Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי גטס שנת 2007 במקור מליסינג.

בגלל בעיות כלכליות אני חשבתי למכור אותה, כרגע עם 58 אלף ק"מ. אני היד השנייה.

עכשיו, אני כן רוצה אוטו אבל היות ומצבי הכלכלי לא מאפשר להחזיק את היונדאי כרגע חשבתי לקנות משהוא יותר ישן במקומה.

 

עכשיו לשאלת השאלות- האם כדי לעשות סוג של טרייד לרכב ישן ולקבל את העודף- דרך סוחר?

ברור לי שלא כל מגרש מכוניות יציע לי משהוא טוב

אבל נניח שזה כדאי- יש מקום שבו הייתם מציעים לי לעשות עסקא כזו (כלומר למכור לו את הגטס ולקנות משהוא ישן יותר נניח פונטו 2001), ולקחת את ההפרש במזומן.

הרי ברור שיש מלא מגרשים לא אמינים מפוקפקים וכו'

יש מקום שאתם ממליצים עליו לעשות עסקא כזו? שאפשר לסמוך? שאתם מכירים?

ובכלל, האם זה כדי?

פורסם

אני לא בטוח שעסקה כזאת כדאית לך מבחינה כלכלית.

סוחרים ומגרשי רכב יקנו ממך את הרכב במחיר נמוך ממחיר השוק (הם צריכים גם להרוויח), וסביר להניח שאת הרוב הכמעט מוחלט של הסכום שתקבל תצטרך לבזבז על רכישה של רכב אחר, כולל טיפולים וישוריי קו למינהם.

 

בקיצור, אלא אם אתה מתכוון להחליף את הגטס בסובארו 87 או אונו 93, לדעתי כדאי לך להשאיר את הגטס אצלך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני לא בטוח שעסקה כזאת כדאית לך מבחינה כלכלית.

סוחרים ומגרשי רכב יקנו ממך את הרכב במחיר נמוך ממחיר השוק (הם צריכים גם להרוויח), וסביר להניח שאת הרוב הכמעט מוחלט של הסכום שתקבל תצטרך לבזבז על רכישה של רכב אחר, כולל טיפולים וישוריי קו למינהם.

 

בקיצור, אלא אם אתה מתכוון להחליף את הגטס בסובארו 87 או אונו 93, לדעתי כדאי לך להשאיר את הגטס אצלך.

 

כנראה שלא קראת נכון, לבחור אין מזומנים (אם אתה לא יודע אנחנו במצב מיתון עולמי ,פתח מוסף כלכלה) ,

 

הבחור לא יכול להחזיק את הרכב / צריך מאני מזומני,

 

ואתה בא ומייעץ לו לשמור על הרכב ולא למכור,

 

אז בוא נגיד שהוא ישמור על הרכב, אתה תשלם לו את הביטוח/טסט/דלק/טיפולים וכ'ו?

 

אתה תהיה שם כדאי להכניס לו כסף לחשבון בנק?

 

אם אין לי הצעה לתת לו יותר הגיונית אז אל תתן כי אתה יכול להכניס אותו לצרות יותר גדולוץ ממה שהוא.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

גם אני לא הולך לשלם לו את הביטוח\טסט\דלק\טיפולים.

אם אין כסף להחזיק גטס 2007, גם להחזיק פונטו 2001 יהיה לא קל.

גם לפונטו 2001 צריך לעשות ביטוח, טיפולים .

גם פונטו לא נוסע בלי דלק.

לנוכח המצב בשוק הרכב ולכמות גטסים העומדים למכירה, הוא לא יקבל הרבה על הרכב שלו במגרש (ועוד יד שניה אחרי ליסינג).

בנוסף, את הפונטו מהמגרש הוא יקבל במחיר קרוב למחירון או (מה שיותר גרוע) ידחפו לו משהו עם בעיות כאלה או אחרות.

באופן כללי, צריך להיזהר מהמגרשים!!!

ולמי שקשה להחזיק רכב, אני ממליץ לנסוע בתחבורה ציבורית (לא להפגע, בדימוי שלי רכב הוא עוד בן משפחה שצריך להאכילו, וזה גם אדם שאוהב לאכול).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש לי יונדאי גטס שנת 2007 במקור מליסינג.

