Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אדי, חדל קשקשת ברשת!

 

ומי זה ניסיון? :?

:D חיכיתי לך אייל

 

לדעתי אני לא טועה.... (מי נסיון)

 

תגיד באוטו יש לך רמקולים אחורים??

וכן היו עד שנגנבו, פיוניר 260W והיו מחוברים ללנזר וייב 420

עכשיו יש קומפוננט לנזר ושומעים הרבה אבל הרבה יותר טוב ואיכותי.

 

* להבא אבקש לא לפתוח הודעה דקה אחר דקה, יש כפתור ערוך, אפשר להשתמש בו.

פורסם

כולכם הנחתם שיש לי כבר רדיו דיסק...אז הבעיה היא שעדיין אין לי....ככה שאני צריך המלצה לרדיו דיסק טוב קודם ורמקולים...עם הזמן כשיהיה כסף נוסיף מגבר וסאב אבל בינתיים אין תקציב לזה

פורסם

אני הייתי במצב שלך לפני כחצי שנה..

היו לי 2000 שקל בלבד, קניתי רדיו דיסק של קנווד kdc-2323 (נראה לי שזה הדגם)

ב-1200ש"ח (היום 999 ש"ח בכל חנות)

 

ורמקולים 9*6 של פיוניר 330 וואט (מצויינים דרך אגב), עלו לי אז כ-500 ש"ח

 

מקדימה שמתי פשוט רמקולים שהיו לי ברכב -פשוטים מאוד!!

 

שומעים אחלה, הייתי מסופק מאוד מהמערכת והרמקולים עשו עבודה נהדרת-היה סאונד וטוב, וחיכיתי בסבלנות לשדרוג המערכת.

 

עכשיו אחרי שחסכתי כסף- אני קונה מגבר וזוג קומפוננטים בהשקעה של עוד 1500 שקל..

כמו שאתה רואה- כדאי לבנות מערכת טובה עם הזמן ,מאשר לקנות זבל סיני בבת-אחת..

כל פעם תוסיף עוד משהו ותלך על ליין של חברות מוכרות..

פורסם

תקנה רדיו דיסק מהדגמים הפשוטים של פיוניר וקנווד ב-1000 ש"ח

ועוד קומפוננט במה שנשאר, מורל דוטק למשל.

לאט לאט תחסוך ותוסיף מגבר וסאב :!:

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...