Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם הייתם עושים?

חבר רוצה למכור לי יונדאי אקסנט 99, הוא עשה בדיקה לרכב לפני שנתיים והדברים החשובים יצאו תקינים ואת השאר הוא תיקן במוסך.

השאלה היא האם כעת כשאני קונה ממנו את הרכב עלי לקחת אותו לבדיקה, או להסתמך על הבדיקה שלו מלפני שנתיים.

כמובן שמה שיוצא בבדיקה אנחנו מתקזזים מהמחירון, אך ללא בדיקה הוא מוכר לי ב 1000 פחות מהמחירון.

אני מזכיר שמדובר בחבר שאפשר לסמוך עליו. החבר חושב שחבל על ה500 שקל שהבדיקה תעלה לי ושהרכב במצב מצויין.

תודה מראש על העזרה

פורסם

אני רק אגיד דבר אחד : "הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות" - זה משפט כ"כ נכון

תחשוב על זה

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

אם הרכב לא עבר תאונות כלשהם בתקופה שהייתה בבעלות החבר,והרכב מטופל בזמן (בדגש על טיימינג)

אני אישית הייתי מסתפק בחבר מכונאי שיתן חוות דעת

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

זה תלוי באיך אתה מתייחס לדברים, הכוונה שנניח ותקנה את הרכב וילך לך ראש מנוע אחרי 3 חודשים

האם תקח את העניין בקלות? אם כן אז לא הייתי בודק.

מצד שני אם זה כן היה משפיע עליך אז לא עדיף להוציא 500 ש"ח ולשמור על חברות טובה?

ולסיכום יש לי סיפור ששמעתי מחברה, היה לה דיאטסו שרייד 3 שנים שנרכש מסוחר (אבוי לבושה) הרכב היה מצויין

היא התכוונה למכור אותו וידיד שלה התעניין כיוון שתמיד היתה מרוצה מהרכב.

היא אמרה לו שכדי שלא יהיו טענות עדיף שייקח את הרכב לבדיקה והוא אכן שמע לעצתה, בקיצור בבדיקה התברר שהרכב בנוי משני רכבים שונים שהולחמו יחדיו.

מכאן הדרך לתביעת הסוחר היתה קצרה, הבחור ברור שלא רכש את הרכב (או יותר נכון את שני חצאי הרכב).

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

למען המשך שמירת היחסים הטובים בינך ובין חברך.

ההמלצה שלי היא חד משמעית.קח את הרכב לבדיקה.

אלו 420 ש"ח שיקנו לך שקט נפשי.ולחברך מצפון נקי...

הרי לעולם אין לדעת אילו תקלות התפתחו בזמן שהרכב היה אצל חברך

מה גם שהוא עצמו אולי לא מודע לתקלות כאלה.

 

לאחר הבדיקה תוכלו גם אתה וגם חברך לדעת מה מצב הרכב לאשורו.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

כמו קודמיי - קח את האוטו לבדיקה על מנת שתישארו חברים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...