בגלל בעיות כלכליות אני חשבתי למכור אותה, כרגע עם 58 אלף ק"מ. אני היד השנייה.

עכשיו, אני כן רוצה אוטו אבל היות ומצבי הכלכלי לא מאפשר להחזיק את היונדאי כרגע חשבתי לקנות משהוא יותר ישן במקומה.

 

עכשיו לשאלת השאלות- האם כדי לעשות סוג של טרייד לרכב ישן ולקבל את העודף- דרך סוחר?

ברור לי שלא כל מגרש מכוניות יציע לי משהוא טוב

אבל נניח שזה כדאי- יש מקום שבו הייתם מציעים לי לעשות עסקא כזו (כלומר למכור לו את הגטס ולקנות משהוא ישן יותר נניח פונטו 2001), ולקחת את ההפרש במזומן.

הרי ברור שיש מלא מגרשים לא אמינים מפוקפקים וכו'

יש מקום שאתם ממליצים עליו לעשות עסקא כזו? שאפשר לסמוך? שאתם מכירים?

ובכלל, האם זה כדי?

 

אם יש לך כבר כמה שנות ניסיון ללא תביעות,חסוך את המקיף והשאר עם אותו אוטו. פחות סיכון מהחלפה אצל סוחר.(לא סתם נאה דורש,-יש לנו אוטו 2008 עם צד ג' בלבד אחרי שהרבה שנים לא הגשנו תביעה וירד לנו האסימון-שלא לדבר על שאר המכוניות היותר ישנות.) עשה פשוט את התחשיב שעושה המבטח- כמה סיכון אתה מהווה.איפה אתה גר,איפה אתה מחנה את האוטו ... בקיצור, שאל את עצמך את כל השאלות בשאלון של חברות הביטוח. ברוב המקרים תגיע למסקנה שהפחד-הפסיכולוגיה, סותר את העובדות ולא שווה את ההוצאה.

פורסם
תקפיא את הרכב ותעבור למרצדס :) לא להתלהב, התכוונתי לאוטובוס...

חברים תודה על עזרתכם והייעוץ

וגם תודה להנהלת הפורומים על ההבנה לטעות הקטנה שנעשתה על ידי בתחילת הדרך (ותוקנה בעזרתם האדיבה של מנהלי הפורום).

פשוט, למכור את הגטס באופן פרטי נשמע לי כמעט בלתי אפשרי בהתחשב בעובדה שאת השנתון של האוטו שלי (לא חשבתי שאני אאלץ למכור אותו כל כך מהר), 2007, ניתן למצוא בכל חברת ליסינג בתנאי תשלום נהדרים ולקבל אותו כיד שנייה בעוד אני כבר היד השנייה (כלומר מי שקינה ממני יהיה השלישית) והאוטו עשה בשנה ו9 חודשים שהוא על הכביש (עלה באפריל 07) ממוצע של 29 אלף ק"מ לשנה שזה המון.

החשש שלי הוא שאני לא ימצא קונה וזה די דחוף לי למכור אותו. מה שכן, כנראה שלא אקנה רכב אחר במקומו- אבל אויל נלך על איזה קטנוע 125 סמ"ק בשביל להגיע לעבודה...... (למרות שגם רעיון המרצדס, כלומר אוטובוס לא רע).

 

אין כאן אף אחד שבמקרה מכיר סוחר או מגרש ששווה למכור להם? באמת אין מגרשים טובים בארץ?

אני יודע שההורים שלי קנו אימפרזה מאיזה מגרש בחולון- והאוטו מצויין ונקי מכל תאונה בדוק , (הם היד שלישית היד הראאשונה ליסינג) לפני שנתיים ובכיך הייית מוכר למגרש ההוא את האוטו שלי , אפילו בפחות ממה שהייתי משיג מלקוח פרטי כי זה נשמע לי בלתי אפשרי למצוא אחד כזה, אלה שהמגרש הזה כבר לא קיים- במקומו יש היום בניין משרדים.

