Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה אמור לעלות מצבר חדש, 50AH 12V ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

הגיע הרגע להחליף את המצבר. המצבר שיש לי עכשיו הוא 12v 50AH 300A הוא מאוגוסט 2005, והוא עשה את עבודתו נאמנה.

הסתכלתי בשירשורים ישנים בפורום והתבלבלתי.

מישהו יכול להסביר לי אחת ולתמיד מהם הקריטריונים של מצבר?

אני יודע שיש את הוולט שזה המתח, ויש אמפר לשעה ויש אמפר התנעה, ויש התנעה בקור. לפי מה מהם לבחור את המצבר?

 

וכמובן מהם המחירים (לא של אוטו-דיפו...) שאמור לעלות לי מצבר טוב (שנפ, וולטה, וורטה)?

 

תודה לכל חברי הפורום

פורסם

יש לך מזל.

יש עכשיו מבצע באוטו דיפו על מצברי היי-אנרג'י 60 -55 אמפר ב500שקל עם שנה אחריות.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מצברים עם שנה אחריות לא נחשבים כמצברים הכי טובים, וזו הסיבה לאחריות מקוצרת.

 

מצברים טובים הם בין 18 - 25 חודשי אחריות. מצבר של שנפ עם 20 חודש אחריות 50A מגיע לכ 950 ש'ח .

 

אני לא זוכר את המחיר המדוייק אבל זה באיזור.

 

שבוע טוב יצחק

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

אם יש למצבר אחריות לשנה או לשנתיים זה משנה למישהו ?

 

למה אם תתקע עם הרכב בדרך לאילת בגלל מצבר אז תוכל לממש את האחריות ? - הכל חרטא !!

 

מצבר זה מצבר זה מצבר , מחזיק כמה שנים ויאללה שמים חדש.....

 

הכל אותו הדבר,תהיה בטוח שאין הבדל בין מצבר ב 500 או ב 900 ש"ח.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
אם יש למצבר אחריות לשנה או לשנתיים זה משנה למישהו ?

 

למה אם תתקע עם הרכב בדרך לאילת בגלל מצבר אז תוכל לממש את האחריות ? - הכל חרטא !!

 

מצבר זה מצבר זה מצבר , מחזיק כמה שנים ויאללה שמים חדש.....

 

הכל אותו הדבר,תהיה בטוח שאין הבדל בין מצבר ב 500 או ב 900 ש"ח.

 

כאשר היתי צעיר למדתי על בשרי "שהזול הוא היקר". ולא אוסיף יותר.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

זול וזוגלובק מתחילים בז' ומשניהם אתה מקבל בסוף נקניקיה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

הטכנולוגיה של המצבר לא השתנתה כנראה מאז שהמציאו את המצבר.

 

לא מדובר בצמיגים , ששם 500 ש"ח יכולים לעשות הבדל גדול מאוד.

 

אני לא בא לחלוק על נסיונו של יצחקי חס וחלילה אך גם אנוכי ראה בחיו מספר רב של מצברים שונים על מספר רב של רכבים ,

 

וכולם מחזיקים את ה 4 שנים פלוס מינוס.

 

זו דעתי לפחות , וכל אחד יעשה מה שנכון בעיניו.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

כשעבדתי כחשמלאי רכב במרכז, יום אחד טילפן אלי לקוח שרכש ממני מצבר של חברה ישראלית גדולה ואמר

לי שהוא תקוע בגלל המצבר בטבריה.

מייד טלפנתי למרכז של חב' המצברים והם נתנו לי כתובת בטבריה להיכן שהלקוח יכול לפנות ומייד הפניתו לשם וכעבור כחצי שעה הלקוח חזר אלי והודה לכולם ולי על השרות המצויין שהוא קיבל באותו מקום בטבריה, ששם החליפו לו מייד המצבר לחדש אחר.

