Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

PLAYSTATION 3- למי יש,מה משחק,מחובר לרשת ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן , ואם זה יפרץ אתה תיהיה מוכן לקנות צורב בלו-ריי ב1500 שקל ? וכל דיסק ב50-120 שקל (תלוי בנפח) ?

 

למה לא היה ככה המצב כשהגיעו הצורבים הראשונים לארץ לפני שנים רבות? אני זוכר שהיינו קונים דיסקים ריקים ב30(!) שקל לCD-R בודד :p

 

היו ימים :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אין לי בעייה עם זה שאתם אומרים שהמשחקים ללא קידוד, אבל מדוע בעצם על כל משחק כתוב מפורשות לאיזה איזור מתאימים ?

 

אגב ליאור, לפני שבוע הבאתי את הבד קומפני מחבר, משחק נחמד :wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
למה לא היה ככה המצב כשהגיעו הצורבים הראשונים לארץ לפני שנים רבות? אני זוכר שהיינו קונים דיסקים ריקים ב30(!) שקל לCD-R בודד :p

 

היו ימים :)

 

 

הצורב הראשון שלי עלה 2100 שקל של RICOH X2, דיסקים עלו 50 שקל והייתה לו מגירה נשלפת, גם אז היו משחקים להורדה (BBS) וגם היום, מלאים, לפלייסטיישן 3, אני עוד לא נגמלתי בכלל מה2, אחת ההשקעות היותר טובות שלי :).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
+1

האמת שGT5 מתחיל להמאס כבר, אז נראה לי שאני אזמין את GRID.

צריך רק "ליפול" על מכרז טוב בeBay ;)

 

למה לחכות ל- EBAY? יש לך אחלה מחירים ב- PLAY ASIA.

 

טעות בידך ידידי, המשחקים מקודדים על פי אזור,זה מצויין גם על גבי המכשיר וגם על גבי כל משחק שתרכוש (למעט משחקים ספציפיים שלא מקודדים לאיזור).

 

מה שכן, מבחינת ה-BLUE RAY, לא אמורה להיות בעיית תאימות בהקנת סרטים.

 

בדיוק הפוך. האזורים שייכים לתאימות הקרנת הסרטים של הבלו-ריי. למשחקים אין שום הגבלה של אזור. כל משחק, לא משנה מאיזה חלק בעולם ירוץ חלק חלק...לא משנה אם המכשיר הוא PAL או NTSC ולא משנה אם הקונסולה היא אמריקאית, אירופאית או יפנית.

 

כן , ואם זה יפרץ אתה תיהיה מוכן לקנות צורב בלו-ריי ב1500 שקל ? וכל דיסק ב50-120 שקל (תלוי בנפח) ?

 

מי בכלל מדבר על משחקים צרובים ל- PS3?? כשמדברים על פריצה לקונסולה הזו לא מדברים על "לצרוב" משחקים כמו שהיה נהוג ב- PS2. הפריצה של ה- PS3 תיהיה (ככול הנראה) פריצה תוכנתית ולא חומרתית (צ'יפ). וברגע שזה יקרה, לא תצטרך להוציא שקל בשביל ליישם אותה על המכשיר שלך.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
אז זה מה שעושים מיד אחר החתונה... :lol:

 

כל החברים הקרובים שלי שהתחתנו (וזה משהו כמו 6-7 איש) , מכורים לקונסולות משחק ותוכניות ריאליטי בטלויזיה.

לחלקם יש יותר מקונסולה אחת.

אצל כולם האישה קנתה את זה מתנה (חלק תיגברו את הקונסולה בעוד אחת)

אולי זאת הדרך שלהן לוודא שאתה לא עושה דברים אחרים- ממכר הח$א הזה :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
למה לחכות ל- EBAY? יש לך אחלה מחירים ב- PLAY ASIA.

כי עם כל הכבוד ל PLAY ASIA, הם עדיין לא מגיעים לרמת המחירים שאפשר להוציא בEBAY :)

 

היום הצלחתי לסגור מכרז.

200 שקל לGRID. כולל משלוח. (~50 דולר).

 

 

בPLAY ASIA, הכי זול עולה 55 דולר (לפני משלוח) ומגיע עד ל65 דולר.

(ואין לי מושג מה ההבדל ביניהם :roll:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

 

 

בPLAY ASIA, הכי זול עולה 55 דולר (לפני משלוח) ומגיע עד ל65 דולר.

(ואין לי מושג מה ההבדל ביניהם :roll:)

 

אפשר למצוא ברשת קופונים לPA עד 10$ וחוץ מזה משלוח עולה 4$ ככה שזה יוצא משתלם ולא חסרים עוד אתרים שיותר טובים ואמינים מPA.

 

אני אישית משחק בPES החדש בTOP SPIN 3 ובאסיסיין קריד. וכמובן במשחק הכי חזק (כן כן, יותר מPES שבו אני משחק עוד כשהוא WE1 בפלייסטיישן הראשון) NBA 2K9 שזה אחד המשחקים (ספורט כמובן) הכי טובים ששיחקתי אי פעם. מוזר שעוד לא הזכירו אותו פה.

מי שאוהב כדורסל וספורט, מאוד מאוד מומלץ.

 

ניב

לא חותם

פורסם

אשמח לקבל קופונים לPA.

וכמובן שגם אשמח לקבל המלצות על אתרים יותר טובים ואמינים (וזולים?) מPA.

 

בסה"כ את רוב המשחקים שלי עד כה הזמנתי מeBay.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...