Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מחפש חנות שמוכרת אופני הרים באיזור : כפ"ס , רעננה , הוד השרון , ת"א , פ"ת .

 

מחפש אופניים בסכום של 800 -900 ש"ח , איזה חנות מומלצת ? .

 

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אתה מתכוון לאופני הרים שאתה גם מתכוון לרדת איתן באמת לשטח ?

 

אם כן - בסכום כזה לא תמצא את מבוקשך...

 

תנסה להתייעץ בקומונת "אול מאונטיין" בתפוז, שם נמצאים ה"כבדים".

 

גילוי נאות - הנ"ל מחזיק בשריטה דומה, כי דאון היל זו דרך חיים :twisted:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
כי דאון היל זו דרך חיים :twisted:

 

:mm_yeah:

 

לא הייתי שולח אותו לקומונת אול מאונטיין כל כך מהר,בטח לא עם 800 ש"ח.

 

תנסה בפורום אופניים בתפוז.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

האנשים שאני מכיר מאול מאונטיין (בעיקר קולגות) הם אנשי הייטק עם יותר מדי כסף לבזבז.

אני מאמין שבשביל יעוץ יש מקומות טובים יותר, אפילו בתוך האתר של תפוז.

פורסם

מצטרף לשאלה. נראה לי שפותח השרשור לא התכוון ממש לאופני הרים ב4500 ש"ח, עם בולמ"ז קדמי ואחורי, מעצורי דיסקים

ועוד הפתעות, אלא אופניים "דו שמושיות" לצורך העניין- בולם קדמי בלבד עם בלמי "מברשת" רגילים, שלא עוברים את האלפייה, לשימוש יומיומי ונסיעה בשבילי עפר.

פותח השרשור- תקן אותי אם אני טועה. בכל מקרה, אני מחפש אופניים כאלה ואשמח להמלצות :-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כשנכנס משתמש חדש לפורום ייעוץ לפני רכישה ומבקש המלצות לספורטיבית ראשונה לנהג חדש אתם ממליצים לו על אימפרזה טורבו או 106 ראלי?

 

עזוב אותך משטויות. ב900 ש"ח אתה יכול לקנות אחלה אופניים, כאלו שאולי לא יזכו איתך במדליות אולמפיות אבל בהחלט יביאו אותך לכל מקום שתרצה בכיף. אם בסופו של דבר תבין שאתה מתמכר לתחביב, תמיד תוכל לקנות זוג חדש באלפי שקלים ואת הישנות לזנוח בצד בלי הרבה כאבי לב.

 

ההמלצה שלי לחנות היא אופני שחף, ברחוב לוינסקי בת"א. אחלה חנות, אחלה שירות והכי חשוב שהם גם עומדים מאחורי האחריות שלהם ומתקנים מה שצריך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

התקציב הזה מתחת לסף הכניסה לאופני הרים, בסבב חנויות ברח' החשמונאים דרך פ"ת , שערכתי עבור חבר לפני מספר חודשים

החנות הזולה ביותר שסיפקה אופני הרים טובות ב 2200 ש"ח שייכת ליבואן SCOT NORCO

ב תקציב הנ"ל הייתי ממליץ לך לחפש ביד 2.

פורסם

תשמע.

יש כמה דברים לפני שקונים אופניים.

 

כמה אתה שוקל. כי עם אתה שוקל כ 100 קילו ויותר. אתה צריך אופניים חזקות יותר אחרת הן יתפרקו. (מנסיון)

ומה אתה מחפש לעשות עם האופניים?

 

לטייל בעיר. או לרדת ליערות.

לי אישית היו אופניים של 2000 שקל. (חברה תחת) ושרדו שנתיים. והתפרקו לגמרי בקפיצה הראשונה.

והיום אני מחזיק אופניים של סקוט דגם (אוקטן) דגם טיפה ישן. אבל אופניי דאוון היל מפגרות.

ואין דבר שהן לא יעשו איתי!

 

 

ולכן לפני שאתה קובע תקציב. ומחליט החלטות. תספר לנו מה אתה מתכנן לעשות איתן.

אלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תנסה בפורום אופניים בתפוז.

 

השתגעת?! הם יאכלו אותו חי, נא, בלי מלח.

