JPG

×
×
  • תוכן חדש...