אין לי בעיה שגם סוחר ירוויח כי זה הפרנסה שלו, אבל השאלה היא- כמה כבר אפשר להתפשר?

פורסם

במחיר שהסוחר יקנה ממך את הגטס - תוכל למכור אותה בשוק החופשי די בקלות.

 

לא אמרת כמה את רוצה להוציא על הרכב החליפי כך שקשה לתת לך ייעוץ מקיף.

 

גם האלטרנטיבה של הסוחר היא לקנות מחברת ליסינג בזול בדיוק כמו הפרטי - ולכן צפה להצעות בין 40 ל-45 אלף ש"ח.

 

אם תציע את מכוניתך למכירה בשוק החופשי במחיר של 45000 ש"ח היא תימכר די מהר.

 

בהצלחה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
במחיר שהסוחר יקנה ממך את הגטס - תוכל למכור אותה בשוק החופשי די בקלות.

 

לא אמרת כמה את רוצה להוציא על הרכב החליפי כך שקשה לתת לך ייעוץ מקיף.

 

גם האלטרנטיבה של הסוחר היא לקנות מחברת ליסינג בזול בדיוק כמו הפרטי - ולכן צפה להצעות בין 40 ל-45 אלף ש"ח.

 

אם תציע את מכוניתך למכירה בשוק החופשי במחיר של 45000 ש"ח היא תימכר די מהר.

 

בהצלחה.

ואו! זה ממש מעט!

אני צפיתי שהרכב יהיה שווה לפחות 55 אם לא יותר , בהתחשב בעובדה שקניתי אותו לפני 8 חודשים המחירון הנקוב של הרכב היה 72 ומחיר הקנייה היה 64 .

 

עריכה

המחירון המשוקלל (כולל הורדה על בעלויות, ליסינג וקילומטר) לפי לוי יצחק באתר האינטרנט הוא 57.600

נניח שאני מוריד על שפשופים פה ושם שיש על האוטו (אין לאוטו שום שילדה והמנוע נקי לגמרי כך גם הבפנים),

כמה כבר אני יוריד? נניח עוד 5 כדי להיות אטרקטיבי?

ממילא אכלתי אותה והפסדתי ימבה כסף תוך 8 חודשים (טוב, לא חשבתי שאני ימכור את האוטו כל כך מהר צפיתי שאני יחזיק אותו לפחות 3 שנים ואז ההפסד באחוזים היה יותר זניח),

אז לרדת ב10K ש"ח מתחת למחירון המשוקלל שגם הוא כבר אחרי הורדת ערך נקובה?

ואו! נורא ואיום!

המצחיק בכל הסיפור שסביר להניח שמי שזה לא יהיה שייקח ממני את האוטו יהיה המאושר באדם היות והאוטו שמור על ידי (אני אמוד אוהב לטפח את הרכב ואוכל את עצמי שאני חייב למכור), וגם הקנייה הייתה של רכב יחסית במצב מצויין יחסית לליסינג (בדיקת מכון פרטית שעשיתי העלתה אז רק את המכות והשפשופים בפח).

סך הכל אני מבסוט מהאוטו הזה רצח הוא גם לא שתיין דלק יחסית ליונדאי- עושה לי אחד ל 12...

כואב לי הלב לוותר עליו! אבל כשאין ברירה אז אין ברירה!!!

פורסם

סוחר רכב אכן יתן לך 4-45 על האוטו, לא כדאי לעשות החלפה ולקבל רכב זול ועודף מזומן, כי ככה הוא מרוויח עליך פעמים, גם שהוא קונה את הרכב במחיר זול משמעותית וגם הוא מרוויח עליך על הרכב הישן יותר שהוא לבטח קנה אוטו זול יותר.

אי לכך בהתאם לזאת, תמכור את הרכב בשוק הפרטי, אני מניח שתוכל לקבל עליו 55 ותקנה משהו יותר זול כמו פיאט פונטו ספייס ב20 אלף שנת 2001

ויהיה לך הרבה עודף...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

תסתכל כמה אנשים מבקשים ביד 2 ותבין שגם 50 הוא מחיר מופרך לחלוטין.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...