Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן לקנות רכב, והתקציב שלי הוא עד 25 אלף.

יש כמה סוגים שביררתי לגביהם, אם יש לכם המלצה על אחד מהם או דגם אחר ?....

 

אגב פחות מעניין אותי נוחות, גודל או התנהגות כביש אלא יותר חסכון: בדלק ומוסכים!

אז מה דעתכם על:

דייהטסו שרייד 97 - 00

סוזוקי סוויפט 97 - 00

סיטרואן קסארה

סוזוקי בלאנו 97 - 98

טויוטה קורולה 95 -98

מאזדה 323 / 121

יונדאי אקסנט?!

פורסם

אתה צריך להתמקד בקטגוריה אחת, הרכבים שרשמת משתייכים לקטגוריות שונות.

האם סופרמיני תענה על הצרכים שלך? או אולי משפחתית?

!AWDSOME

פורסם

לפי מה שכתבת על זמך שהגיע אני יכול לנחש שמדובר ברכב ראשון ושאתה בחור צעיר, אני טועה?

 

עצתי היא שאם אתה יכול להסתפק ברכב קטן (סופרמיני) אז עשה זאת, משפחתית תהיה יקרה יותר לאחזקה שוטפת ובדר"כ צרכנית דלק יותר. דבר נוסף הוא הגיר, שוב אם אתה יכול לחיות עם גיר ידני אז טוב תעשה אם תקנה רכב ידני, יש בכך יתרון בצריכת הדלק ובאחזקה של הגיר במידה ויהיו איתו בעיות.

 

אופציות מעניינות בתקציבך יכולות להיות פונטו, קליאו B, איביזה, פולו, שרייד, סיריון. תריץ חיפוש בפורום על הרכבים הללו ונסה להתמקד יותר.

פורסם

אני מעדיף אוטומט, וסופר מיני בהחלט עונה על הדרישות..

לגבי פונטו וקליאו- שמעתי בעיקר רעים...

ולצערי שרייד במצב טוב למכירה ממש קשה למצוא..

פורסם

ומה אתם אומרים על מאזדה 121?.. ראיתי 2 כאלה בשבוע האחרון במצב לא רע...

וסוזוקי סוויפט?

כן אני מעדיף יפניות..

פורסם

הסוויפט מיושנת מאוד ולא נוחה. אמינה, זולה לאחזקה, אבל לא רכב שהייתי רוצה להסתובב איתו ביום-יום.

 

לגבי ה121 - לדעתי המחיר שלה גבוה יחסית לתמורה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...