לדעתי, בכל זאת יש חשיבות לשרות למצבר שמכוסה בכל רחבי הארץ.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אז לפי מה שאני מבין אפשר ליפול על מצבר זול עם שנה אחריות שיחזיק 4 שנים, ואפשר ליפול על מצבר איכותי עם אחריות לשנתיים אבל שיחזיק שנתיים...

 

בקיצור אין מדע מדויק למצברים והכל שקלול של כמה בא לי להשקיע מצד אחד וכמה אני לוקח סיכון מצד שני...

 

אז תודה לכולכם... ואם יש עוד הארות אני אשמח לשמוע כי אני יוצא לסקר שוק!

פורסם
י ב500שקל עם שנה אחריות.

 

מצברים עם שנה אחריות לא נחשבים כמצברים הכי טובים, וזו הסיבה לאחריות מקוצרת.

 

מצברים טובים הם בין 18 - 25 חודשי אחריות. מצבר של שנפ עם 20 חודש אחריות 50A מגיע לכ 950 ש'ח .

 

 

ומה ההבדל בעצם שים לב .

 

שנה אחריות - ב 500 ש"ח

20 חודשי אחריות יענו שנה ושמונה חודשים - ב 950 ש"ח

 

חישוב מהיר מביא למסקנה שבעצם אתה מקבל אותו המוצר מבחינת האחריות לפחות , אז איך קבעת על סמך הנתונים האלה שמצבר שמגיע עם אחריות לשנה נחשב לא טוב :shock:

על אותו המשקל אני יכול לטעון שהמצבר של שנפ לא מספיק טוב וישנם מצברים עם שלוש שנים אחריות מלאה במחיר של 1500 ש"ח .

ובכלל מצברי שנפ כבר לא נחשבים לפירמה , ויש אחרים טובים יותר .

 

שורה תחתונה - מיותר לשלם כל כך הרבה רק בשביל האחריות , מצברים לרוב יחזיקו מעל שלוש שנים ( אלא אם כן ניזוקו משימוש לקוי ) אז למה לעזאזל צריך לשלם כל כך הרבה למותג מפוקפק כמו שנפ :?:

פורסם

מצברים טובים הם בין 18 - 25 חודשי אחריות. מצבר של שנפ עם 20 חודש אחריות 50A מגיע לכ 950 ש'ח .

 

לפני כ-חודש קניתי מצבר של שנפ עם 20 חודשי אחריות

58 אמפר ב 900 ש"ח

ככה ש 50 אמפר בטח שואף לכיוון ה 700-800 .. לא לכיוון ה 950..

 

כשעבדתי כחשמלאי רכב במרכז, יום אחד טילפן אלי לקוח שרכש ממני מצבר של חברה ישראלית גדולה ואמר

לי שהוא תקוע בגלל המצבר בטבריה.

מייד טלפנתי למרכז של חב' המצברים והם נתנו לי כתובת בטבריה להיכן שהלקוח יכול לפנות ומייד הפניתו לשם וכעבור כחצי שעה הלקוח חזר אלי והודה לכולם ולי על השרות המצויין שהוא קיבל באותו מקום בטבריה, ששם החליפו לו מייד המצבר לחדש אחר.

לדעתי, בכל זאת יש חשיבות לשרות למצבר שמכוסה בכל רחבי הארץ.

 

רפי לין - בדיוק הסיפור שהמתקין שלי סיפר לי..

אני מקווה שזה באמת יצדיק את הסכום המוגזם של מצברי שנפ ביום מן הימים :p

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

יש גם ב400 ש"ח. בדוק אצל ג'נרל ברקס ברחוב המסגר, מצבר טורקי מחברה לא מוכרת.

 

לדעתי, הפרש המחירים הזה לא מצדיק קנייה של מצבר "איכותי" של שנפ. במחיר הזה אני קונה שני מצברים טורקיים זולים ומקבל אחריות לשנתיים. נתקעתי? מוציאים כבלים ונוסעים הביתה, לא ביג דיל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...