Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,שאני פונה שמאלה יש תיקתוקים כאלה,אם אני נותן ברקס זה נעלם משומה...

גם יש רעשים פתאום מהגיר שאני מעביר הילוך ועוזב את הקלאץ יש תיקתוק ממש דומה לזה שאני פונה שמאלה

 

מה זה יכול ליהיות?

 

תודה מראש!

פורסם

תקתוקים בפנייה יכולים לנבוע מציריה פגומה אבל צריך לבדוק היטב.

הציריה הפגומה היא ההפוכה לכיוון הסיבוב-ככל הנראה שאם יש תקתוקים בפניה שמאלה הצירייה הימנית פגומה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

את האמת שאני שומע את זה גם בא מהכיוון השמאלי של הפורנט

 

מה זה עוד יכול ליהיות?

וכמה אמורה לעלות ציריה חדשה

 

תודה !!

פורסם

כמו שכתבו לך לעיל, הבעיה שאתה מתאר נובעת מציריות פגומות.

כשאתה מעביר הילוך ומשחרר קלאצ' אתה למעשה מפעיל לחץ על הציריות ואז הם קופצות ומרעישות.

 

בדיקה הכי פשוטה. תן למישהו אחר לנהוג ברכב במקוב עם רחבה גדולה שיתחיל נסיעה עם הגה מסובב פעם לימין ואח"כ לשמאל, תעמוד אתה בחוץ ואני מבטיח לך שאתה תשמע בדיוק מאיזה גלגל הציריה מרעישה!

 

אני מעריך עלות כל ציריה + החלפה כ-600 ש"ח

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם
כמו שכתבו לך לעיל, הבעיה שאתה מתאר נובעת מציריות פגומות.

כשאתה מעביר הילוך ומשחרר קלאצ' אתה למעשה מפעיל לחץ על הציריות ואז הם קופצות ומרעישות.

 

בדיקה הכי פשוטה. תן למישהו אחר לנהוג ברכב במקוב עם רחבה גדולה שיתחיל נסיעה עם הגה מסובב פעם לימין ואח"כ לשמאל, תעמוד אתה בחוץ ואני מבטיח לך שאתה תשמע בדיוק מאיזה גלגל הציריה מרעישה!

 

אני מעריך עלות כל ציריה + החלפה כ-600 ש"ח

 

 

תודה רבה אחי!!

אני מקווה שזה יעלה ככה ולא יותר

×
×
  • תוכן חדש...