Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וזה מעניין כשמשפט כזה בא ממישהו שיש לו כור גרעיני בתא המטען.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
השאלה היא אם הסט-אפ הנוכחי שקיים אצלך הוא סט אפ שעוד אפשר ללכת ממנו הרחק והלאה או שיש לך איזשהו סט אבסולוטי שפשוט ניצלת עד טום.

 

כי אני יכול לאמר לך בלי להתרברב שהאילייטים אצלי, לפעמים אני לא בטוח בכלל עם הסאב דולק או לא.

 

ואלה עוד מידבאסים שיחסית למה שיש היום בשוק, העדינים שבחבורה.

 

יש לאיציק מידבאסים של סיז שהפילו אותי בביצועים שלהם, סקאן ספיק רווליטור זה בכלל ליגה והבנתי שהלגטייה של עופר זה כבר עולם אחר.

 

תיקח מידבאסים כאלה על הגברה מתאימה ואולי אתה יכול להמנע לחלוטין מהכאב ראש של שלני מידבאסים + בניות + כיוונים = סיוט אטומי. וכן, תשתית תשתית תשתית.

 

עדיף לקנות סט אחד מעולה מאשר שניים סבירים.

 

תפרט את הקיים, מה באמת חסר לך - משם אפשר להמשיך הלאה.

 

אולי עדיף לך להתקין מידבאסים שהם בכלל סאבוופרים קטנים כמו אילייט 10 אינטש? (צריך לבודד את הדלתות, זה כואב כשאני חושב על זה).

 

או סאבוופרים שטוחים כמו הSPS של ארט'קווייק?

 

יש המון אופציות.

הבנתי את הכוונה אז הנה הפירוט: המערכת שהיתה קיימת אצלי לא רלוונטית וכרגע אני מתחיל להרכיב משהו חדש, יש לי HELIX A4 ו A6 ו JL AUDIO 1000.1 אלה המגברים.

יש לי 2 סטים DLS NOBILIUM 6.2 ו2 סטים DLS UR3I

סאב JL 13W7

בנוסף אני קונה הד יוניט CLARION EX-D2

הרכב הוא לנד קרוזר קצר ויש כבר בידוד מסיבי בכל ההיקף.

אני מאוד פתוח לרעיונות ועצות לאיך לסגור את הסיפור הזה גם בכל מה שקשור לעלויות, בניות,רכיבים וכו'

תודה רבה לך

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם

בנייה לשני סטים מקדימה תכניס אותך להוצאה מאוד מאוד גדולה זה אומר בנייה לשני טויטרים ושני מידראנג' ושני וופרים 2X

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אמרת DLS - מאוד קרוב למורל.

 

לדעתי, יספיק לך סט אחד טוב מקדימה ולא צריך להשתולל עם שניים.

 

הסאב הזה כמה שהוא שטלטן - מידריינג' טוב וחזק ביחד עם טוויטר טוב וחזק, צריך להיות מספיק בשביל שהסאב לא ישתלט עליהם.

 

אתה יכול ללכת על מידבאס מאוד חזק אולי אפילו מאוד גדול.

 

המחשבה הראשונה שעוברת לי בראש היא אילייט 10 אינטש או 7 אינטש של רוולייטור סקאן ספיק.

 

המחשבה השניה שעוברת לי בראש היא מידבאס 8 אינטש של לגטייה או MBQ

 

לגבי טוויטרים - אם אתה אוהב את הצליל של DLS, תישאר בסוג צליל הזה, ממליץ לך בחום על הטוויטרים בחתימה שלי בשביל משהו קצת יותר פתוח או סופרימו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...