Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה

רציתי בבקשה לדעת מה דעתכם על הרדיו הבא

מדובר על קטנוע שברצוני להתקינו נחמד לא?

a>

רדיו.jpg

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

אתה חושב שעם קסדה ורעשי הרוח בנסיעה אתה תשמע משהו?

לפני הרבה שנים הסתובב בירושלים הרלי שהורכבה עליו מערכת. היית שומע אותו מגיע מקילומטרים עם העוצמות שבהן הוא נאלץ לשמוע.

חוץ מזה, נראה לי שהגנב הראשון שיראה את הרדיו יקח אותו.

 

צביקי

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

אתה יכל לברר עם בעל האופנוע שמופיע בשרשור הזה, בתגובה מספר 6.

לאופנוע יש רמקולים ורדיו דיסק נשלף.

שם המשתמש שלו בפורום RonCX .

על איזה קטנוע בכוונתך להרכיב את הרדיו?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא מכיר את הרדיו הזה,

אבל מניסיון של כמה וכמה חברים שרוכבים גם על דו"ג,

אפשרי לחבר רדיו רגיל על קטנוע (גם 50 סמ"ק).

נסעתי פעם אחת עם קימקו ואכן אפשר לשמוע טוב (לא בדיוק SQ ) עד מהירות של 120 קמ"ש.

 

 

הבעיה היא שמתרכזים במוסיקה ולא בנהיגה.

אם אתה רוצה לשמור על חייך- עדיף להימנע משטויות ולהתרכז בכביש.

(יש המון נהגים שלא מתייחסים לסביבה ועוברים נתיבים בפראות,

ואכן רובם המכריע נוהג ב-4 גלגלים).

 

נ.ב.

חג שמח וסעו בזהירות.

ZZR

פורסם

היי, לפני כמה שנים היה לי דיוק, הרכבתי שם ר"ד פיוניר 560 + 2 רמקולים 5.25" בתא הקדמי מתחת לכידון, שמעו סבבה זה היה נחמד, מבחינה חשמלית אין שום בעיה, קטנוע עובד על 12V אבל לא מומלץ להשאיר את המערכת דולקת עם מנוע כבוי כי בדר"כ מדובר על מצברים של 6-9 אמפר והמערכת תגמור מצבר כזה די מהר.

אני אישית לא ממליץ היום על התקנת מערכת בקטנוע, בעידן הטכנולוגי שלנו עדיף סלולרי בעל נגן MP3 ואוזניה באוזן אחת.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

היי, לפני כמה שנים היה לי דיוק, הרכבתי שם ר"ד פיוניר 560 + 2 רמקולים 5.25" בתא הקדמי מתחת לכידון, שמעו סבבה זה היה נחמד, מבחינה חשמלית אין שום בעיה, קטנוע עובד על 12V אבל לא מומלץ להשאיר את המערכת דולקת עם מנוע כבוי כי בדר"כ מדובר על מצברים של 6-9 אמפר והמערכת תגמור מצבר כזה די מהר.

אני אישית לא ממליץ היום על התקנת מערכת בקטנוע, בעידן הטכנולוגי שלנו עדיף סלולרי בעל נגן MP3 ואוזניה באוזן אחת.

אוזניה אין מצב זה בכלל סכנה

 

על איזה קטנוע בכוונתך להרכיב את הרדיו?קימקו גרנד דינק 150 סמ"ק ההתקנה תיעשה בתוך הכיסא ולא בחוץ כך שלא כל ילד יגע

 

שאלתי העיקרית עם מישהו מבין בתדרים האם המכשיר תומך בתדרים בישראל מופיע הטווח התדרים הוא

Range: 87.5 - 108.5 (± 0.55MHz) יעבוד??????????

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

נשמע לי מגוחך ומיותר לחלוטין - אייפוד קטן עם שתי אוזניות טובות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
נשמע לי מגוחך ומיותר לחלוטין - אייפוד קטן עם שתי אוזניות טובות.

 

נו באמת ואייפוד עם 2 אוזניות לא יסיחו את דעתו מהכביש

בתור אופנוען לשעבר (10 שנים על אופנוע כבד) אני אומר לך שצריך 110% ריכוז לגבי הנעשה על הכביש

עצתי לך תוותר על זה מאוד מסוכן.

 

 

אלי

 

פורסם

ראיתי לא מזמן ג'וי רייד עם מערכת, ואני יכול להגיד לך שברמזור כולם מחפשים מאיפה זה בא, ושרואים אין אחד שלא צוחק. זה נראה מטופש אפילו חברה שלו שישבה מאחור לא ידעה איך להסתתר מהפדיחה, מזל שיש לה קסדה. המערכת תפעל 100 אחוז, אבל הפיתרון הכי טוב חוץ מאייפוד ופלאפון הוא, יש איזושהי חברה שמיצרת מערכת מובנית בתוך הקסדה קראתי על זה בעיתון "אוטו", והביקורות היו טובות מאוד הבעיה נראה לי תיהיה בתקציב. בכול אופן בהצלחה.

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
נו באמת ואייפוד עם 2 אוזניות לא יסיחו את דעתו מהכביש

בתור אופנוען לשעבר (10 שנים על אופנוע כבד) אני אומר לך שצריך 110% ריכוז לגבי הנעשה על הכביש

עצתי לך תוותר על זה מאוד מסוכן.

 

 

אלי

 

שניהם מסיכים את הדעת - לא על זה מדובר.

 

מדובר על כדאיות של השקעה לעומת תמורה.

 

ההשקעה בבניית מערכת על אופנוע כזה היא גדולה בהרבה מנגן פשוט ואזניות, שלא לדבר על כך שהאופנוע פרוץ בכל המובנים לנושא של חדירת מים - פשוט בזבוז כל כסף.

 

יש היום נגנים לא פחות ממעולים בסכומים מצחיקים של 200 שקל ואזניות כמו AKG שמתלבשות לתוך האוזן שהן לא פחות מנהדרות במחיר מצחיק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה ממש לא אותו הדבר אוזניות ורמקולים בחוץ

כשיש לך אוזניות אתה אטום לגמרי לרעשים שיש בחוץ מכוניות וכו אתה נטו שומע את המוסיקה וזה באמת מסוכן,

עם רמקולים (כשהווליום לא מטורף כמובן) אתה עדיין יכול לשים לב (לפחות יותר טוב ממצב של אוזניוץ) מה הולך סביבך,

זה מאוד מסוכן לנסוע עם אוזניות או פלאפון באופנוע.

 

- אופנוען לשעבר

 

נ.ב. יש אפשרות למשהו יותר פשוט -

נניח לקחת נגן נייד קטן כלשהו לחבר לרמקולים מוגברים כמו של מחשב פשוטים (אפילו החיבור תואם), רק אולי לחשמל תצטרך לעשות איזה CONVERT קל שגם לא אמור להיות מסובך (אין צורך ב220 וולט כמובן, גם ככה זה משתמש בסופו של דבר בכמה וולטים בודדים).

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

×
×
  • תוכן חדש...