Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה נותנת התקנה של דאבל וופר בבמה הקדמית ועד כמה מומלץ הדבר?

כמה עולה בניית פודים וקיק פאנלים במקרה הזה בערך?

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם

זה יהיה מועיל בתנאי שמדובר ברמקול שיפעל בתור וופר, ולא מיד וופר.

 

ברגע ששני רמקולים מנגנים את אותם תדרים גבוהים ממקומות שונים ברכב, זה מזיק לבמה:(

 

אבל וופרים זה טוב!

 

פודים וקיקפאנלים טובים יכולים לעבור את ה 4000 שקל :(

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כלומר אם שמים בכל דלת 2 וופרים,מיד וטוויטר זה מומלץ או שעדיף כבר לשים שני סטים מלאים?

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם

אה, אתה מתכוון לשים גם מידריינג'?

 

אז 2 וופרים בדלת זה בסדר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

למה תמיד כל תקופה מסויימת חייב לבוא הגאון שרוצה לעשות את זה?

 

יש לך שני סטרוקרים בתא המטען? L7 או פי BTL שיושבים על שני מצברי רזרבה עם אלטרנטור כפול שאתה צריך 4 וופרים בקדימה להשתלט עליהם?

 

אתה מנסה להסתדר בלי סאב בכלל ואתה רוצה להעצים את הבאס בדלתות?

 

מה המטרה?

 

סתם? שופוני? - זה שופוני ששווה לת$# אם אתה לא משקיע בהגברה ותשתית נכונה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זאת אומרת 2 סטים של 3 חלקים כ"א בתור במה קדמית, לזה אמורה לעלות הבניה 4000 ש"ח לכל החלקים?

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם

מידבס יחיד וטוב יהיה בסדר.

 

תשאל את JUNIOR 66 ,ישראל, הוא היחיד כרגע שאני מכיר עם 2 סטים 3 חלקים מלאים מקדימה

 

בקרוב זה יכפיל את עצמו :p

 

כמו שנאמר

 

"10 WAY מקדימה?? אתה משוגע??"

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
למה תמיד כל תקופה מסויימת חייב לבוא הגאון שרוצה לעשות את זה?

 

יש לך שני סטרוקרים בתא המטען? L7 או פי BTL שיושבים על שני מצברי רזרבה עם אלטרנטור כפול שאתה צריך 4 וופרים בקדימה להשתלט עליהם?

 

אתה מנסה להסתדר בלי סאב בכלל ואתה רוצה להעצים את הבאס בדלתות?

 

מה המטרה?

 

סתם? שופוני? - זה שופוני ששווה לת$# אם אתה לא משקיע בהגברה ותשתית נכונה.

ידידי, עם כל הכבוד, אני כאן כדי ללמוד, לא אמרתי שאין הגברה ותשתית, אחרי שאבין בדיוק מה צריכים אחליט, אם אינך מעוניין לעזור לפחות אל תפריע לאחרים לעשות זאת.

לפני קום המדינה גם כאן לא היתה תשתית, למדו ועשו, אם כולם היו מומחים גדולים כמוך, הפורום הזה היה מיותר.

אז מה אתה אומר?

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם

אני אומר שהכתיבה שלך לא כ"כ נעימה עם כל הפסיקים והנקודות באותה שורה שהם לא במקום.

למרות הניסיון להשתמש בשפה גבוה ...

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
אני אומר שהכתיבה שלך לא כ"כ נעימה עם כל הפסיקים והנקודות באותה שורה שהם לא במקום.

למרות הניסיון להשתמש בשפה גבוה ...

 

יעקב

מצטער לאכזב, זה הרגל מהעבודה

ובקשר לשפה הגבוהה, אתה לא בכיוון

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם
ידידי, עם כל הכבוד, אני כאן כדי ללמוד, לא אמרתי שאין הגברה ותשתית, אחרי שאבין בדיוק מה צריכים אחליט, אם אינך מעוניין לעזור לפחות אל תפריע לאחרים לעשות זאת.

לפני קום המדינה גם כאן לא היתה תשתית, למדו ועשו, אם כולם היו מומחים גדולים כמוך, הפורום הזה היה מיותר.

אז מה אתה אומר?

 

 

וואו - לא שמת לב אפילו ששאלתי אותך שאלה.

 

מה המטרה?

 

מה אתה מנסה להשיג?

 

אבל עזוב, ישר קפצת והסקת לגבי מסקנות, שבסופו של דבר אתה זה שהסיק את המסקנה הלא נכונה - אם היית ממשיך קצת מעבר למשפט הראשון או אולי מנסה להבין את מה שרשמתי לך כבר היית עונה לי על השאלה - זאת הבעיה של רוב האנשים בארץ הזאת, חוסר סבלנות, חיפזון חוסר הבנת הנקרא. אבל אני לא רוצה לאמר שאתה בהכרח כזה על הבום הראשון, סה"כ לא הבנת אותי.

 

המשפט הראשון היה בגלל "רוח שטות" בוא נקרא לזה והאחרון כדי למנוע ממך לעשות שטויות שלא יועילו לך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבעיה שלי היא שאני מתרגל כל תקופה לסאונד מסוים ומחפש איכות ועוצמה גבוהות יותר.

אם הסקתי מסקנה לא נכונה, אני מבקש סליחה.

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם

השאלה היא אם הסט-אפ הנוכחי שקיים אצלך הוא סט אפ שעוד אפשר ללכת ממנו הרחק והלאה או שיש לך איזשהו סט אבסולוטי שפשוט ניצלת עד טום.

 

כי אני יכול לאמר לך בלי להתרברב שהאילייטים אצלי, לפעמים אני לא בטוח בכלל עם הסאב דולק או לא.

 

ואלה עוד מידבאסים שיחסית למה שיש היום בשוק, העדינים שבחבורה.

 

יש לאיציק מידבאסים של סיז שהפילו אותי בביצועים שלהם, סקאן ספיק רווליטור זה בכלל ליגה והבנתי שהלגטייה של עופר זה כבר עולם אחר.

 

תיקח מידבאסים כאלה על הגברה מתאימה ואולי אתה יכול להמנע לחלוטין מהכאב ראש של שלני מידבאסים + בניות + כיוונים = סיוט אטומי. וכן, תשתית תשתית תשתית.

 

עדיף לקנות סט אחד מעולה מאשר שניים סבירים.

 

תפרט את הקיים, מה באמת חסר לך - משם אפשר להמשיך הלאה.

 

אולי עדיף לך להתקין מידבאסים שהם בכלל סאבוופרים קטנים כמו אילייט 10 אינטש? (צריך לבודד את הדלתות, זה כואב כשאני חושב על זה).

 

או סאבוופרים שטוחים כמו הSPS של ארט'קווייק?

 

יש המון אופציות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אילייט 10" בדלתות זה מה שאני עשיתי פעם :)

בומבה לפנים:D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...