Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחותי יש לאנסר משנת 2005 שעברה כ-70K קילומטר.

אחותי ובעלה קנו את האוטו מתוך לחץ כי היו צריכים אוטו בשביל הילדה שתצא (שכבר יצאה).

מההתחלה האוטו היה במצב דיי רע, שריטות בכל מקום, בלמים חורקים, פלסטיקים חתוכים וצמיגים שחוקים.

אבל, היו לחוצים וקנו אותו.

עכשיו שמתי לב, שכאשר היא מחנה את האוטו, היא מעבירה הילוך לPARKING, בזמן שהבלם לחוץ, ואז מעבירה את הבלם יד למעלה, ומורידה רגל מהבלם.

ברגע זה האוטו אמור לעמוד במקום (לפחות בשאר הרכבים שהיו \ יש לי), ואצלה דווקא האוטו מתנדנד קלות, כאילו היא בשיפוע ולא שמה בלם יד אך הוא על P.

האוטו יושב בשיפוע קל מאוד, אבל האם התופעה תקינה ? האם ככה זה בלאנסרים ? או שמא יש בעיה כלשהי ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אינני יודע מהי ה"התנדנדות" שאתה מתאר.

 

בכל אופן, עת משיכת בלם היד, אסור שיהיה תזוזה של הגלגלים.

 

מקווה שמובן.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

יש לי את זה במיצובישי סופר לנסר 97 שלי אני שם פארקינג ומרים אמברקס ואז יש תחושה של הידרדרות כזאת אבל האוטו לא מדרדר זה הרגשה כזאת אבל אני פשוט מרים טיפה יותר את האמברקס וגם אני שם ניוטרל ואז מרים אמברקס ואז פארקינג וזהו אין שום מכה כזאת

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

בעצירה מועבר המשקל של הרכב קדימה והאוטו בשיפוע קטן עם התחת מורם, כאשר מושכים בלם יד ומשחררים את הבלם הרכב מוריד את התחת ומתיישר וזה הנידנוד שאתה מרגיש. הדבר תקין במיוחד בכלי רכב עם בולמי זעזועים וקפיצים רכים.



פורסם

האוטו עומד בשיפוע קל מאוד מאוד, והתחת הוא זה שלמטה מעט.

אצלי בסובארו אימפרזה (כמו שאמרת מתלים רכים) זה לא קורה גם בשיפוע, אלא רק אם אני בולם, שם פארקינג ומפעיל בלם יד, הוא לא מתנדנד, אחרי שאני עוזב את הברקס גם כן לא מתנדנד, אבל אם אני מוריד את הבלם יד הוא מתנדנד הרבה, שמעתי פעם שהנדנוד הזה הוא משהו שצריך לקרות בעת לחץ על הרצועה שתופסת את הגלגלים בP.

לכן יכול להיות שהבלם יד חלש ? יכול להיות שצריך ללכת למוסך ולעשות לו בדיקה ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

ידידי,

 

לאחר חניה, שלב ניוטראל "N", והרם בלם יד - בסדר פעולות כזה לא יהיה שום התנדנדות! (חניה במישור)

מה שקורה זה כך, הרכב מונע, משולב הילוך שמושך את הרכב. חלקו האחורי יורד כמה ס"מ! (כוכות מנוגדים)

בלם בולם את 4 הגלגלים ולא נותן לחלקו האחורי להתרומם. ורק לאחר הרמת רגל מהבלם כל זה חוזר למצבו הרגיל

ורכב "מתמדנד"

 

בקיצור, תקין ! סעו לשלום!

פורסם
ידידי,

 

לאחר חניה, שלב ניוטראל "N", והרם בלם יד - בסדר פעולות כזה לא יהיה שום התנדנדות! (חניה במישור)

מה שקורה זה כך, הרכב מונע, משולב הילוך שמושך את הרכב. חלקו האחורי יורד כמה ס"מ! (כוכות מנוגדים)

בלם בולם את 4 הגלגלים ולא נותן לחלקו האחורי להתרומם. ורק לאחר הרמת רגל מהבלם כל זה חוזר למצבו הרגיל

ורכב "מתמדנד"

 

בקיצור, תקין ! סעו לשלום!

הרכב אוטומטי, ושוב, בסובארו ובפורד שלי אין את התופעה הזאת, אך כנראה לפני מה שאתה אומר זה תקין..

לא הוא אומר שהרכב מתדרדר.

יכול להיות שזה שאתה צריך למתוח את הכבל של ההאמרקס.

הוא לא מתדרדר, הוא פשוט מתנדנד ..

שים רכב אוטומטי על הילוך פארקינג ותוריד את בלם היד, תראה איך האוטו יתנדנד (אם תהיה במישור קל)

לזה אני מתכוון..

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...