Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות סאב של MTX מדגם jackhammer 12 jh45

הפנייה לאתר שמוכר אותו : http://www.circuitcity.com/ssm/MTX-JackHammer-12-Subwoofer-JH451204/sem/rpsm/oid/191833/catOid/-13093/rpem/ccd/productDetail.do

 

 

יש לי מגבר infinity 7541a

שאני אשתמש בברידג' שייתן לי 300 RMS (מוצהר)

 

האם זהו סאב טוב? מומלץ?

 

תודה מראש לכל העונים

 

שכחתי לציין : חשוב לי כח אבל יותר חשוב לי דיוק...

פורסם

א חושב שתאם מתבלבלים...

זה סאב מסדרת... JACKHAMMER!

כנסו לאתר שהבאתי...

זה מאותה סידרה בגודל 12 אינץ' לא המפלצת 22 אינץ'

פורסם

אח mtx חברה לא חדשה אבל מצויינת סאבים מטורפים היה לי אחד 500 והוא היה מטורף הייתי צריך לחזק את הברגים פעם בחודש אל תחשוב פעמיים תיקח

פורסם

בוא אני יגיד לך כזה דבר אם אתה מטורף אז זה הדבר שאתה צרייך

אני למשל יש לי סאב 500RMS

לא צריך יותר מזה אחי

הוא מרעיד לי תאוטו כמו כלום שני מגברים מפעילים לי אותו

אבל אחי זה הסאב בין המטורפים שיש לא רואה שום סאב ממתר

יש לחבר שלי דבר כזה המד טורים של הרכב שלו לא עובד רק מכל הרעידות שהוא מביא

אני ממליץ לך עליו תהנה ועל תחשוב פעמיים

my car - colt 1.6 150 HP

פורסם

כמה שטויות בתרד אחד !

MTX זאת חברה בינונית וזהו ! יש להם סאב אחד הג'קאמר שהוא סאב "22 עצבני לתצוגה בלבד . ואני לא מתכון לסאב שאתה שואל עליו! אני הייתי הולך על משהו קצת יותר איכותי, כמה אתה מוכן להשקיע על סאב? אל תשכח שאם המגבר שלך "מוצהר" 300 RMS אתה צריך לחפש סאב שיכול לקבל 300RMS ב 4 אום שזה הגישור

פורסם

נכתבו פה בת'רד הרבה דברים שחלקים לא מדוייקים וגם לא עוזרים לך יותר מדי.

הנה כמה דברים לגבי הסאב שאתה מתכנן לרכוש,הסאב הזה דורש 250 וואט rms ה-500 וואט שרשום הם peak power handling זאת אומרת שהסאב כביכול יכול לספוג עד 500 וואט בפיקים במשך שניות בודדות וגם אז כשהוא יגיע להספקים האלה הוא יעוות את הצליל בצורה לא נורמלית כנראה ויכול אפילו להישרף כתוצאה מכך או לשרוף את המגבר.

ודרך אגב לפי אתר היצרן הסאב הזה עובד בהתנגדות של 4 אוהם,ככה שאתה תצטרך שהמגבר שלך יוציא בסביבות ה-250 וואט rms ב-4 אוהם בשביל להזיז את הסאב הזה,בנוסף לכך באתר היצרן רשום שההספק שרצוי לספק לסאב הזה נע בין 125 ל-250 וואט rms.

בקשר לחברה עצמה היא חברה יחסית טובה,וותיקה בשוק ואפילו יש לה כמה מוצרים לא רעים בכלל.

הסאב הזה ספציפית הוא לא מהסידרות הגבוהות שלהם ככה שאל תצפה לסאב sq מטורף או משהו בסיגנון,מבחינת העוצמה לעומת ההוצאה הוא יתן לך אחלה תוצאה ואפילו ישמע לא רע בכלל.

אני לא חושב שהתגובות שקיבלת פה משקפות אותו כמו שצריך,הוא לא מפחיד למראה כשהוא עובד וגם כנראה הוא לא יגרום לברגים ברכב שלך לעוף לירח מהמקום שלהם.

אני לא רוצה לבאס אותך או משהו כמובן אבל זה סאב וופר ממוצע ותו לא,בוא נגיד ככה שבשביל 99 דולר הוא מציאה לא רעה בכלל.

הנה קישור לאתר היצרן שתוכל לראות נתונים מדוייקים של הסאב ולבדוק עוד דגמים שלהם:

http://www.mtx.com/caraudio/products/subwoofers/JH45-Subwoofers.cfm

מקווה שעזרתי.

פורסם

יש לי חבר שקיבל במקרה סאב דומה של MTX (תיבת פורטד)

סאב נחמד מאוד! לא שיא הדיוק אבל בהחלט עם נוכחות די חזקה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
נכתבו פה בת'רד הרבה דברים שחלקים לא מדוייקים וגם לא עוזרים לך יותר מדי.

הנה כמה דברים לגבי הסאב שאתה מתכנן לרכוש,הסאב הזה דורש 250 וואט rms ה-500 וואט שרשום הם peak power handling זאת אומרת שהסאב כביכול יכול לספוג עד 500 וואט בפיקים במשך שניות בודדות וגם אז כשהוא יגיע להספקים האלה הוא יעוות את הצליל בצורה לא נורמלית כנראה ויכול אפילו להישרף כתוצאה מכך או לשרוף את המגבר.

ודרך אגב לפי אתר היצרן הסאב הזה עובד בהתנגדות של 4 אוהם,ככה שאתה תצטרך שהמגבר שלך יוציא בסביבות ה-250 וואט rms ב-4 אוהם בשביל להזיז את הסאב הזה,בנוסף לכך באתר היצרן רשום שההספק שרצוי לספק לסאב הזה נע בין 125 ל-250 וואט rms.

בקשר לחברה עצמה היא חברה יחסית טובה,וותיקה בשוק ואפילו יש לה כמה מוצרים לא רעים בכלל.

הסאב הזה ספציפית הוא לא מהסידרות הגבוהות שלהם ככה שאל תצפה לסאב sq מטורף או משהו בסיגנון,מבחינת העוצמה לעומת ההוצאה הוא יתן לך אחלה תוצאה ואפילו ישמע לא רע בכלל.

אני לא חושב שהתגובות שקיבלת פה משקפות אותו כמו שצריך,הוא לא מפחיד למראה כשהוא עובד וגם כנראה הוא לא יגרום לברגים ברכב שלך לעוף לירח מהמקום שלהם.

אני לא רוצה לבאס אותך או משהו כמובן אבל זה סאב וופר ממוצע ותו לא,בוא נגיד ככה שבשביל 99 דולר הוא מציאה לא רעה בכלל.

הנה קישור לאתר היצרן שתוכל לראות נתונים מדוייקים של הסאב ולבדוק עוד דגמים שלהם:

http://www.mtx.com/caraudio/products/subwoofers/JH45-Subwoofers.cfm

מקווה שעזרתי.

 

 

תודה רבה לך אחי אני ידעתי את הנתונים וכן המגבר שלי מוציא ב4 אום את ה300 ככה שזה מספיק...

בסך הכל עניין אותי לדעת אם הוא יתן דיוק... פחות או יותר קיבלתי את התשובה שחישפשתי... תודה רבה לכולכם.... :)

×
×
  • תוכן חדש...