Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להודות לכללל מי שעזר לי פה בפורום בקניית המערכת!!!

 

 

עזרתם לי מאוד ואני מעריך את זה..

 

בסוף מה שאבאשלי סגר זה :

מגבר של רוקפורד 301X

קומפוננט מורל דוטק

וסאב סרווין ווגה הד 12

 

 

 

עכשיו העדפתי תרוקפורד על הלאנזר...האם זה טוב שעשיתי זאת?

פורסם

מבחינת השוואה בין 2 החברות, רוקפורד נחשבת ליותר טובה.

 

מבחינת מה המגברים האלו שווים בדגורי אני לא יכול להגיד כי לא ניסיתי את שניהם...

 

ההספק של הרוקפורד יותר נמוך מהלנזר (75WRMS לעומת 125WRMS בלנזר)

אבלללל הגיוני שהנתון של רוקפורד הוא מדוייק יותר...

 

 

ההפרש במחיר אמור להיות די רציני, לא?

Scooby WRX

פורסם

ידוע כי הנתונים המוצהרים של רוקפורד אף פעם לא נכונים, ז"א UNRATED .

ותמיד הם גבוהים מהמוצהר.

לדוג' שאתה קונה את המגבר הנ"ל אתה מקבל תעודה עם בדיקת המגבר במעבדה של החברה אשר בודקת את הנתונים לי אישית יצא מגבר של 400.4 (דגם קודם) עם הספק של 486 RMS...

והשני יצא עם 472 RMS. (יש לי שניים)

 

אני משער ששלך לא יהיה שונה, שורה תחתונה רוקפורד יותר טוב.

×
×
  • תוכן חדש...