Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שהווליום באוטו עולה ביורד רק בקומפוננט ולא בסאב ... כול אחד יש לו מגבר בנפרד

 

לסאב יש קבל ...

 

עם אני ישים קבל גם למגבר של הקומפוננט המתח יתייצב ? כלומר הוולייום יתייצב ?

 

תודה יובל

פורסם

מה זאת אומרת עולה ויורד? השליטה של העוצמה הוא רק על הרמקולים?

או שאתה חושב מהעוצמה הווליום עולה ויורד לבד....

שחיברתה למגבר של הסאב קבל זה אומר שחיברתה למערכת החשמל קבל זה כולל את כול המכשירים ברכב...כולל המגבר של הקומפננט. זאת אומרת המתח בשני המגברים יהיה זהה,

יכול להיות שהמגבר של הקומפננט שלך רגיש יותר להבדלי מתח וזה מה שקורה.

 

עוד קבל לא יפתור לך את הבעיה צריך לראות את בסיס הבעיה במגבר של הקומפננט.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

יכול להיות שכאשר יש צריכת זרם גבוהה ע"י המגבר של הסאב, מערכת החשמל של הרכב לא יכולה לספק את כל התצרוכת ואחד הנפגעים מכך הוא המגבר של הקומפוננט.

 

אם זו אכן הבעיה אז פתרון הוא שדרוג מערכת החשמל. בכל זאת לפני ביצוע מהלך שכזה הייתי פונה למתקין/מפגש כדי שאדם שמתמצא בדברים (ורואה את הבעיה בעיניים) יחווה דעה.

פורסם

:D תראה אני בטוח שהסאב לוקח הרבה כוח מכול המערכת אני פשוט לא רוצה לגעת כרגע במערכת חשמל שהאוטו כי המערכת עוברת לאוטו אחר ( :evil: קורבט )

בקיצור אני די בטוח שקבל יפתור את בעית בחוסר חשמל של המגבר של הקומפוננט

 

רציתי להתייעץ ... בקיצור מהאתה אומר בכול מקרה אני רוצה להוסיף קבל למגבר ?

 

יפתור או לא :) ...

פורסם

אם הירידה בווליום היא כתוצאה מירידת מתח רצינית, קבל לא יעזור ואפילו יהפוך את המצב ליותר גרוע.

 

ניסית לבדוק את החיבורים של המגבר?

אם המינוס מחובר טוב לשילדה ולמגבר עצמו?

אם כבל הפלוס של המגבר מחובר טוב?

אם העובי של הכבלים (פלוס ומינוס) סביר? 8 גייג' לפחות.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

הדבר הראשון שעשיתי זה לבדוק את החיבורים

המגברים צורכים הרבה

אבל במגבר של הסאב שעובד עם קבל אין נפילות מטח

ובמגבר של הקומפוננט כן ...

 

לפי כול ההגיון הכקבל אמור לפתור את החוסר זמינות של הכוח למגבר של הקומפוננט

 

מה אתם אומרים להרכיב עוד אחד או לא ?

 

לאסטרו ... יש לי במגבר יציאה מיוחדת לקבל זה אומר שהקבל מקבל את הכוח שלו ( + ) מתוך המגבר ולכן למגבר של הקומםוננט אין קבל שייצב לו אתה הכוח ...

פורסם

תחבר את הקבל שלך ל2 המקברים ותראה אם זה יסתדר

אתה לא צריך לקנות עוד קבל...(הכל אני אומר בתנאי שהקבל שלך מספיק חזק כדי להריץ את שני המגברים)

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

לא משנה אחים שלי הסתדרתי ...

בכול מקרה אני יודגע את הבעיות ואפשר לפתור אותם חלקית

 

ל BASS יש לי סאב שצורך הרבה מאוד זרם ולדעתי הקבל לא יהיה מספיק לשני הסאבים

מה שאני הולך לעשות בגדול זה

להביא עוד קבל אחד ולחבר אותו למגבר של הקומפ'

 

ובקשר לאלטרנטור אני יכה להתקנה בקורבט שם בטח אני יצטרך לעשות את זה :D

×
×
  • תוכן חדש...