אם יש לך אופניים שעלו פחות מ-5,000 אתה תימחק.

 

לפותח השרשור - התקציב הזה יאפשר לך אולי לקנות את האופניים הבסיסיות

של החברות הגדולות, עם בולם קדמי אחד. לחלופין, אותו סכום יאפשר לך

לקנות אופני "מדבקה" עם עודף, שני בולמים, כל מיני פיצ'פקעס ואמינות בקרשים.

 

אין כזה דבר "סף כניסה" לאופני הרים, יש כזה דבר "סף פלצנות".

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

סבבה , תקרא לזה פלצנות , אני מספיק מנוסה ומכיר את הדראק שנמכר ב 800 ש"ח ואפילו פחות , אחרי הקנייה מתחילות התלונות

על הנוחות,המשקל ואז יתחילו יותר תירוצים למה יש קורי עכביש על האופניים, עזוב אותך מדמגוגיה, אופני הרים ב 2200 ש"ח

זה רחוק מפלצנות , ב- 20,000 ש"ח אני יכול להבין ולקבל .

פורסם
השתגעת?! הם יאכלו אותו חי, נא, בלי מלח.

אם יש לך אופניים שעלו פחות מ-5,000 אתה תימחק.

 

לפותח השרשור - התקציב הזה יאפשר לך אולי לקנות את האופניים הבסיסיות

של החברות הגדולות, עם בולם קדמי אחד. לחלופין, אותו סכום יאפשר לך

לקנות אופני "מדבקה" עם עודף, שני בולמים, כל מיני פיצ'פקעס ואמינות בקרשים.

 

אין כזה דבר "סף כניסה" לאופני הרים, יש כזה דבר "סף פלצנות".

 

לא נכון בעליל !!

 

כנס לפורום בתפוז ותמצא שם תשובות לכל שאלותייך גם בלי לשאול אף אחד.

 

תריץ חיפוש וזהו , שאלות כמו של פותח השרשור יש שם כל יום כמעט.

 

בכל מקרה תתחיל ב"תפריט לרוכבים מתחילים".

 

אני אישית ממליץ על יד שניה : GT , ספשילייזד , מרידה טרק וכ"ו רק עם בולם קדמי.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

תחפש ספשלאייזד הארדרוק יד שניה במצב סביר , כנראה שתצטרך להוסיף קצת .

מנסיון היה לי ולחבר שני זוגות כאלה , רכבנו הרבה יותר אתגרי ממה שהן מיועדות ,ולקח לא מעט זמן עד שהן התחילו להראות סימני עייפות, כאלה יד שניה מטופלות סביר שרכבו שבילים רגילים לא אמורות לעשות בעיות.

 

היום יש לי עוד זוג כזה .

 

לגבי חנות , אני קונה בבסיקלטה באבן גבירול בת"א, אחד המוכרים גם כותב קצת בCF.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אופני KONA , לא תרצה לרכב על משהו אחר בחיים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

חנות לאופניים ברחוב בן גוריון ברעננה (מול יד לבנים ליד הפיצה)

יש לו הרבה יד שניה, ראיתי אתמול ספשלייז הארדרוק XC COMP (במקרה בדיוק כמו שלי) יד שניה, אני מניח שהמחיר קצת מעל 1000 אבל שווה להתאמץ (חדשים עולים סביב ה 2400 מומלצים מאוד). מלבדם יש עוד עשרות זוגות משומשים איכותיות של טראק, סקוט וכד, כדאי לקפוץ ולראות.

אצל רונפלד מינץ באזור התעשיה יש מרידה וGT הדגמים הבסיסים מתחילים ב 1200 ש"ח.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בקיצור - יואיל בטובו פותח השרשור לגלות לנו מה הוא מתכוון לעשות עם האופניים ואז אפשר יהיה לייעץ עצות מועילות.

 

Soundman - לגבי "הקפיצה הראשונה" - זה בדיוק מה שקרה לחבר שלי עם "אופני ההרים" הראשונות הזולות שלו.

 

לעומת זאת, היום, עם שיכוך מלא איכותי, הדבר היחיד שמגביל אותו בדרופים היא תחושת הפחד... :wink:

 

מי מגיע לתחרות הפיראטית בבן שמן אגב ? :-P

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...