Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הקטע עם הצנרת נחושת יפה מאוד אבל הבאסה שנחושת משחירה עם הזמן ולבזבז זמן על ללטש אותה זה באסה. אותי מפחיד שיום אחד אחד המשתמשים ברכב(הורים וכאלה או אתה) שם ברזל או משהו מתכתי בבגאז' ותוך כדי שמיעה יקצר את הצינורות ואז באסה על המגבר...

 

אולי לא הבנת אותי נכון לגבי ההתקנה של הצינורות נחושת.. בצינורות עוברים חוטים +- לסאב.

 

וחוץ מיזה אני יודע שנחושת היא מתכת מעורבות (לא טהורה) אז היא לא מוליכה אותות חשמל וכו'..

 

אז קצר לא יהיה (תודה על הדאגה):-)

 

תודה.

פורסם
תתיז על הנחושת שלוש שכבות עבות ומכובדות של לקה או פשוט מאוד צבע שקוף.

 

זה יבודד אותה ממגע עם חמצן והיא אמורה להשמר לזמן ארוך יותר.

 

לגבי שאר העבודה - תשמע, אין ספק שזה יפה לראות שמישהו בונה לבד ועושה ונהנה ובאמת גם אין דבר מבורך יותר מזה.

 

אבל אם אתה מתכוון לקצור מחמאות בלבד אז - את זה אני לא אוהב.

 

הרכיבים פשוטים, אפילו פשוטים מאוד ולא נותנים תוצאה טובה למעט המונובלוק.

 

את הסאבים אני לא מכיר אבל שאר הרמקולים - בוא נאמר, זו נקודת התחלה במידה ואתה מתכוון לרוץ הלאה עם התחביב הזה, נקודת התחלה ולא יותר גם נקודת התחלה נמוכה יחסית.

 

אם אתה מרוצה מהתוצאה ולא חסר לך שום דבר ואתה גם לא שואף הלאה - אין מרוצה ממך ולכן גם אהיה שמח בשבילך.

 

אם אתה רוצה להמשיך הלאה ולהשתפר ברמת הרכיבים - תתחיל לקרוא קצת הודעות בפורום דרך החיפוש על בניות תיבה, כיוון מערכת, בחירת רכיבים וכו' וכו'.

 

בהצלחה.

 

 

 

אני לא מנסה לקצור מחמאות בכלל פשוט רציתי לקבל חוות דעת על ההתקנה החדשה שלי:roll:

 

ובטח שאני שואף הלאה הרי כדי להמשיך ולקנות רכיבים חדישים וחדשים צריך $$$ ואת זה עושים על פי שיקול דעת אישי.

 

אני בטוח שבהמשך אני עוד הפתיע:lol:

פורסם
תתחדש.

 

אני מקנה מהבחור הזה הוא מבסוט לאללה מרכיבים בינוניים. +1 לפותח התרד, כן זה כיף לעבוד לבד ולהפיק תוצאות טובות לטעם האישי .

 

לגבי הצינורות של הנחושת הייתי ממליץ להחליף בצנרת ניקל, אבל בכל זאת גם יפה.

 

1) תודה

2)"רכיבים בנוניים" אתה אולי צודק אבל אתה לא מכיר אותי ברמה אישית שתבין שישנם בעיות כספיות במקצת אבל בנתיים אני מרוצה מאוד (לא לאללה) אבל מרוצה.:|

פורסם
צנרת מטיטניום או ממגנזיום תהיה יפה יותר.. אולי עם מעט שיבוץ יהלומים גם..

 

 

נאדר, אהבתי את הפונט שבחתימה. באמת תואם יותר את הרכיבים..

 

אני אקח את זה כמחמאה כי בכל זאת אני ממש מרוצה מברכיבים שברשותי:-P

פורסם

מה שבפי ובמקלדתי לומר, אמרתי.

 

אני אישית? זה לא לטעמי, אך גם שפמנונים אינם לטעמי - ולאחרים זה דווקא בא טוב עם בירה, עם בייגלך או עם שניהם..

 

 

אבל אם עשית זאת לבד, ואתה אוהב את זה, מה אכפת לך? תיהנה לך בכיף! בשביל זה הרי אתה, אני וכולם נמצאים כאן..

פורסם
אולי לא הבנת אותי נכון לגבי ההתקנה של הצינורות נחושת.. בצינורות עוברים חוטים +- לסאב.

 

וחוץ מיזה אני יודע שנחושת היא מתכת מעורבות (לא טהורה) אז היא לא מוליכה אותות חשמל וכו'..

 

אז קצר לא יהיה (תודה על הדאגה):-)

 

תודה.

 

זאת נחושת של מזגנים... אחלה נחושת אל תזלזל בה... במזגנים הארקה של המזגן עוברת גם ע"י הצנרת אבל לא רק...

מסתבר שלא ראיתי תחוטים טעות שלי... תגן עליהם בציפוי כל שהוא... זה באסה כשהיא משחירה.

 

סה"כ התקנה יפה מאוד, פחות לטעמי אני אוהב את ההתקנות יותר פשוטות... מה שחשוב זה שאתה מרוצה וזה מה שצריך להיות.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P


×
×
  • תוכן חדש...