Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיק פלילי שפתחו לי - מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ומה רע כ"כ בשירות מילואים? :roll:

כשקצין המילואים שלי התקשר אלי לתאם איתי את המילואים, התחננתי בפניו שייתן לי את המקסימום שהוא יכול. ואכן קיבלתי... 35 יום, ואין מאושר ממני! :-D

כל אחד והתחביבים שלו.

גם לי היה נחמד לעשות מילואים לפני שנולדה לי הילדה,מאז....אין מצב לבזבז שבועיים שלוש בלי לראות אותה.

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3523605,00.html

 

  • רישום פלילי בתיק בו לא לא היתה עמדה לדין נמחק לאחר 7 שנים.
  • אסור למעסיק פוטנציאלי לנסות לקבל את המידע הזה מאדם. עצם הניסיון או הבקשה מהווה עבירה פלילית!
  • בכל מקרה, המבנה של טופס הרישומים הפליליים או משטרתיים לאזרח שונה כך שהדף הראשון לכל אזרח נראה זהה וכולל את הפרטים האישיים שלו בלבד, רק בדף השני יש פירוט (אם קיים) כך שאדם יכול להגיש רק את הדף הראשון ולשם כך זה נבנה בצורה כזו (לקוח מאתר משטרת ישראל).
  • רישום כזה יכול להשפיע רק על גיוס לצבא או לעבודה בכוחות הביטחון או גופי ממשלה מסויימים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

זה יכול להשפיע גם על קבלת אשרת כניסה למדינות מסויימות.

כאמור - עו"ד, ויפה שעה אחת קודם.

 

בדוק את האפשרות להתנדב לצבא במקביל להליכים המשפטיים.

פורסם
ומה רע כ"כ בשירות מילואים? :roll:

כשקצין המילואים שלי התקשר אלי לתאם איתי את המילואים, התחננתי בפניו שייתן לי את המקסימום שהוא יכול. ואכן קיבלתי... 35 יום, ואין מאושר ממני! :-D

אז כנראה רע לך בעבודה.

 

והפיצה של 2for1 ממש לא טעימה אין פלא שהלקוח התעצבן :-)

S2000

פורסם

ממתי מכינים בבית קפה רובאית ?

 

 

אחלה דרך לצאת מהצבא, איך לא חשבתי על זה שהייתי זעטוט :screwy:

למרות שבשירות הייתי פעמיים בשבוע בצבא והמילואים הם יום בשנה אם בכלל

ועדיין הייתי לוקח את העסקה הזו כי עד היום לא נתקלתי במקום או מדינה שדרשו ממני ר.פ בפועל למרות שבעבר התקבלתי לעבודה בחברה שעובדת צמוד עם שרות הבטחון

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
קח אותה איתך למילואים, שתלמד להכין קפה כבר עכשיו.

LOL:lol:

 

  • רישום פלילי בתיק בו לא לא היתה עמדה לדין נמחק לאחר 7 שנים.
  • אסור למעסיק פוטנציאלי לנסות לקבל את המידע הזה מאדם. עצם הניסיון או הבקשה מהווה עבירה פלילית!

זה לא אומר שמעסיקים לא עושים את זה. והתיק לא נמחק אחרי 7 שנים, מניסיוני המר.

המחשבה מאחורי הרעיון ..מעולה..

אבל אפשר גם בבית ללמד.:-)

עדיף בבית, עדיף מאשר שתקבל רעיונות משוגעים לראש מזרים...

ורק אני שואל את עצמי למה שלפת סכין?

לא רק אתה, זה בסדר.

ואני שואל את עצמי למה לא

כי סכין היא לא כלי לגיטימי להגנה עצמית!!! סכין שמשמשת כנשק, משמשת כנשק התקפי ולא הגנתי. לא ניתן "לירות איתה באוויר". הלוואי שאנשים כבר יוציאו את זה מהראש.

בבית אשתך נמצאת, זה לא אותו דבר.

האישה יכולה להשגיח על הליך ההכנה, על תקן "בקרת איכות"...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא כולם שירתו בתור אנשי הסברה של אחד החילות המגניבים בצה"ל.

להיות נהג או טכנאי ח"א/אבט"שניק במיל' זה לא כזה כיף.

 

וכן, גם גבעתי נמאס לפעמים, במיוחד כשאחרי 10 שנים עדיין קוראים

לך ל-28 יום כל שנה, מבלי להתנצל על מה שעבר עליך בלבנון ב-06'.


×
×
  • תוכן חדש...