Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקני USB2.0 במחשב הפסיקו לעבוד.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה צצה בעיה חדשה במחשב שלי.

השתגעתי כבר. לא מצליח למצוא פתרון.

 

ווינדוס XP SP3.

לוח אם ג'יגה בייט: 8S661FXMP-RZ.

צ'יפסט USB 2.0 של SIS (דגם 7001 לדעתי).

 

כל התקני ה-USB 2 שאני מחברים אינם מוכרים ע"י המחשב (device not recognized).

הקנתי דרייברים חדשים של USB 2.0.

הסרתי והקנתי את הSP3.

נכנסתי במצב SAFEMODE הסרתי את כל התקני ה-USB והתקנתי מחדש אח"כ.

עדיין לא עובד.

כל מכשיר USB 1 רגיל שאני מחבר (עכבר, מדפסת) עובדים בלי בעיה.

גם ההתקני UBS 2 (הארד דיסק נייד וקורא כרטיסי זיכרון) מראים אור אינדקציה שהם מקבלים חשמל.המחשב רואה אותם אבל לא מזהה אותם.

 

זה קורא גם ביציאות USB 2.0 הקדמיות וגם באחוריות.

לקחתי מפצל USB 2.0 שמגיע עם מקור חשמל משלו, חיברתי למחשב ואליו חיברתי את ההתקנים - עדיין לא מזהה.

 

אני משתגע כבר.

מה זה יכול להיות?

פורסם

בעייה בחומרה של ה-USB2.

ככה זה נשמע לי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

זה מסתדר עם זה שכל היציאות תקינות ועובדות כאשר מכניסים להן USB רגיל?

ובנוגע למחיקת ההתקנים והתקנה מחדש. בוצע. מס פעמים. גם ב-SAFE MODE - לא עוזר.

 

האם יש חומרה נפרדת על הלוח אם ל-USB2? זה לא סה"כ הבדל בתוכנה?

פורסם
האם יש חומרה נפרדת על הלוח אם ל-USB2? זה לא סה"כ הבדל בתוכנה?

 

תשובה קצרה: USB2 הוא תקן התואם אחורה ל- USB1.1. כשאתה מחבר רכיבי USB ל- HOST שהוא USB2, המחשב

בודק באילו קצבי עבודה הרכיב יודע לעבוד. אם הוא תומך ב- high speed (ז"א USB2) הוא יעבוד ככה, אחרת הוא יתחבר

ב- full speed או low speed.

 

החומרה היא אותה חומרה (אותו רכיב) אבל יש חלקים ברכיב האחראיים על התקשורת ב- HS. אני מאמין שהבעייה היא בתוכנה.

פירמטו והתקנה מחדש יתנו תשובה.

:turn-l:
פורסם

מוזר אבל שבוע שעברה קרה גם במחשב של אמא שלי.

המחשב פורמט אצל קרוב משפחה, טרם התקבלו תוצאות.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
החומרה היא אותה חומרה (אותו רכיב) אבל יש חלקים ברכיב האחראיים על התקשורת ב- HS.

או במילים אחרות,

בעיית חומרה.

כדי לוודא הריגה:

האם בדקת ב-DEVICE MANEGER שהתקני הUSB מותקנים כמו שצריך? אין שם סימני שאלה\קריאה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מודגש באדום...

 

עוד אפשרות אחת, לנסות למצוא עדכון לתוכנת הUSB מ-2.01 ל-2.02 או משהוא כזה.

 

העובדה שרק התקני USB2 עושים צרות גרמו לי לחשוב שיש בעייה פיזית ולא של תוכנה. עובדה שהתקני 1 עובדים יפה,ז"א מותקנים כמו שצריך.

 

כמובן אני לא שולל עדיין בעיית תוכנה, רק לנסות למצוא אותה זה ארוך ומעצבן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הכל מותקן כראוי.

אין סימני שאלה ו/או סימני קריאה.

 

הכל פיקס.

 

אני ממש לא רוצה לפרמט, מ-2 סיבות:

 

1. זה ארוך ומעצבן.

2. קראתי שאנשים שחוו את אותה הבעיה לא פתרו אותה עם פירמוט

פורסם

ברווז, (בעדינות) רד מזה.

 

התקנים היחידים שיצאו לשוק הם USB 1.0, 1.1, 2.0 ועדיין לא ממש - 3.0. החומרה והפרוטוקול שונים, לא ניתן "לעדכן".

 

יש גם חומרה וגם תוכנה (driver) שונים לטיפול ב- HS, מה שנקרא כאן USB2 (אבל כאמור הוא רק אחד ממודי העבודה).

העובדה שמדווח unknown device מעיד על בעיית enumeration ולא בעיית תקשורת (שמקרה כזה ה HOST היה חוזר

לעבוד ב- full speed ז"א USB1.1).

:turn-l:
פורסם

אם אתה מתעקש לא לפרמט ורכיבי USB1.1 עובדים לך טוב, תקנה HUB שהוא USB1 בלבד, ותחבר דרכו את

רכיבי ה- USB2. ככה הם יעבדוו בכ"ז - לאט אבל בטוח.

:turn-l:
פורסם

מאוד בקצרה - enumeration זה זיהוי הרכיב - מהירותו, סוגו (למשל, HID - human interface device כמו

מקלדת ועכבר, mass storage למשל דיסק און קי) ושמו, והקצאת משאבים ל - driver כדי לעבוד איתו.

 

על השאלה השנייה כבר עניתי פעמיים.

:turn-l:
פורסם
ברווז, (בעדינות) רד מזה.

לא צריך להגיד לי פעמיים.

מתחתי את הבנתי עד תום. מכאן אני רק אקשיב ואלמד.:arrow:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...